MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Iemand al 11 oxo gecombineerd met Ostarine?
 
MickMeij : SR9009 vind ik daar wel terug, de SR9011 niet, kan er over kijken. Echter 9009 ook nog niet getest hoor, misschien eens uitproberen.
 
Mommenteel al 4weken bezig met lgd4033 & vanaf morgen gooi ik ultradrol (Msten) er bij
 
Hallo, ik vroeg mij af welk merk van ostarine goede resultaten heeft gebracht. Iemand die mij tips kan geven hierover?? Alvast bedankt!
 
Ik begin met 2 capsules de eerste week en daarna 3 capsules

Ik heb op 50mg gezeten dan krijg je echt kaiharde spieren en dikke aders. Echter op 70mg kreeg ik wel last van nachtblindheid maar verder stoorde ik me er niet perse aan. Moet zeggen dat het je vetverbranding ook wel een boost geeft op 70mg.
 
die Osta Elite van Focused Nutrition, is dit iets goeds als kennismaking met osta only? Die zijn wel 25mg gedoseerd per capsule...
 
Ben nu 2.5 week bezig met ostarine van OL, Heb alleen het gevoel wat voller te staan, voor de rest afgevallen kracht niks tot minimaal gestegen. Zit vanaf 0,5 week op 25mg daarvoor op 20mg ed

Vandaag ook 2 potjes van OL besteld dus ben wel benieuwd hoe het met jou nu gaat! Nog vorderingen? Hoe ziet je kuurtje eruit?
 
'T is hier precies wat dood in dit topic?
Op osta only wat denken jullie van dit:
Week 1 tem 3 15mg
Week 4 tem 8 25mg

Recomping, ik eet op onderhoud...
 
'T is hier precies wat dood in dit topic?
Op osta only wat denken jullie van dit:
Week 1 tem 3 15mg
Week 4 tem 8 25mg

Recomping, ik eet op onderhoud...

Voor een recomp gewoon lekker op 15 mg houden voor 8 á 12 weken, kan zelfs iets boven onderhoud eten zonder (100-200 cal) zonder aan te komen in vet is mijn eigen ervaring, ik run er echter wel altijd GW-501516 naast.

Gr.
J.Walker
 
Voor een recomp gewoon lekker op 15 mg houden voor 8 á 12 weken, kan zelfs iets boven onderhoud eten zonder (100-200 cal) zonder aan te komen in vet is mijn eigen ervaring, ik run er echter wel altijd GW-501516 naast.

Gr.
J.Walker

Is die 15mg dan genoeg zonder GW? Als ik op 25 zit dan ga ik teveel richting bulk?
 
Is die 15mg dan genoeg zonder GW? Als ik op 25 zit dan ga ik teveel richting bulk?

Ik kan je daar geen concreet antwoord op geven, simpelweg omdat ik het zelf nooit geprobeerd heb op die manier (recompen zonder GW). Ze werken uitstekend samen, dus mijn advies voor een recomp zou altijd osta + gw zijn.
 
Ik heb nog wat GW poeder over, mocht iemand interesse hebben ;)
 
14 dagen Osta only: 1,5kg aangekomen, vet% gelijk gebleven.
Sides zijn vrijwel allemaal verdwenen.
 
14 dagen Osta only: 1,5kg aangekomen, vet% gelijk gebleven.
Sides zijn vrijwel allemaal verdwenen.

Vraag me af of het allemaal blijft als je ermee stopt.
 
Back
Naar boven