Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Jan-Pipo de Clown en de Witte Chinees op 1.

Missen ze Roque Mesa bij Las Palmas? :dunno:

Of K.P. Boateng?

Newcastle staat te koop.

Man City the second volgend jaar. Wordt wat daar Up North.

Voetbalzone - Meepraten over voetbal.
leuke gast maar wat een mentaliteit, niet eens is een verrassing dat hij is opgelicht:o. Een paar jaar nog en zijn geld is waarschijnlijk al op.

Drenthe dacht vast braddas onder mekaar flikken dit niet.

In het artikel staat het ook echt zo:
Broer, dit is wat ik heb meegemaakt.
:emo:

Lijkt me zelf ook iemand die de bloemen flink buiten zet / gezet heeft .Zitten zeker weten twee kanten aan het verhaal. Sigi Lens komt op mij over als een redeijk betrouwbaar iemand(heeft ook een vliegramp overleefd) met een goed portfolio.

Hij gaat nu ook een boek uitbrengen lees ik. Komt 3 november, gaat toch ook weer een paar tonnetjes opleveren aangezien iedereen zijn verhaal toch een keer wil lezen

Zo gewonnen zo geronnen

Te dom om zijn eigen bankrekening te beheren. :emo:

Lijkt mij wat verstandiger als Lens zijn zaken beheert. Hij is nu nog niet eens capabel, moet je nagaan toen 'ie van Feyenoord naar Real Madrid ging. Logisch dat Drenthe dan met een goed verhaal moet komen om meer geld uit te gaan geven. Lens zal ten slotte niet zomaar al het geld aan Drenthe geven, daarvoor beheert hij het ook. Tsja, en als je 5 mln hebt, dan lijkt het me enerzijds logisch dat je het gaat investeren in iets want anders krimpt het vormogen enkel. Gegokt en verloren zo te lezen.

Maar goed, hij is te dom om te poepen dus hij zal het allemaal wel als stelen zien.

xxl.jpg

Ben benieuwd vanavond naar Achraf. Vind hem tot nu toe carvajal wel goed vervangen en hij is pas 18 jaar. Eerste echte test voor hem.
Tottenham met Kane en Llorente voorin. Laatstgenoemde heb ik echt nooit wat in gezien.

Terug
Naar boven