MuscleMeat

het grote wat is dit toch een klote film topic.

twins was geniaal man :D

Gone in 60 seconds vond ik echt een rukfilm!

Open Water is verschrikkelijk inderdaad. Wat een baggerfilm. Scary Movie 3 was ook om te huilen. Bij deel 1 en 2 moest ik nog wel lachen.

• Topic Starter Topic Starter
wat ook erg is is anaconda het is gewoon te nep.

Sin City en Magnolia klote films!?

mijn grootste ergernissen zijn de films waarvan je redelijkerwijs nog wat van verwacht, er zijn ook plenty films waarvan je al heel duidelijk aan ziet komen hoe slecht ze zijn.

Big Fish
Joy Ride
League of Extraordinary Gentlemen
Secret Window
Tall Guy
Van Helsing
en What's eating Gilbert Grape

owja en Lord of the Rings moet in dit topic ook duidelijk even genoemd worden!

War of the Worlds, die versie van Steven Spielberg,
Einde van de film was echt brak, van het ene op het andere moment pleuren al die alien dingen in elkaar, ik had net het idee of ze de hele film met bakken geld gegooid hadden en toen ze bij het einde waren dat ze tot de conclusie kwamen dat het geld op was en toen maar zo'n k*t einde deraan vastgeknoopt hebben

Lord of the rings!!! Ik heb ze alledrie met veel ergenis afgekeken... K*tfilms!
Star wars ook!!
Damn, ubernichtmovies zijn dat.

------->ALEXANDER<--------
verschrikkelijk langdradige film....... en geen ene ruk aan!

revolver :kots::kots::kots:

wat een ongeloofelijke zeikfilm, verstond niks ervan

Alexander zuigt idd en klopt langs geen kanten met de werkelijkheid

Een van de slechtste films die ik ook heb gezien is Daredevil. Ik ben toendertijd in de bioscoop bijna gek geworden ongeduld. Waar ik ook niet tegen kan zijn chickflicks, denk hierbij aan een charlie's angels en elektra. Heb beide niet gezien en ben het ook niet van plan.

bridges jones diary ofzo ik schiet me zelf nog liever in me been dan dat ik die film nog een keer moet kijken.

Shall we dance met Richard Gere en J'Ho, wat een ongelofelijke braak film, die ik tot 2 keer toe voorgeschoteld kreeg in het vliegtuig...

dit is ook zon topper!!! :P

haha.........
[Link niet meer beschikbaar]

bridges jones diary is toch een echte vrouwen film. Deel 1 is echt leuk. Lord of the rings heb ik niet en wil ik ook niet zien. En al die stripboek films (behalve sin city) vind ik bagger.

... films die mijn vriendin uitzoekt zijn echt altijd waardeloos!
Zij houd echt van die 'girlie' films, je weet wel, 'boy meets girl-fall in love-nearly lose each other-live happily ever after!

Catwoman, zelfs de lekkere reet van Halle Barry kon die film niet redden.

Als der trouwens 1 film niet mag missen hier is het wel Mr. en Mrs. Smith. Ik heb echt anderhalf uur op een spontane ontbranding van mijn tv gehoopt.

Terug
Naar boven