Waar lees je dat ik zeg dat je hij helemaal geen spierverlies zal ondervinden? Het spierverlies is zo minimaal dat hij zich er niet druk over hoeft te maken, en de onderdrukking zal vele malen minder zijn, kom jij vervolgens aanzetten met je HCG, please... Ook laat ik erin weten dat ostarine specfiek ontwikkeld is door GTx inc. om spierverlies tegen te gaan. Dus goed lezen en niet zomaar wat uitkramen, alhoewel het een gewoonte van jou is. Jij zou allang geen advies meer aan mensen moeten geven. Voor de mensen die het niet wisten:
- Dit jochie is 18
- Heeft allerlei soorten sarms naar binnen gegooid alsof het snoepjes van de jamin waren, kreeg vervolgens gyno
- Is met die zelfde gyno van start gegaan met een anabolen cycle en kreeg vervolgens gyno aan de andere kant van z'n borst, heeft ondertussen cup B
- Zegt dat voeding geen invloed heeft op je fysieke kracht
- Geeft nu advies over compounds met een anabole werking...want hij weet er tenslotte alles van.
Zelf verkoop jij die chinese rotzooi, en ik quote jou, waar je "niks van voelt" en "niet noemenswaardig is" maar jij refeert naar mij? Zowel Ostarine, GW-501516 als LGD, RAD-140 en MK-677 kan ik krijgen. Ook praat je hier over compounds zoals YK-11 die nog niet eens behoorlijk of volledig zijn onderzocht, maar volgens jou zijn ze al "goed"
Tot slot zal mijn advies zal altijd gebaseerd zijn op wat mensen nodig hebben. Voorbeeld: Cut/recomp = Osta + GW. Bulk = LGD-4033.