AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Pff, ging echt lekker allemaal, wel onverwachts weekje wintersport tussendoor waar ik wel gebruikte maar niet kon sporten, maar dat maakte verder niet uit. Ben ik nu al opeens 8 dagen ziek. Kan geen hol eten, van 94.5 naar 87.6 ?????? kilo.

RIP
 
Topic opgeschoond.

Beter leest iedereen even de regels, vragen naar bronnen is niet toegelaten en bij verdere herhaling zullen er sancties volgen.
 
iemand ervaring met stenabolic (SR-9009)?

hoeveel verschill merkten jullie in kracht?
 
Dat is een van die sarms die een maand heel populair was door de marketing en waar je sindsdien niets meer van hoort

ahh ja het werd een beetje gepromoot als een sterkere vorm van cardarine, maar als je er nu niks meer van hoort zal dat wel niks voorstellen.

Verder vraag ik me af wat slim is, ik heb een bulk stack gevonden met lgd en ostarine, dit scheelt mij zo'n 30-40 euro als wanneer ik los de lgd en nakuur neem. is die extra osta de moeite waard of zou ik het alleen bij lgd houden? het is mijn eerste sarm cycle, bedoeling is bulk.
 
Iemand ervaring met GW1516 en/of ostarine van GS (stier)?
 
Iemand ervaring met GW1516 en/of ostarine van GS (stier)?
Maken AAS bedrijven tegenwoordig sarms? Ik dacht dat een groot deel van de sarm gebruikers dit deed zodat ze niet van die "shady" dealers hoefden te kopen
 
Maken AAS bedrijven tegenwoordig sarms? Ik dacht dat een groot deel van de sarm gebruikers dit deed zodat ze niet van die "shady" dealers hoefden te kopen
nee gewoon om nog natty te claimen
 
nee gewoon om nog natty te claimen
Alhoewel je met SARMs ook geen natty meer bent. Exogeen middel dat hecht aan de AR, dus signaal voor verhoogde spiereiwitsynthese. Dit is allesbehalve natty.
 
Alhoewel je met SARMs ook geen natty meer bent. Exogeen middel dat hecht aan de AR, dus signaal voor verhoogde spiereiwitsynthese. Dit is allesbehalve natty.
dit idd, denk echter dat velen zich nog natty zien na SARMS

naja mij gelaten hoor:D
 
iemand ervaring met L3Gend van UK olympus? het is gwn LGD. deze is een stuk goedkoper als anderen die ik gevonden had.
 
iemand ervaring met L3Gend van UK olympus? het is gwn LGD. deze is een stuk goedkoper als anderen die ik gevonden had.

De regels van SARM's vallen tegenwoordig onder de AAS-regels, als je deze naleest lees je dat vragen als dit niet meer toegelaten zijn onder de huidige regels.
 
Maken AAS bedrijven tegenwoordig sarms? Ik dacht dat een groot deel van de sarm gebruikers dit deed zodat ze niet van die "shady" dealers hoefden te kopen

Het wordt toch al verkocht door **** hoor :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jezus gast 1 post boven je wordt duidelijk aangehaald dat merken noemen niet is toegestaan....

Juist ! En met afkortingen gaan we hier ook niet beginnen.
 
is het tijdens een lgd en osta kuur nog nuttig om hmb te gebruiken of is dit een beetje overbodig samen met deze 2?
 
Had wel een beetje shutdown van lgd 8mg, anavar 25mg en 11 oxo 300mg per dag vanaf week 3 tm week 8. Ik heb dat 4 weken gedaan maar wou de 11 oxo nog 4 weken doortrekken op 400mg p/d. Ik had het eerst niet door, maar het buikvet vloog eraan nadat ik gestopt was met de lgd en anavar, libido all time low, en motivatie om iets uit te voeren was ver te zoeken. Proper shutdown haha. Ik ben direct gestopt, 11 oxo als je al shutdown bent slaat nergens op. Na 3 dagen nolva op 20mg ben ik er weer bijna bovenop, herstel valt dus wel mee.

Ik moet zeggen dat het kuurtje van 4 weken wel nice was, beetje zoals 500mg test (kuur die ik vorig jaar heb gedaan), maar dan minder vocht gains en duurder haha. De lethargy was wel verschrikkelijk, maar dat kwam vooral door de anavar (heb ik erg last van als ik anavar gebruik). Mijn fysiek was hard, rond en vasculair.

Iig als je het gaat stacken met whatever prohormoon of sarm, zorgt dat je nolva op voorraad hebt en doe gewoon een kleine pct uit voorzorg 20/10/10 ofzo, ook voor solo lijkt het me handig.
 
Gebruik nu precies een week geen lgd meer. ( heb 12 weken gekuurd op 10mg ed) en heel eerlijk heb ik (nog) niet echt ergens last van. Misschien een beetje meer moeite bij het opstaan s'morgens maar dat is alles.
Ik gebruik geen clomid of nolva oid. Ik had wat mensen gevolgd op youtube die ook geen nakuur deden en zou het kunnen zijn dat er meer nadelen aan zitten dan voordelen? De mensen "waaronder ik" die geen nakuur deden lijken weinig tot geen last te hebben terwijl mensen die clomid na die tijd gebruiken meer last te lijken hebben. Misschien is het ook dat ik alleen maar LGD hebt gebruikt en de eerste 7 weken MK677. Ik zeg niet dat je geen nakuur hoeft te nemen en ik ben zeker geen expert, en misschien is een week ook tekort om het te beoordelen, maar ik dacht ik gooi het in de groep.
 
Back
Naar boven