Punt is dat lang niet iedereen zit te wachten op 10kg+ massa kuren. Winny only amper gains is beetje flauwekul, ik durf wel zeker te stellen dat als ik nu een winny only cycle draai ik er weer rete hard bij sta. Voor mij is de gedachten van een test kuur dat ik daarmee te extreem op ga blazen, dat is een look waar ik helemaal niet meer naar op zoek ben.
Dus natuurlijk een test kuur is efficiënter maar dat is ook een beetje in de veronderstelling dat je bepaalde mad gains wilt maken.
Meeste mensen spenderen veel tijd in de gym en geven veel geld uit aan supplementen. Er vanuit gaan dat je je voeding en training op orde hebt ga je echt wel gewoon prima gains maken met winny only of sarms. Als je echt per see voor de anabolen look wilt gaan kan je misschien beter drastischere maatregelen nemen. Maar ik denk dat er heel veel mensen zijn die met minder ook genoegen nemen, en voor wie geld ook niet zozeer een probleem is. Test is meer bang for buck maar als je voldoende buck hebt is dat niet een argument wat de doorslag moet geven.
Natuurlijk kan je het hebben over naaldenvrees en half slap gedoe. Maar ik bespeur ook wel eens mensen die 'effort' vrees hebben en een gebrek aan inzet qua voeding en sport compenseren door hardere middelen. Laat even duidelijk zijn dat ik hier niet iedereen die injects draait weg wil zetten als lui. Maar ik heb in mijn leven toch wel wat mensen gezien waarvan ik weet dat ze geen resultaten boeken op winny only omdat ze simpelweg als een wijf trainen.