Taartje
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een van die sarms die een maand heel populair was door de marketing en waar je sindsdien niets meer van hoortiemand ervaring met stenabolic (SR-9009)?
hoeveel verschill merkten jullie in kracht?
Dat is een van die sarms die een maand heel populair was door de marketing en waar je sindsdien niets meer van hoort
Maken AAS bedrijven tegenwoordig sarms? Ik dacht dat een groot deel van de sarm gebruikers dit deed zodat ze niet van die "shady" dealers hoefden te kopenIemand ervaring met GW1516 en/of ostarine van GS (stier)?
nee gewoon om nog natty te claimenMaken AAS bedrijven tegenwoordig sarms? Ik dacht dat een groot deel van de sarm gebruikers dit deed zodat ze niet van die "shady" dealers hoefden te kopen
Alhoewel je met SARMs ook geen natty meer bent. Exogeen middel dat hecht aan de AR, dus signaal voor verhoogde spiereiwitsynthese. Dit is allesbehalve natty.
dit idd, denk echter dat velen zich nog natty zien na SARMSAlhoewel je met SARMs ook geen natty meer bent. Exogeen middel dat hecht aan de AR, dus signaal voor verhoogde spiereiwitsynthese. Dit is allesbehalve natty.

iemand ervaring met L3Gend van UK olympus? het is gwn LGD. deze is een stuk goedkoper als anderen die ik gevonden had.
De regels van SARM's vallen tegenwoordig onder de AAS-regels, als je deze naleest lees je dat vragen als dit niet meer toegelaten zijn onder de huidige regels.
Maken AAS bedrijven tegenwoordig sarms? Ik dacht dat een groot deel van de sarm gebruikers dit deed zodat ze niet van die "shady" dealers hoefden te kopen

Jezus gast 1 post boven je wordt duidelijk aangehaald dat merken noemen niet is toegestaan....
Jezus gast 1 post boven je wordt duidelijk aangehaald dat merken noemen niet is toegestaan....