XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Dat vraag ik me ook af, we zullen het zien. Ga 6 weken in totaal doen. PCT aan te raden?

Ik zou wel een pct doen dan blijven die kilo's misschien wat gemakkelijker zitten ..
 
Dat vraag ik me ook af, we zullen het zien. Ga 6 weken in totaal doen. PCT aan te raden?

Neejoh voor die 6 weken zou ik persoonlijk geen nakuur doen. Gewoon even test boostertje na de tijd.
 
Haha dat is nu altijd zo leuk, de ene zegt wel, de ander zegt niet :p
Mocht ik PCT doen, wat is dan aan te raden? Nolva?

Persoonlijk gebruik ik altijd clomid op 25 mg voor 3 á 4 weken.
 
Na een paar weekjes Ostarine?

Na 6 weken test - primo neem je dat nog niet.

Als mijn osta cycle langer dan 4 weken is, dan gebruik ik clomid als PCT.

Als jij het onnodig vind om na het gebruik van aromatiserende en hpta onderdrukkende middelen zoals testosteron geen clomid of een andere SERM te gebruiken, dan moet jij dat weten. Ja, primo geeft een betere A:E balans, maar laat het alsjeblieft niet klinken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
 
Clomid is wel handig maar voor drie tot vier weken is vrij lang imo.

Als ik bijvoorbeeld op 12 weken op 25 mg MK-2866 heb gezeten, pak ik die volle 4 weken clomid. Ook 12.5 mg clomid is een zeer effectieve dosering, dit heb ik ook al eens benoemd hier. Persoonlijk is het voor mij het echt afhankelijk van hoe lang ik iets run en wat ik run, op basis daarvan kies ik hoe lang en hoeveel clomid ik gebruik.
 
Als ik bijvoorbeeld op 12 weken op 25 mg MK-2866 heb gezeten, pak ik die volle 4 weken clomid. Ook 12.5 mg clomid is een zeer effectieve dosering, dit heb ik ook al eens benoemd hier. Persoonlijk is het voor mij het echt afhankelijk van hoe lang ik iets run en wat ik run, op basis daarvan kies ik hoe lang en hoeveel clomid ik gebruik.

excuses, dacht dat je een kortere cycle nam.
 
Als mijn osta cycle langer dan 4 weken is, dan gebruik ik clomid als PCT.

Als jij het onnodig vind om na het gebruik van aromatiserende en hpta onderdrukkende middelen zoals testosteron geen clomid of een andere SERM te gebruiken, dan moet jij dat weten. Ja, primo geeft een betere A:E balans, maar laat het alsjeblieft niet klinken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Je begrijpt het niet. Tuurlijk wel een pct na 6 weken AAS. Maar 2-3 weken is dan genoeg.

3-4 weken clomid na 6 weken Ostarine is te veel van het goede
 
3-4 weken clomid na 6 weken Ostarine is te veel van het goede

Ook voor die 6 weken zou ik 3 weken clomid runnen op 25 mg als ik op 25 mg mk had gezeten. Vier weken clomid is inderdaad te veel voor 6 weken osta, je hebt gelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik plan een recomp van 8 weken osta only op 15mg. Heb ik dan ook een pct als clomid/nolva nodig? Ik dacht van niet maar lees hier nu andere berichten...
 
Ik plan een recomp van 8 weken osta only op 15mg. Heb ik dan ook een pct als clomid/nolva nodig? Ik dacht van niet maar lees hier nu andere berichten...


Recomp op Ostarine 15mg??

Dat gaat niet veel worden. Ostarine is te zwak daarvoor.

Doe het goed (bulk / cut met Ostarine) of doe het niet.
 
GW-501516 erbij nemen en iets boven onderhoud (100-200 cal) eten. Doseringen 15 mg ostarine en 20 mg GW-501516. Op deze manier is het mij prima gelukt (recompen).
 
Wat stel je dan voor als cut? Want wil een laagje er af :-)
 
Hetzelfde, maar dan eten onder onderhoud....ostarine voor het minimaliseren van spierverlies en GW-501516 voor het vetverlies en uithoudingsvermogen.
 
Ben mijn Osta + GW kuur net af aan het afronden. Ben wel te spreken over de resultaten.

Grove schatting; 3 kilo erbij van 15% bf naar 11% gegaan. Kan er naast zitten, maar dat is wat de weegschaal en de spiegel zeggen. Heb geen officiële bodyscan gedaan.

Kwa kracht ook op vooruit gegaan; OHP van 60 naar 65kg, Dips van 20 kg naar 25. Chin ups ook van 20 kg naar 25.

Enig nadeel is dat ik een beetje gyno heb gekregen. In ieder geval puffy nips. Waar haal ik snel Nolva vandaan?
 
Ben mijn Osta + GW kuur net af aan het afronden. Ben wel te spreken over de resultaten.

Grove schatting; 3 kilo erbij van 15% bf naar 11% gegaan. Kan er naast zitten, maar dat is wat de weegschaal en de spiegel zeggen. Heb geen officiële bodyscan gedaan.

Kwa kracht ook op vooruit gegaan; OHP van 60 naar 65kg, Dips van 20 kg naar 25. Chin ups ook van 20 kg naar 25.

Enig nadeel is dat ik een beetje gyno heb gekregen. In ieder geval puffy nips. Waar haal ik snel Nolva vandaan?
Ik gun je alle gains maar dit is absoluut niet mogelijk. toevallig foto's before after gemaakt?
 
Back
Naar boven