- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
haha welke goedkope remake heb je gezien dan!?Emile zei:
try 'crouching tiger, hidden dragon'

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha welke goedkope remake heb je gezien dan!?Emile zei:

Lauw zei:Steven Seagal films zijn uber-cool. Wist je dat die man maar 1 gezichtsuitdrukking heeft, zo’n moeilijke frons.

als dat een film is die aan jouw 15 criteria voldoet dan is het in ieder geval geen Hollywood filmdj_phreak zei:En toch zijn er nog best veel leuke films uitgebracht.![]()

Signs met Mel Gibson was nog erger
)Toch wel hoor. Maar dan liever de echte klassiekers. Films met Cagney, Bogart, ... Erroll Flynn (voor de humorLauw zei:als dat een film is die aan jouw 15 criteria voldoet dan is het in ieder geval geen Hollywood film![]()
). Ik wel. Serieuze coïtus is saai! SlettieBettie en ik lachen vaak tijdens de coïtus.- in hollywood films lachen mensen altijd tijdens de coïtus (onder de lakens met het licht bijna uit). wie van jullie kan er lachen tijdens het nken? ik niet.

Blackadder zei:1. Zowat alle kankerverwekkende films met sandra bullock, kan je echt nog middelmatiger zijn dan dat wijf?
2) al die overgehypte films met Anthony "Boehoe ik ben zo griezelig, mysterieus en uberintelligent" Hopkins.
3) Training Day, vooral de laatste scene waarin hij overhoop geknald wordt door de ineens erg moralische negermensen die daarvoor enkel zijn kont hebben gekust.
4) Be Cool, goedkope Reclamespot voor het o zo coole en trendy Hollywoodleven, En die ashanti kan me nog niet eens ontroeren al mocht ze door een bodybuilder van de trap gesmeten worden.
5) Die film met pratende honden die hun weg kwijt zijn geraakt.
5) the neverending story I,II,III,....