XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Sides als testostoron onderdrukken daar zijn de meeste mensen niet al te bang voor. Het is haaruitval, acne en bitchtits wat de grootste bron van angst is. Het lijkt er op dat je daar met sarms geen last van gaat hebben en dat maakt het dus een goed alternatief.

Sides als testostoron onderdrukken daar zijn de meeste mensen niet al te bang voor. Het is haaruitval, acne en bitchtits wat de grootste bron van angst is. Het lijkt er op dat je daar met sarms geen last van gaat hebben en dat maakt het dus een goed alternatief.
Maar haaruitval en acne krijg je ook bij LGD en Rad-140. Bitchtits kan je makkelijk bestrijden.

‘Al met al, ondanks dat de theorie achter SARMs leuk is, is er weinig onderzoek om te ondersteunen dat ze daadwerkelijk werken.’

Ze baseren dit op een tweetal twijfelachtige studies, maar het internet staat werkelijk vol met ervarinsgsdeskundigen. Zoveel mensen staren zich blind op ‘wetenschappelijk’ onderzoek. Terwijl er op de fora mensen zijn met veel hogere doseringen, goede resultaten, en onderbouwd met bloedwerk. Oftewel, meer represenafief voor ‘onderzoek’ dan die twee suffe bestaande onderzoekjes.

SARMs werken, punt. Ze werken zelfs erg goed. Op S-23 na onderdrukken ze nauwelijks. Ze halen deze laatste aan als ‘effectiever dan anticonceptie’ maar dit is in de SARM wereld allng bekend. S-23 wordt nu dan ook gebruikt als AANVULLING op echte AAS, als vervanging van Winstrol. Winstrol veroorzaakt zere gewrichten en haaruitval en S-23 is daarom voor bodybuilders een alternatief.

Wat betreft bijwerkingen korte termijn; vrijwel niet bestaand. Geen acne, geen hoge bloeddruk, geen haaruitval, geen kleine balletjes. Het enige zijn de lange termijn gevolgen, deze zijn inderdaad onbekend.

Sarms werken zeker wel, heb er mooi resultaat op gekregen. In de buurt van AAS komt het echt niet, althans niet voor mij. Persoonlijk zit het een beetje tussen natty en AAS in vind ik. Het was zeker wel merkbaar namelijk. Maar dan ook alleen de lgd en rad. Sr9009 en gw heb ik niks aan gehad en gemerkt, tijdens het cutten hielp dit me echt niks dus ben wel wat sceptisch over die kant van de sarms. De ‘mass and strength builder sarms’ als lgd en rad doen dus zeker wel hun werk. Al voelde ik me een stuk meer onderdrukt en had meer mentale sides met sadms dan met AAS. Lichamelike sides zoals acne heb ik dan weer meer met AAS. Uiteindelijk zal iedereen er wel anders op reageren

Sarms werken zeker wel, heb er mooi resultaat op gekregen. In de buurt van AAS komt het echt niet, althans niet voor mij. Persoonlijk zit het een beetje tussen natty en AAS in vind ik. Het was zeker wel merkbaar namelijk. Maar dan ook alleen de lgd en rad. Sr9009 en gw heb ik niks aan gehad en gemerkt, tijdens het cutten hielp dit me echt niks dus ben wel wat sceptisch over die kant van de sarms. De ‘mass and strength builder sarms’ als lgd en rad doen dus zeker wel hun werk. Al voelde ik me een stuk meer onderdrukt en had meer mentale sides met sadms dan met AAS. Lichamelike sides zoals acne heb ik dan weer meer met AAS. Uiteindelijk zal iedereen er wel anders op reageren

Wat bedoel je met onderdrukt voelen en wat voor mentale sides had je last van dan?

Moe en lusteloos gevoel, geen motivatie. En herstel was best heftig erna. Ik weet dat de source waar ik ze van had wel legit is (iets onder gedoseerd maar wel echt rad en lgd) dus het was geen andere troep

Ik voel me namelijk zeker goed en ben bezig met lgd4033 en rad140.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.553
Moe en lusteloos gevoel, geen motivatie. En herstel was best heftig erna. Ik weet dat de source waar ik ze van had wel legit is (iets onder gedoseerd maar wel echt rad en lgd) dus het was geen andere troep

Dat heb ik nu met LGD en epistane
Ik merkte de onderdrukking op die sarms wel. Pak Lgd komende kuur als kickstart ff zien hoe dat is.

Hoe wil je dat als kickstart gaan doen?

Waarom pak je de lgd niet door met die 16 weken aas? Zie dat wel eens op us fora gebeuren

• #2.557
Waarom pak je de lgd niet door met die 16 weken aas? Zie dat wel eens op us fora gebeuren

Heb wel eens 10 weken lgd gepakt ma naar weekje of 6 ben ik dat afwegen elke dag wel zat. Vgsm ook niet echt een meerwaarde zolang. Ga het puur ff als kickstart nemen op die lange ester.

• #2.559
Oké ben benieuwd hoe je dat vindt als kickstart
Ga van de week eerst bloedprikken want pak weer roa mee. Als dat allemaal goed is start ik ook de AAS en LGD. 4 weken voor het einde vd kuur pak ik mk677 en laat ik mee lopen tot 2/3 weken na de nakuur.

Terug
Naar boven