- Waardering
- 796
Gebruik nu precies een week geen lgd meer. ( heb 12 weken gekuurd op 10mg ed) en heel eerlijk heb ik (nog) niet echt ergens last van. Misschien een beetje meer moeite bij het opstaan s'morgens maar dat is alles.
Ik gebruik geen clomid of nolva oid. Ik had wat mensen gevolgd op youtube die ook geen nakuur deden en zou het kunnen zijn dat er meer nadelen aan zitten dan voordelen? De mensen "waaronder ik" die geen nakuur deden lijken weinig tot geen last te hebben terwijl mensen die clomid na die tijd gebruiken meer last te lijken hebben. Misschien is het ook dat ik alleen maar LGD hebt gebruikt en de eerste 7 weken MK677. Ik zeg niet dat je geen nakuur hoeft te nemen en ik ben zeker geen expert, en misschien is een week ook tekort om het te beoordelen, maar ik dacht ik gooi het in de groep.
Ja, de kans is groot dat de anavar (ook al is het een lage dosering) me shutdown heeft veroorzaakt. Anavar onderdrukt je natuurlijke test, dat staat wetenschappelijk vast. Over LGD solo kan ik niet veel zeggen. Behalve dat LGD + Anavar beter was dan anavar solo. LGD kicked ook behoorlijk snel in naar mijn idee. Zeker het proberen waard dus!

.