AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Voor maart!! Da's binnen 5 weken.??? Moest je nu zeggen binnen 5 maanden. Dan zou het misschien nog te doen zijn. Steken ze jou in een concentratiekamp zonder eten, zal het op 5 weken nog niet verdwenen zijn.
Ik zit nu op 15% a 16%. Kan in feb misschien 3 a 4 % eraf krijgen, maar ik ben een optimist :D
 
staat me vaag wat bij dat er een sarm is die botgroei helpt. kan het even niet terug vinden?
Heb wat gebroken en herstel versnellen zou fijn zijn
 
Ik zit nu op 15% a 16%. Kan in feb misschien 3 a 4 % eraf krijgen, maar ik ben een optimist :D

Ik ben een beetje aan het rond snuffelen naar mk-677. Misschien dat ik dit wel mee laat lopen in februari.
 
zou zomaar kunnen, had nog wat staan en maar gelijk weer mee begonnen
 
Ik zit nu op 15% a 16%. Kan in feb misschien 3 a 4 % eraf krijgen, maar ik ben een optimist :D
Het zal op die paar weken niet gebeuren op de plaats waar je het hardnekkigste vet hebt. Dat is het probleem.
 
Trouwens, denk dat ik best mag vermelden. Er worden hier ook website voor SARMS en ph's genoemd. Ik heb de GW nog niet getest dus kan niks zeggen over de werking.

Contactpersoon is Susan.

Website: lyphar.com
Email: susan@lyphar.com

Ik betaalde totaal 85 dollar: 55 dollar voor 5 gram GW en 30 dollar verzendkosten. (Of 50 + 35, weet het niet exact meer)

De "vind ik leuk" button mag geklikt worden, dank u!! [emoji16]
Heb je het al binnen?
 
Ik geloof niet dat deze Shizzle zijn geld waar is. Van peptides was ik ook teleurgesteld
 
Ik geloof niet dat deze Shizzle zijn geld waar is. Van peptides was ik ook teleurgesteld

Er zijn genoeg mensen die er al leuke resultaten mee gehaald hebben. Het maakt wel uit welke soort SARMS he neemt. Persoonlijk kies ik voor AAS maar zon GW vind ik dan nog wel interessant
 
Ik geloof niet dat deze Shizzle zijn geld waar is. Van peptides was ik ook teleurgesteld
Inderdaad. Toch iemand die ook met zijn beide voeten op de grond staat. Ik heb ooit ook een paar maanden peptides (GHRP-6, IGF, PEG, MGF) genomen. Ostarine ook 6 weken geprobeerd. Allemaal weggegooid geld.
 
Er zijn genoeg mensen die er al leuke resultaten mee gehaald hebben. Het maakt wel uit welke soort SARMS he neemt. Persoonlijk kies ik voor AAS maar zon GW vind ik dan nog wel interessant
Ik wil die resultaten toch eens zien.
 
Ik wil die resultaten toch eens zien.

Dan heb ik het wel over de zwaardere SARMS. Ik heb geen foto's gezien, alleen reviews.

Een Ostarine zou ik zelf niet veel van verwachten. Ik ga er zelf ook niet aan beginnen hoor. Ik hoi het bij AAS en epistane als het een oral moet zijn. Alleen GW ga ik proberen.

Als eerste kuurtje voor iemand die wil kennis maken met ondersteunende middels zou het best leuk kunnen zijn, vergelijkbaar met een winny of Anavar denk ik.
 
Van Sarms moet je niet zoveel effect als AAS verwachten mensen verwachten zieke gains enzo maar sarms zijn echt maar een heel kleine toevoeging in mijn ogen tevens, is er van de meeste sarms nog niet echt genoeg info kwa doseren enzo.
 
Lijkt wel of vraag en aanbod op dit moment de prijs van Ostarine omhoog drukt. Denk zoek ff een nieuwe pot om herstel van botbreuk te steunen :(
 
Goededag, een klein logje over mijn GW

Ik ben 4 dagen geleden begonnen (7-2-2016) met een GW501516 kuurtje voor bij het cutten. Eerste dag maar 10mg genomen omdat ik nog nooit iets dergelijks heb ingenomen en elke dag toch redelijk stevige medicijnen inneem, even kijken hoe ik erop reageerde.
Voelde goed aan, die dag was het legday en heb ong. een half uur gesquat en moet zeggen dat ik naar mijn mening toch wel ietsjes snel herstelde.
De dag erna nam ik 20mg (waar ik nu ook op ga blijven) En ging borst trainen. Na 2 dagen merk ik al dat mijn herstel aanzienlijk verbeterd is tussen mn sets, Shit werkt dus snel.
3e dag licht rug gedaan + cardio. 1 woord sick. Na letterlijk 6+ maanden totaal geen cardio gedaan te hebben ging ik op de loopband.. Ik ben niet van het rustig aan en begon dus gelijk te hardlopen... tot mijn grote verbazing hoefde ik nog niet eens adem te halen door mijn mond... Dus ik ging sprinten, wat ook echt SUPER ging. En dit al na 3 dagen. Afgesloten met kwartier die hard crosstrainer. Shit was cash bruh.
Vandaag ga ik weer trainen, ben heel benieuwd.

To be continued..
 
Goededag, een klein logje over mijn GW

Ik ben 4 dagen geleden begonnen (7-2-2016) met een GW501516 kuurtje voor bij het cutten. Eerste dag maar 10mg genomen omdat ik nog nooit iets dergelijks heb ingenomen en elke dag toch redelijk stevige medicijnen inneem, even kijken hoe ik erop reageerde.
Voelde goed aan, die dag was het legday en heb ong. een half uur gesquat en moet zeggen dat ik naar mijn mening toch wel ietsjes snel herstelde.
De dag erna nam ik 20mg (waar ik nu ook op ga blijven) En ging borst trainen. Na 2 dagen merk ik al dat mijn herstel aanzienlijk verbeterd is tussen mn sets, Shit werkt dus snel.
3e dag licht rug gedaan + cardio. 1 woord sick. Na letterlijk 6+ maanden totaal geen cardio gedaan te hebben ging ik op de loopband.. Ik ben niet van het rustig aan en begon dus gelijk te hardlopen... tot mijn grote verbazing hoefde ik nog niet eens adem te halen door mijn mond... Dus ik ging sprinten, wat ook echt SUPER ging. En dit al na 3 dagen. Afgesloten met kwartier die hard crosstrainer. Shit was cash bruh.
Vandaag ga ik weer trainen, ben heel benieuwd.

To be continued..

Mooiman ! zo moet het ook. Neem je GW alleen?
 
Mooiman ! zo moet het ook. Neem je GW alleen?
Yes solo GW, omdat deze niet hormonaal werkt, mijn hormonen zijn al vrij uit balans dus ben bang om iets anders te nemen, ookal overweeg ik het wel om te doen evt.
 
Yes solo GW, omdat deze niet hormonaal werkt, mijn hormonen zijn al vrij uit balans dus ben bang om iets anders te nemen, ookal overweeg ik het wel om te doen evt.

Welk merk GW heb je?
 
Back
Naar boven