MuscleMeat

Het Guildwars 2 topic

Ik ben nog steeds lvl 1, alleen pvp gedaan :P

• Topic Starter Topic Starter
Haha prima toch :)

ik ben nu lvl 80 haha. :)

Nice, hoe zit dat nou op level 80. Hoeveel armors heb je om uit te kiezen, die complete sets zegmaar. En kost dit gold, karma of droppen bosses dit?

Je heb allerlei manieren, in de 70-80 area's kan je parts met karma kopen.
Van de dungeons krijg je rewards van chests bijv in die lvl 70 dung krijg je
Flame legion trophies ofzo. je krijgt er 30 per run en 1 armor part is ongeveer 400 trophies. ( Je kan de armors zien in LA waar al die merchants staan ).

Ik vind trouwens wel dat er vrij weinig uitdagingen zijn nu ik 80 ben.. Maar gelukkig komen er ook expansions. :)

Nee man, hangt ervanaf welke armor je wil kopen. Headpiece kost 180 bijvoorbeeld. Karma/crafting/dungeons/drops/mystic forge kan je allemaal exotics van krijgen.

Bumpje.

Heb het spel 5 dagen geleden gekocht, geinstalleerd en alles werkte prima en goed. Nu ben ik na 4 dagen spelen al gehackt. Verschillende IPs die op mijn account willen en na een paar uur kloten mijn account terug met moeite. Er stond niks op het account; was pas lvl 16 met 40 silver, dat is wel weggehaalt.:rolleyes:

Ik voel nu dat ik 50 euro heb weggegooit, want als ik zo snel gehacked wordt... Kan ik er donder op zeggen dat dat nog een keer gaat gebeuren. Hiermee raad ik het van mijn persoonlijke eraring af om dit spel te kopen. Ik ben nog nooit gehacked en heb onderandere 3 jaar WoW en 2 jaar GW1 gespeeld, en heb nu al zo snel problemen met GW2.

Bumpje.

Heb het spel 5 dagen geleden gekocht, geinstalleerd en alles werkte prima en goed. Nu ben ik na 4 dagen spelen al gehackt. Verschillende IPs die op mijn account willen en na een paar uur kloten mijn account terug met moeite. Er stond niks op het account; was pas lvl 16 met 40 silver, dat is wel weggehaalt.:rolleyes:

Ik voel nu dat ik 50 euro heb weggegooit, want als ik zo snel gehacked wordt... Kan ik er donder op zeggen dat dat nog een keer gaat gebeuren. Hiermee raad ik het van mijn persoonlijke eraring af om dit spel te kopen. Ik ben nog nooit gehacked en heb onderandere 3 jaar WoW en 2 jaar GW1 gespeeld, en heb nu al zo snel problemen met GW2.

ik heb t pcies andersom; nooit gehacked met gw2 en vrijwel direct met wow.
je kan locaties instellen waarvan het toegestaan is om in te loggen. alle andere locaties(zoals china ed) worden dan geblocked en je krijgt bericht als er zoiets geprobeerd wordt.

Zegt waarschijnlijk meer over je eigen systeem en hoe je met je wachtwoorden omgaat dan over GW2 dude..

Is het spel nog wat of niet? Hoor er nooit meer iets over...
Wilde 'm voor € 40,- halen

Ja is vet.

lvl 65 engineer
gunnars hold :D
< zelfde nickname zoals mijn dbb account voor als je me wilt toevoegen
( behave de 00 moet oo zijn)

al mn maten die de game speelden zijn al gestopt(en terug naar d3 voor de patch). End-game is onbestaande en pvp is leuk maar niet om heel de game te dragen.

Dat vind ik heel apart gezien alles wat ik over D3 heb gehoord :o

Ik ben sinds vandaag weer mee begonnen en heb er nu wel weer zin in, had sinds dat die uit kwam maar na twee weken had er al genoeg van ma ben opnieuw begonnen andere class en guild nu vind weer super :).

D3 is echt verdoet door patch is die wel beter maar dat is echt je tijd vernken..

Is het spel nog wat of niet? Hoor er nooit meer iets over...
Wilde 'm voor € 40,- halen

Ik vind het vies tegenvallen. In het begin vond ik het hartstikke leuk maar inmiddels speel ik het niet echt meer, alleen af en toe pvp. Lvlen is behoorlijk saai, constant questen bah. Pvp is wel aardig maar niet leuk genoeg om de game alleen daar voor te spelen.

Heb het spel inmiddels gekocht en bevalt goed. Heb 'm sinds vandaag.

Mijn e-mail stond verbonden met mijn andere Guild Wars account (de 1e deel) maar wist daar niet meer de password van en opvragen leek ook zowat onmogelijk. Dus heb maar een andere e-mail opgegeven.

Als je GW2 account combined met GW1, krijg je dan iets extra's? Kan me herinneren dat je bij die expansion packs altijd een extra character slot kreeg als je andere expansions extra in bezit had.

Terug
Naar boven