XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Zo zo. Na 7 weken zit ik in mijn laatste dagen van mijn GW en Osta kuur. 20 ed GW - 25 ed Osta.

Het zijn geen zotte resultaten zoals je bij andere anabolen zou hebben maar ben wel tevreden.

Ik ging van 5 keer kracht trainen naar 3 keer kracht trainen + cardio 1 keer per week. Ondanks het feit dat ik minder ging trainen kon in gewicht licht stijgen (bv 10kg bij benchen).

Cardio kan ik niet vergelijken met vroeger maar ik vond dat ik snel kon volgen met de anderen waarmee ik ging lopen die wel langer trainden al.

Eigenlijk heel weinig tot geen sides gehad. Ik voel mij heel moe/futloos. Maar of het daaraan ligt, of alle overuren op het werk met de late trainingen ....

Ik zweet meer bij het trainen maar dat is niet rampzalig.

En qua onderdrukking, geen testen gedaan maar ik ben altijd probleemloos actief kunnen blijven.. Dus ik denk dat ik de clomid ga bijhouden voor een andere keer.

In de spiegel zie ik er precies zelfs voller uit en wat strakker. Benieuwd hoe het gaat zijn eens ik stop!

Ik ben nu op het einde van Ostarine only.
Weinig sides ervaren behalve wat futlozer.
Ten opzichte van begin van cycle, 6 weken terug, ben ik 2.5kg aangekomen en VP is gelijk gebleven.

Clomid toch wel pakken op 25mg voor 2 weken? Merk weinig onderdrukking. Alleen wat futlozer. Ballen zijn wel ietsjes gevoeliger

Iemand ervaring met de Ostarine of Gw van Gs?

Wil een 6 tal weken kuren met deze 2 als combi, 3 a 4 % in vetpercentage omlaag, en de gains zoveel mogelijk behouden.

thx voor de tips alvast.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.125
Iemand ervaring met de Ostarine of Gw van Gs?

Wil een 6 tal weken kuren met deze 2 als combi, 3 a 4 % in vetpercentage omlaag, en de gains zoveel mogelijk behouden.

thx voor de tips alvast.

Waarom niet ipv 20mg osta 5/10mg lgd? Denk dat je dan wel meer behoud dan op de osta.

• #1.127
rad 140 schijnt ook goed te zijn. en sr 9009 zou beter zijn dan de gw

Klopt, rad140 is ook wel goed. Yk-11, rad140 en lgd4033 zijn veruit de sterkste sarms op de markt momenteel. Sr9009 en Sr9011 ben ik verder niet erg mee bekent. Wel veel over gelezen

Klopt, rad140 is ook wel goed. Yk-11, rad140 en lgd4033 zijn veruit de sterkste sarms op de markt momenteel. Sr9009 en Sr9011 ben ik verder niet erg mee bekent. Wel veel over gelezen

sr 9011 ken ik niet.vergelijkbaar met sr 9009 of iets geheel anders?

Ik heb geen gebruikerservaring enkel veel over gelezen over rad 140,lgd en sr.Zijn ook wel geode reviews van te vinden op you tube.

Houd er rekening mee dat de orale biologische beschikbaarheid van SR9009 extreem laag ligt en moet worden geïnjecteerd voor optimale opname door het lichaam.

Four of the compounds demonstrated essentially identical profiles with short half-lives, high clearance, and low oral bioavailability. Compound 4 (GSK2945) was differentiated from the group with a longer half-life of 2.0 h and an oral bioavailability of 23%, despite the higher cLogP of the compound (Table 2 and Supporting Information Figure 4).
[...]
The remaining four compounds (3, 10, 16, 23) would be suitable for acute time-of-day dosing by injection where short exposure of the compound at meaningful levels in desired

SR9009 was compound nummer 3 in dit onderzoek. Alle SR9009 die momenteel in tablet of capsulevorm verkocht word is zo goed als waardeloos.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4347663/#!po=27.2321

Houd er rekening mee dat de orale biologische beschikbaarheid van SR9009 extreem laag ligt en moet worden geïnjecteerd voor optimale opname door het lichaam.

SR9009 was compound nummer 3 in dit onderzoek. Alle SR9009 die momenteel in tablet of capsulevorm verkocht word is zo goed als waardeloos.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4347663/#!po=27.2321
Had op youtube 2 filmpjes gezien van gebruikers die er positief over waren. Weet wel niet of ze commerciele bedoelingen hebben.Zij beweerden dat ze het zelf genomen hadden.

iemand die seth heet en den andere noemde gemelli.Hebben reviews over allerlei producten.

Het bevorderen van verkoop inderdaad, goeie ouwe gemelli is te spreken over letterlijk elke sarm. Maakt verder niet uit, de feiten w.b.t. SR9009 en orale biobeschikbaarheid staan in het artikel hierboven.

