ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij 3 keer lezen las ik pas tankdop. Ik las steeds tanktop en vond het al zo gek. 😂Je hoeft nooit meer te twijfelen waar de tankdop zit als je met een onbekende auto weg moet. Het slangetje op je tankicoontje op je dashboard zit namelijk aan de kant waar je tankdop zit.
Wat voor term had Geenstijl daar toch ooit voor bedacht?Wist je dat in elke reclame tegenwoordig een donker iemand zit. Let er maar eens op.

Wist je dat in elke reclame tegenwoordig een donker iemand zit. Let er maar eens op.
Is dit niet meer iets voor het Woke-topic?Wat voor term had Geenstijl daar toch ooit voor bedacht?![]()
De n*ger omdat het moetWat voor term had Geenstijl daar toch ooit voor bedacht?![]()
En gemixte koppels. Iedereen blij.Wist je dat in elke reclame tegenwoordig een donker iemand zit. Let er maar eens op.
De schijn van geloofwaardigheid heeft ook grenzen.En gemixte koppels. Iedereen blij.
Moslima met Nl niet nog want dan komt er oorlog.

Nu ik een Kanon zit te drinken heb ik het idee dat mijn biceps al zeker 1% zijn toegenomen in omvang.
Zijn er mensen die dit herkennen?
Wist u dat het woord ui eigenlijk een soort geconstrueerd enkelvoud is?
Ajuin>uin>uien> ui
Vetgedrukt is enkelvoud