MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

In EPL is zoveel geld dat ze volgens mij de scouting relatief gezien verkwanselen. Ze kijken ff een compilation en denken van: ''doe die er ook maar bij.''

Denk ik niet, anders verklaar je niet die karrevracht aan -18jarigen die wegkwijnen zonder speelminuten bij EPL-clubs.
 
Ik heet Van Dijk maar heb liever Virgil op mn shirt.

Is het niet omdat Engelstaligen moeite hebben met de 'ij'? Dat valt natuurlijk wel op te lossen met een 'y'.

ktYTA3MC00ZWQ1LTgzMDEtNGU1MjA2ZmQzOTc3XkEyXkFqcGdeQXVyMjUyNDk2ODc@._V1_UY317_CR175,0,214,317_AL_.jpg
 
Depay's naam was wel al correct. Ze vinden hun voornaam cooler. Snap sowieso niet waarom je je naam wil verangliseren. Als je goed genoeg bent pikken ze het wel.
 
Depay's naam was wel al correct. Ze vinden hun voornaam cooler. Snap sowieso niet waarom je je naam wil verangliseren. Als je goed genoeg bent pikken ze het wel.

 
Dat is de reden idd

Ik word niet goed van die kunstgrasvelden. Al de 2de die ik langs zie komen bij Studio Sport :whip:
 
Depay's naam was wel al correct. Ze vinden hun voornaam cooler. Snap sowieso niet waarom je je naam wil verangliseren. Als je goed genoeg bent pikken ze het wel.
Depay speelt liever met Memphis op zijn shirt omdat hij zijn pa nauwelijks kent doordat ie zijn moeder vroeg in de steek liet.
 
Fijn voor Cocu dat zijn team nu meer scoort. Daardoor kan hij veel makkelijker talenten brengen wat ook weer leuk is voor de toeschouwer.
 
Ja, was even vergeten dat hij gebrouilleerd is met zijn vader
 
Brazilianen hebben ook doorgaans hun voornaam, of een bijnaam, achterop. Vind het alleen onzin als zonen van voormalige voetballers het doen. Alsof we dan niet doorhebben dat 'Enzo' de zoon is van Zidane. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Volgende week van Heracles winnen en dan rustig de klassieker afwachten, mooi begin van het seizoen
 
Volgende week van Heracles winnen en dan rustig de klassieker afwachten, mooi begin van het seizoen
Inderdaad, in de winterstop een linksback erbij en evt nog een centrale verdediger. Dan worden we kampioen. Moet wel zeggen dat Schwaab degelijk speelt de laatste tijd.
 
Inderdaad, in de winterstop een linksback erbij en evt nog een centrale verdediger. Dan worden we kampioen. Moet wel zeggen dat Schwaab degelijk speelt de laatste tijd.
Beter dan isimat zelfs maar het zijn beide beperkte verdedigers. Als je in de winterstop inderdaad een echte linksback haalt kan het nog wel eens een leuk seizoen worden. Schwaab-isimat is voor alleen eredivisie goed genoeg.
 
Maakt niet uit de gelijkmaker. Staan toch al mijlenver achter.
 
Back
Naar boven