MuscleMeat

het grote wat is dit toch een klote film topic.

robocop

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
14
Gewoon elke film je bagger vond kun je hier neerzetten.

Om te beginnen met mijn lijst van klote films:

Dark water: deze film was het dvd schijfje niet waard wat een bagger film zeg. In het kort is het een slap aftreksel van the ring. Geen schrikmomenten.

ice princess
Hele leuke film als je nog niet ouder bent als 8.

red eye voorspelbare film met een voorspelbaar einde.

bewitched erg flauw niet eens afgekeken.

alexander waardeloze film. In plaats van een heldhaftige krijger wordt hij afgezet als een cry baby film met moeite afgekeken.

sin city
aparte film. Heel anders qau camera werk maar vond hem niet super. Heb hem wel afgekeken.

call me crazy maar ik vond Alexander toch echt wel goed :D

Sin City vond ik ook erg leuk :)

Welke ik zwaar ruk vind is Titus met Anthony Hopkins.. ik kon t na 30 mins niet meer aanzien.

robocop zei:
K*t!!
die wilde ik vanavond gaan kijken met mijn vriendin....
even snel andere downloaden en branden danmaar, kan ik altijd daar nop op terug vallen.
mijn toevoeging :
Kingdom of heaven

robocop zei:
Gewoon elke film je bagger vond kun je hier neerzetten.
Om te beginnen met mijn lijst van klote films:
Dark water: deze film was het dvd schijfje niet waard wat een bagger film zeg. In het kort is het een slap aftreksel van the ring. Geen schrikmomenten.

ice princess
Hele leuke film als je nog niet ouder bent als 8.
red eye voorspelbare film met een voorspelbaar einde.
alexander waardeloze film. In plaats van een heldhaftige krijger wordt hij afgezet als een cry baby film met moeite afgekeken.

sin city
aparte film. Heel anders qau camera werk maar vond hem niet super. Heb hem wel afgekeken.

Sin city en Alexander waren naar mijn mening zeker niet verkeerde films. Vooral Sin City vond ik erg de moeite waard.

Ontopic: Aussie Park Boys
10 minuten gekeken toen had ik er al genoeg van wat een k*tfilm

• Topic Starter Topic Starter
ja sin city ga ik dalijk nog is een tweede keer kijken :P misschien heb ik me wel vergist.
alexander vond ik echt niet doorheen te komen :S ieder zijn smaak he ;)

Dude where's my car, was zelf niet leuk ik dronken toestand

Red Eye, een punaise in je ooglid steken is nog leuker

Dukes of Hazzard, pure cult-waarde verneuking

Transporter 1 en 2, gegarandeerd een maagzweer als je die kijkt

Terminator 3, doet me pijn om te zeggen maar Arnold wordt (is?) echt oud....

Maar de ergste film ooit vind ik denk The Guru, t*ring, wie zo'n film verzint moet wel aan de paddo's en de lsd zitten

Ik kan zo nog wel uren doorgaan........

ja de guru is ind. ook echt afschuwelijk mijn vriendin vind het jammer genoeg wel een goede film. Dus die zie ik nog wel is regelmatig.

Ik leef met je mee! haha, ik heb die film zowaar nog in de bios gezien, het is dat je geen zelfmoord kan plegen met een bak popcorn anders had ik het gedaan,

Sow man Sin City zo'n beetje de beste film die afgelopen jaar is gemaakt imo.

Sin City is de bom je moet er alleen van houden van het camerawerk etc. het hele sfeertje in die film.

toevoeging: Torque ofzoiets. Die film met die motors

Sin City vond ik ook echt wel goed, heb ik echt 5x in een week gekeken ofzo, der komt ook redelijk snel al een deel 2.

Wat verder trouwens ook echt schijt films zijn: al die niet vernieuwende films die na Scream bij bosjes uit de grond kwamen. En nu nog steeds trouwens.

Ingredienten van die films> een hoop je tieners, met een paar geile wijven met dikke t**ten derbij die hard schreeuwend omstebeurd omgebracht worden door of een (noem der een paar) een vent uit een kast (Boogyman), of een paar lelijke tuinlaven (Wrong Turn), of een gek met een kettingzaag (Texas Chainsaw Massacre (overigens ook nog cultwaarde verneuking in de laatstgenoemde.....

Dat moest ik ff kwijt....

Guido20 zei:
Transporter 1 en 2, gegarandeerd een maagzweer als je die kijkt
Terminator 3, doet me pijn om te zeggen maar Arnold wordt (is?) echt oud....

Die films vond ik wel redelijk goed ma ja, smaken verschillen.

Slechte films vergeet ik meestal snel maar Godsend was echt een klotefilm imo.

Bij Arnold films moet je relatief zijn, ook al zie je Arnold anderhalf uur zijn kont afvegen dan is het nog een goede film vergeleken met anderen. Maar wanneer ik terminator 3 vergelijk met de eerdere delen das is hij een stuk minder, altans vind ik dan.

Guido20 zei:
Ik leef met je mee! haha, ik heb die film zowaar nog in de bios gezien, het is dat je geen zelfmoord kan plegen met een bak popcorn anders had ik het gedaan,
:roflol:

The horse whisperer = 3 uur lang over een onwillig paard lopen jammeren. Kansloos.
Titanic = het schip zinkt en Leonardo verzuipt. Het enige amusante aan de hele film.
Ken Park = een 13 in dozijn filmhuis film over ongelukkige jongeren in Amerikaanse buitenwijken. 100% saai en voorspelbaar.
Kill bill 2 = Te veel gelul en te weinig bloed.

wat ook een slechte film is is die batman film die een tijdje geleden in de bios was.Heb hem niet eens afgezien.

de horse wishperer was ind. wel een dieptepunt zeg. wat is die film erg.

robocop zei:
sin city[/B] aparte film. Heel anders qau camera werk maar vond hem niet super. Heb hem wel afgekeken.

Sin city was echt wel super. Je moet deze film ook stoned kijken:cool:

de volgende k*t films:
1. Open water
2. War of the world
3. Meet the parents
4. Meet the fockers

Guido20 zei:
Bij Arnold films moet je relatief zijn, ook al zie je Arnold anderhalf uur zijn kont afvegen dan is het nog een goede film vergeleken met anderen. Maar wanneer ik terminator 3 vergelijk met de eerdere delen das is hij een stuk minder, altans vind ik dan.

Mja, je moet er rekening mee houden dat T3 een prequel is. Adere topfimls vallen meestal in het water bij de sequel. Arnold heeft imo nogal wat "klotefilms" gemaakt imo zoals True Lies, Last Action Hero, kindergarten Cop,...

Junior....Twins.....

Ik weet niet of er hier nog mensen naar die film van Jennifer Lopez gekeken hebben die gister op tv was, dat was ook niet best, het is dat ik teveel pijn in me benen had (stevige squat sessie gehad) om die tv uit het raam te slingeren maar de wanhoop stond me echt nabij. En mijn vriendin durft het dan nog te zeggen dat ze het een leuke film vond.........vrouwen....

Terug
Naar boven