Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

7 weken MK van Focused nutrition gebruikt. Ik merk er niks van. Geen extra eetlust, bloat of kracht of wat dan ook.
 
GW 501516,

Ik lees veel artikelen dat dit kanker cellen stimuleert, verschillende studies. Hoe zit dit nu precies?
 
Sarms van Focused Nutrition zijn in pilvorm en worden legaal verkocht, ben bang dat je neppe troep hebt

Dat weet ik wel zeker haha. Ik ben er helaas toch weer ingetrapt....
Was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn. ff 2 caps MK nemen wat gelijk zou staan aan 2-3 iu GH.
Ben benieuwd of alle andere sarm's wel zo goed zijn als men claimt.
 
Iemand ervaring met Legend van Olympus labs? Ben op zoek naar iets voor cleane massa- en krachtwinst en dit leek me wel geschikt?
 
[Link niet meer beschikbaar]

Zat per ongeluk in de AAS sectie..... Blijk ik te spammen..... ?

s4 andarine
 
Goeie kerstavond mede sporters!

Momenteel eerste keer Ostarine van het Nederlandse UG lab met 2 letters..

Ben vandaag gestart en ga binnen een week op 15mg zitten, kijk dit aan en mogelijk verhogen naar max 25.

Iemand ervaring met het innemen van de dosis? Tabs zijn 5mg..

Misschien, als de Ostarine goed aanslaat, combineer ik hem met GW1516, die heb ik namelijk ook liggen..

Iemand interesse in log? Eventueel met foto's?

Status momenteel;
188cm 86kg 9%
 
welk ostarine merk is goed op dit moment? OL?
 
is er nou al iemand die bloedtest heeft gedaan tijdens/na sarms? ik betwijfel nog steeds of het wel echt zo onschadelijk is..
 
Goeie kerstavond mede sporters!

Momenteel eerste keer Ostarine van het Nederlandse UG lab met 2 letters..

Ben vandaag gestart en ga binnen een week op 15mg zitten, kijk dit aan en mogelijk verhogen naar max 25.

Iemand ervaring met het innemen van de dosis? Tabs zijn 5mg..

Misschien, als de Ostarine goed aanslaat, combineer ik hem met GW1516, die heb ik namelijk ook liggen..

Iemand interesse in log? Eventueel met foto's?

Status momenteel;
188cm 86kg 9%

.
 
Laatst bewerkt:
Zit momenteel ook op 20mg ostarine sinds 1 weekje. Bouw het op naar 30mg. Maar ik stack het met lgd 4033, s4 en rad140, dus kan niks specifieks zeggen over ostarine zelf. Bij mij kickt het in ieder geval al redelijk in na 1 weekje

ZO das aardig aan de maat! Welk merk pak je? En.. wanneer neem jij de dosis? Verspreidt of in een inname?
 
Beste,

Ik start binnenkort met 8 weken sarm kuur:
- lgd 6mg
- ostarine 20mg
-Mk677 15mg

Wat zou ik kiezen voor nakuur? Clomid of nolva? En welke dosering?
 
Back
Naar boven