XXL Nutrition

het grote wat is dit toch een klote film topic.

fantastic four vond ik een stomme film.. gewoon zó voorspelbaar en blij... wanneer die kerel in the thing veranderd en ineens van die neppe emotionele scénes voorbijkomen met zn vrouw/vriendin die em ineens afstoot.. :rolleyes: BORING ! kep em niet afgekeken

meet the fockers vond ik ook vrij saai.

One Hour Photo - Wat een baggerfilm. Verschrikkelijk saai.
Torque - Ongelooflijk NEP. Vies gewoon.

Sin City en Saw waren ZEER amusante films het afgelopen jaar. Meer kan ik zo even niet verzinnen. Vooral Sin City is een briljante film (al ben ik er niet achter gekomen wat het verband is tussen het begin en het einde..).

Net trouwens ook Unleashed gezien. Ook een topper :thumbs:

En ik blijf maar edditten: The Last Samurai! En Ladder 49 vond ik ook erg indrukwekkend. Tractortje moest gewoon huilen.. :o

Laatst bewerkt:
IK vroeg me dus ook af wat het begin en het einde (je bedoelt die Josh Hornet die die vrouwen doodschiet toch?) met de flim te maken hebben en waarom hij dat deed.

Magnolia, Big Fish en One hour photo vind ik juist erg goede films.

Het verbaast me dat Pearl Harbor nog niet genoemd is. Wat een smerig hoopje overdreven patriotisme en geschiedsvervalsing is dat.

• Topic Starter Topic Starter
big fish vind ik ook een goeie film.

Mijn persoonlijke dieptepunten zijn naast de guru ook nog moulin rouge, chicago en the phantom of teh opera. Kan gewoon niet tegen al die musicals.

Helaas vind mijn vriendin ze het einde...

de nieuwe kabouter plop film zoog echt!!!!!:mad:

Gisteren een stuk van Brothers Grimm zitten kijken, maar wat een bagger film was dat zeg.....

Greenstreet Holligans was daarintegen een goeie film...

Al die films gebaseerd op computerspellen zuigen trouwens ook flink, noem een Resident Evil, Doom, Streetfighter, Mortal Kombat. Moeten we trouwens niet gewoon een top 3 van de meeste verdoete films maken?

Mijn top 3 is als volgt:
1.The Guru
2.Dude where's my car
3. Nog maar een een keer The Guru, laat het maar duidelijk zijn :)

• Topic Starter Topic Starter
die guru heeft je echt een trauma opgeleverd zeg :P

Alexander suckter mateloos
maar sin city slecht?? vond het een vd beste films van afgelopen jaar :)

dark water en red eye zuigde idd mateloos

The Guru heeft mij denk serieus 3 jaar van me leven gekost, ik heb me zo druk gemaakt tijdens die film dat me hart over uren heeft moeten draaien. Ik moet der nu echt mee ophouden over die film, anders zit ik zo weer bij de psychiater

The Fly 1
the Fly 2

Wat een verschrikkelijk concept

robocop zei:
ja sin city ga ik dalijk nog is een tweede keer kijken :P misschien heb ik me wel vergist.
alexander vond ik echt niet doorheen te komen :S ieder zijn smaak he ;)

Sin City was goed man!

Het is gebaseerd op een strip he, daar is de verhaallijn ook naar, je hoeft geen oscar-script te verwachten want zo'n film is het helemaal niet.

alle films van Steven Seagall van de afgelopen jaar, die gast is alleen nog maar b films gana maken, kheb zelfs films gezien dat zijn stem gewoon gedubt is...

Bad Taste: hahaha jezus echt... no comment

The talented MR-Ripley

Counting tiger, hidden dragon.

Biede zwaar butt :)

xxx en nog wel meer films van Vin

LOTR alle delen waren gewoon de bom
prachtige scenes verhaal enzv
behalve laaste deel was beetje cheezy
k*tfilm was idd titanic en ghostship

Terug
Naar boven