XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Over het algemeen heeft het volgens mij geen goede reviews. Ik heb jwsupplements, toen ik het wilde bestellen, gevraagd om een certificate of analysis van de sarms van focused, maar zij stelden dat deze er in het geheel niet zijn. Het is dus puur op vertrouwen in het merk en ervaringen van anderen.

Ben van plan om toch maar weer te beginnen met een LGD-4033, heb het potje nog liggen.

Maar dacht aan een periode van 3 weken, of heeft dit helemaal geen zin ?

Welke merken zijn nou eigenlijk betrouwbaar en bij welke webshop? Zie nu bijvoorbeeld ook Osta Rage van Muscle Rage voorbij komen maar heb geen idee of dat nu betrouwbaar is. Focused Nutrition is volgens mij niks toch? En DNA Anabolics ook niet? Iemand bekend met buildmoremuscle . nl?

de mk van DNA is real, rest van DNA heb ik geen ervaring mee maar aangezien de mk goed was heb ik wel vertrouwen in dna. Had het bij jwsupplements gekocht.

Volgens mij alleen als het verkocht wordt voor menselijke consumptie. Voor onderzoeks doeleinden mag het gewoon verkocht worden , het is nog niet geregistreerd als medicijn dacht ik?
Een verbod als bedoeld in het tweede lid is niet van toepassing:
indien het een geneesmiddel betreft waarvoor hetzij een aanvraag om een handelsvergunning bij het Bureau is ingediend, hetzij waarmee nog klinische proeven gaande zijn en dat overeenkomstig bij ministeriële regeling te stellen voorwaarden beschikbaar is gesteld voor gebruik in schrijnende gevallen als bedoeld in artikel 83 van verordening 726/2004;
Die schrijnende gevallen zijn bijvoorbeeld chronische ziekten

Iemand bekend met het merk: Immortal Science?

Ik ben nog geen stap verder in het vinden naar een betrouwbaar merk wat niet de kleren van je lijf rukt kwa geld en niet word gepromoot door alle Amerikanen op de forums.

Vriend van mij gebruikt merk wat hier niet goed bekend staat. Maar zijn lichaam bepaalt tegendeel :|

Er zijn desondanks wel heel veel merken en bijna allemaal hebben ze zowel negatieve als positieve reviews of sommige zelfs geen en dan heb je er nog een heleboel als je naar de site kijkt dat je sws al je vraagtekens hebt en dan heb je het product nog niet eens gezien.

Ook al is het per persoon erg verschillend er is geen overduidelijke winnaar op dat front.

Nou ik heb Ostarine van Olympus Labs gehad en die werkte prima zonder voelbare bijwerkingen. Heb wel een lage dosering aangehouden van 15mg, 3 capsules per dag.

.

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met een sarm cycle zonder nakuur? Heb nu 10.5 week lgd 4033 gebruikt, begon op 5mg en zit nu op 15mg. Echter kan ik er nog maar 1 dagje mee ofzo. De clomid die ik besteld had vorige week, heeft vertraging, dus zit nu zonder nakuur helaas...

gewoon een test booster nemen lgd onderdrukt je hormoon huishouding niet zo

Iemand ervaring met een sarm cycle zonder nakuur? Heb nu 10.5 week lgd 4033 gebruikt, begon op 5mg en zit nu op 15mg. Echter kan ik er nog maar 1 dagje mee ofzo. De clomid die ik besteld had vorige week, heeft vertraging, dus zit nu zonder nakuur helaas...

Hoeveel KG heb je gewonnen in die 10.5 week. En is 10 weken niet erg lang ook voor een sarm

Ben in die tijd 7 kg aangekomen, vrij schoon als je het mij vraagt.

Nee 10 weken voor een sarm kuurtje is niet lang, was eerst 12 weken van plan, maar heb de dosis iets verhoogd en het is nu op. Met 10-12 weken kan je er wel echt zo veel mogelijk uithalen.

Veel last gehad van onderdrukking? verlies van libido?

Terug
Naar boven