Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Hoe werkt het mechanisme van mk677 dan op je slaap precies?

Hmmz dat mk677 lijkt te mooi om waar te zijn. Wat is de catch?

Hmmz dat mk677 lijkt te mooi om waar te zijn. Wat is de catch?

De catch is toch wel de prijs. En eventueel de bijwerkingen die niet iedereen kan verdragen. Grote honger en mogelijk tintelende ledematen. Maar verder is toch wel aangetoond dat de bijwerkingen minimaal zijn.

Vergis je trouwens niet in de honger. De eerste 2 weken was die bij mij ondragelijk. De 3e week was ik alleen altijd onverzadigd, maar geen vervelend honger gevoel. Daarna wars alles langzaam normaal.

Wat ik mij trouwens wel afvraag over MK-677 is dat overal staat dat het groeihormaan afgifte stimuleert dioormiddel van het vrijlaten van een zogenaamd honger hormoon. Heb je dan in de weken dat de abnormale honger weg is, nogal extra groeihormoon aanmaak?

Iemand die dit weer?

Vergis je trouwens niet in de honger. De eerste 2 weken was die bij mij ondragelijk. De 3e week was ik alleen altijd onverzadigd, maar geen vervelend honger gevoel. Daarna wars alles langzaam normaal.

Wat ik mij trouwens wel afvraag over MK-677 is dat overal staat dat het groeihormaan afgifte stimuleert dioormiddel van het vrijlaten van een zogenaamd honger hormoon. Heb je dan in de weken dat de abnormale honger weg is, nogal extra groeihormoon aanmaak?

Iemand die dit weer?

Of honger een nadeel is verschilt per persoon. Voor mij is deze side heel wenselijk.

Over honger hormonen heb ik niks gelezen.

21F20E7A-F252-4B21-9EA4-17D877D6757F.jpeg
Ghrelin? Geen idee of dat klopt maar klinkt plausibel.

Klinkt heel herkenbaar. Ik werdt de eerste weken wakker snachts en heb bijna de hele koelkast leeggegeten :eating:

Bij mij precies het zelfde, om die reden nam ik het ook voor het slapen gaan. Want je word wakker van de honger en dan eet je een berg en kan je weer slapen. Maar als ok het in de ochtend nam, zoals de eerste 2 dagen, dan eet je echt non stop tot je in slaap valt, en dan word je ook nog 1-2 keer wakker in de nacht om snoep te zoeken of een eiwit reep. Dat is helemaal hell vond ik

Idd werkt via ghrelin, honger verdwijnt ook na een aantal weken maar goed, zit ook op bijna 5k dus daar ga je niet snel honger op lijden.

Ik vind het topspul. De catch is de prijs zoals Rob zegt, honger (voor sommige een voordeel ofc) en vocht. Al vind ik dat vocht op de juiste plaatsen gaat zitten.

@rob91 ik dose het of pre workout of ergens midden in de dag als ik laat train

Altijd voor het slapengaan. Nu geen vreetbuien meer. Maar ik neem het al vanaf mei

Heart failure.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/21067829/

Het ging dan wel om oudere patiënten. Maar genoeg reden voor zorgen om, de fabrikant die er al miljoenen in geïnvesteerd had, het onderzoek te laten stopzetten.

Doet me wat denken aan de onderzoeken naar Cardarine. Waarbij ze ratten een jaar lang 10x de aanbevolen dosis gaven. En toen er vervolgens kanker werd ontdekt riep iedereen hoe slecht dat middel is en zou de fabrikant zich hebben teruggetrokken. Het is goed dat deze onderzoeken gedaan worden, maar geheel representatief zijn ze niet.

Doet me wat denken aan de onderzoeken naar Cardarine. Waarbij ze ratten een jaar lang 10x de aanbevolen dosis gaven. En toen er vervolgens kanker werd ontdekt riep iedereen hoe slecht dat middel is en zou de fabrikant zich hebben teruggetrokken. Het is goed dat deze onderzoeken gedaan worden, maar geheel representatief zijn ze niet.
Nee dit geeft een vertekend beeld.

Feit blijft dat de verwachte risico’s niet opwegen tegen de miljarden die verdiend kunnen worden als een medicijn op de markt komt.

En dat het in dit onderzoek naar MK-677 ging om ouderen is niet zo heel relevant. Het ging om mensen met bot fracturen, niet om hart patiënten. En ja, in de farma wereld is meer oog voor veiligheid als in de Bodybuilding gemeenschap. Daarom noemen zij het ook geneesmiddelen.

Test, deca, Anavar, oxy, etc. zijn allemaal uitvoerig getest in lang lopende klinische onderzoeken. Dat is dan toch een veiligere optie imo.

Iemand wel is sr9009 gebruikt? Ik twijfel heel erg aan de effectiviteit er van aangezien het niet goed wordt opgenomen in je lichaam.
Zat ook te denken aan gw15016 maar studies met kanker op relatief lage dosis (conversie van HED vanaf ratten) die relatief dicht bij de 10mg liggen schrikken me toch af. Toch wil ik iets voor in me nakuur voor het vet

Terug
Naar boven