Met 15 mg MK-2866 en 20 mg GW-501516 hoef je je geen zorgen te maken over spierverlies, dat is tenslotte waar ostarine voor ontwikkeld is; het tegen gaan van spierverlies. Ook hoef je je daarbij minder zorgen te maken over meer onderdrukking in vergelijking met LGD en zal een korte PCT voldoen. Echter is het ook hier weer van groot belang dat je voeding, rust en training op orde zijn.

Good luck! :thumbs:

• #1.138
Met 15 mg MK-2866 en 20 mg GW-501516 hoef je je geen zorgen te maken over spierverlies, dat is tenslotte waar ostarine voor ontwikkeld is; het tegen gaan van spierverlies. Ook hoef je je daarbij minder zorgen te maken over meer onderdrukking in vergelijking met LGD en zal een korte PCT voldoen. Echter is het ook hier weer van groot belang dat je voeding, rust en training op orde zijn.

Good luck! :thumbs:

Je gaat sws spier verliezen ook op de mk zo sterk is dat goedje niet... Jij overdrijft het teveel. Lgd is wel 5 keer zo sterk en heeft dus ook een betere anabole werking. De enigste reden dat jij tegen iedereen zegt dat gw en mk te bomb is, is omdat jij dat alleen verkoopt...

Je gaat sws spier verliezen ook op de mk zo sterk is dat goedje niet... Jij overdrijft het teveel. Lgd is wel 5 keer zo sterk en heeft dus ook een betere anabole werking. De enigste reden dat jij tegen iedereen zegt dat gw en mk te bomb is, is omdat jij dat alleen verkoopt...

Waar lees je dat ik zeg dat je hij helemaal geen spierverlies zal ondervinden? Het spierverlies is zo minimaal dat hij zich er niet druk over hoeft te maken, en de onderdrukking zal vele malen minder zijn, kom jij vervolgens aanzetten met je HCG, please... Ook laat ik erin weten dat ostarine specfiek ontwikkeld is door GTx inc. om spierverlies tegen te gaan. Dus goed lezen en niet zomaar wat uitkramen, alhoewel het een gewoonte van jou is. Jij zou allang geen advies meer aan mensen moeten geven. Voor de mensen die het niet wisten:

- Dit jochie is 18
- Heeft allerlei soorten sarms naar binnen gegooid alsof het snoepjes van de jamin waren, kreeg vervolgens gyno
- Is met die zelfde gyno van start gegaan met een anabolen cycle en kreeg vervolgens gyno aan de andere kant van z'n borst, heeft ondertussen cup B
- Zegt dat voeding geen invloed heeft op je fysieke kracht
- Geeft nu advies over compounds met een anabole werking...want hij weet er tenslotte alles van.

Zelf verkoop jij die chinese rotzooi, en ik quote jou, waar je "niks van voelt" en "niet noemenswaardig is" maar jij refereert naar mij? Zowel Ostarine, GW-501516 als LGD, RAD-140 en MK-677 kan ik krijgen. Ook praat je hier over compounds zoals YK-11 die nog niet eens behoorlijk of volledig zijn onderzocht, maar volgens jou zijn ze al "goed" ???

Tot slot zal mijn advies zal altijd gebaseerd zijn op wat mensen nodig hebben. Voorbeeld: Cut/recomp = Osta + GW. Bulk = LGD-4033.

Laatst bewerkt:
  • #1.140
Waar lees je dat ik zeg dat je hij helemaal geen spierverlies zal ondervinden? Het spierverlies is zo minimaal dat hij zich er niet druk over hoeft te maken, en de onderdrukking zal vele malen minder zijn, kom jij vervolgens aanzetten met je HCG, please... Ook laat ik erin weten dat ostarine specfiek ontwikkeld is door GTx inc. om spierverlies tegen te gaan. Dus goed lezen en niet zomaar wat uitkramen, alhoewel het een gewoonte van jou is. Jij zou allang geen advies meer aan mensen moeten geven. Voor de mensen die het niet wisten:

- Dit jochie is 18
- Heeft allerlei soorten sarms naar binnen gegooid alsof het snoepjes van de jamin waren, kreeg vervolgens gyno
- Is met die zelfde gyno van start gegaan met een anabolen cycle en kreeg vervolgens gyno aan de andere kant van z'n borst, heeft ondertussen cup B
- Zegt dat voeding geen invloed heeft op je fysieke kracht
- Geeft nu advies over compounds met een anabole werking...want hij weet er tenslotte alles van.

Zelf verkoop jij die chinese rotzooi, en ik quote jou, waar je "niks van voelt" en "niet noemenswaardig is" maar jij refeert naar mij? Zowel Ostarine, GW-501516 als LGD, RAD-140 en MK-677 kan ik krijgen. Ook praat je hier over compounds zoals YK-11 die nog niet eens behoorlijk of volledig zijn onderzocht, maar volgens jou zijn ze al "goed" ???

Tot slot zal mijn advies zal altijd gebaseerd zijn op wat mensen nodig hebben. Voorbeeld: Cut/recomp = Osta + GW. Bulk = LGD-4033.

HAahaa you mad bra? jij geeft advies uit eigen belang...

Terug
Naar boven