AndroidHealthClinic

Het grote random feitjes en weetjes topic

M’n nagel komt los denk ik. Werd tijd.

• Haha
Waarderingen: Loca
Je hoeft nooit meer te twijfelen waar de tankdop zit als je met een onbekende auto weg moet. Het slangetje op je tankicoontje op je dashboard zit namelijk aan de kant waar je tankdop zit.

Je hoeft nooit meer te twijfelen waar de tankdop zit als je met een onbekende auto weg moet. Het slangetje op je tankicoontje op je dashboard zit namelijk aan de kant waar je tankdop zit.
Bij 3 keer lezen las ik pas tankdop. Ik las steeds tanktop en vond het al zo gek. 😂

Tijd om op bed te gaan denk ik.

Eindelijk, Nederlands!

Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist.

Wie herinnert zich de (herhaling van) de TV serie "Crossbow"?
Als je het nu terugziet waarschijnlijk verschrikkelijk gedateerd. Dezelfde periode als Robin of Sherwood (Robin The Hooded Man, theme van Clannad), denk ik.

Crossbow was wat harder en rauwer, in Robin of Sherwood zat nog wel een vleugje mystiek met Herne de Jager, iirc. De muziek van Clannad bij RtHM tilde het geheel ook naar een enorm hoog niveau.

Theme van Crossbow, blijkbaar staan er hele afleveringen op YT.

Laatst bewerkt:
Wist je dat in elke reclame tegenwoordig een donker iemand zit. Let er maar eens op.

I love BEING EDUCATED by social media distractions.

Nu ik een Kanon zit te drinken heb ik het idee dat mijn biceps al zeker 1% zijn toegenomen in omvang.

Zijn er mensen die dit herkennen?

• Wow
Waarderingen: Loca
Draadje over bijzondere mensen.

Nu ik een Kanon zit te drinken heb ik het idee dat mijn biceps al zeker 1% zijn toegenomen in omvang.

Zijn er mensen die dit herkennen?
giphy (6).gif

Wist u dat het woord ui eigenlijk een soort geconstrueerd enkelvoud is?
Ajuin>uin>uien> ui
Vetgedrukt is enkelvoud

Terug
Naar boven