XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat zijn jullie ervaringen met ostarine? Het is toch een van de eerste sarms die uitkwam. En volgens mij ook een van de lichtere ten opzichte van wat er nu beschikbaar is.

Ik had laatst een bestelling gedaan en heb per ongeluk een potje ostarine gratis erbij gekregen. :cheer:
 
Wat zijn jullie ervaringen met ostarine? Het is toch een van de eerste sarms die uitkwam. En volgens mij ook een van de lichtere ten opzichte van wat er nu beschikbaar is.

Ik had laatst een bestelling gedaan en heb per ongeluk een potje ostarine gratis erbij gekregen. :cheer:

Een maatje van mij merkte er vrijwel niks van.
 
Was zijn doel bulken of cutten?

Hij was na een lange break weer begonnen met trainen en wilde meteen SARMs proberen (yes bad, maar ik ga hem niet tegenhouden). Hij at ietsje onder onderhoud en het doel was in principe een recomp. Zou mogelijk zijn geweest met nooby gains.
 
Hij was na een lange break weer begonnen met trainen en wilde meteen SARMs proberen (yes bad, maar ik ga hem niet tegenhouden). Hij at ietsje onder onderhoud en het doel was in principe een recomp. Zou mogelijk zijn geweest met nooby gains.
Ja dan komt geen enkel middel tot zn recht... ik denk van wat ik erover heb gelezen dat het beter is voor spierbehoud icm cutten dan echt massa gainen. Maar ik was benieuwd of hier gebruikers zijn die dat kunnen bevestigen
 
Wat zijn jullie ervaringen met ostarine? Het is toch een van de eerste sarms die uitkwam. En volgens mij ook een van de lichtere ten opzichte van wat er nu beschikbaar is.

Ik had laatst een bestelling gedaan en heb per ongeluk een potje ostarine gratis erbij gekregen. :cheer:
Als je al lgd of S4 hebt geprobeerd zal ostarine tegenvallen :p
 
Ik neem het nu in combinatie met lgd. Echter nog net begonnen dus kan er weinig over zeggen
 
Ik neem het nu in combinatie met lgd. Echter nog net begonnen dus kan er weinig over zeggen

Mijn gevoel zegt dat je beter SARMs kan stacken die elkaar aanvullen. Zoals LGD voor mass en S4 voor hardheid / kracht. Ostarine en LGD doen hetzelfde alleen is osta zwakker.
 
Zijn er mensne hier met een mening over het stacken van sarms als bijv lgd net AAS? Op veel fora wor dit toegejuichd maar ik las ook een interessant vehaal dat je dan eigenlijk je AAS verspilt omdat je sarms de receptoren al inpikken?
 
Zijn er mensne hier met een mening over het stacken van sarms als bijv lgd net AAS? Op veel fora wor dit toegejuichd maar ik las ook een interessant vehaal dat je dan eigenlijk je AAS verspilt omdat je sarms de receptoren al inpikken?

LGD icm AAS slaat nergens op. Maar iets als S4 voor kracht en hardheid is prima, als alternatief voor winstrol bijvoorbeeld. Of cardarine om de conditie op peil te houden. Zeker aan te raden icm tren.

Disclaimer: ik heb geen ervaring met tren, maar dit lees ik overal.
 
Ik heb nog een anavarkuur in de kast liggen. Die had ik gehaald voordat ik van sarms had gehoord. Ik overweeg om deze van de winter te doen icm rad140 omdat deze het meest overeenkomt met een 'beginnerskuur' test/anavar.
 
Bij ons in de sportschool is een en ander gewoon aan de balie te koop. (staat gewoon op de balie, dus geen schimmig gedoe) Maar mag dat eigenlijk wel? Ik heb het over mk667 en lgd onder andere.

Ik ga niemand verlinken of wat ook, maar pure interesse.
 
Lijkt me niet de bedoeling aangezien het op de dopinglijst staat
 
Niet alles wat op de dopinglijst staat is illegaal
 
Ik heb nog een anavarkuur in de kast liggen. Die had ik gehaald voordat ik van sarms had gehoord. Ik overweeg om deze van de winter te doen icm rad140 omdat deze het meest overeenkomt met een 'beginnerskuur' test/anavar.

welke doseringen
 
Back
Naar boven