- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, hoe zit dat nou op level 80. Hoeveel armors heb je om uit te kiezen, die complete sets zegmaar. En kost dit gold, karma of droppen bosses dit?

Bumpje.
Heb het spel 5 dagen geleden gekocht, geinstalleerd en alles werkte prima en goed. Nu ben ik na 4 dagen spelen al gehackt. Verschillende IPs die op mijn account willen en na een paar uur kloten mijn account terug met moeite. Er stond niks op het account; was pas lvl 16 met 40 silver, dat is wel weggehaalt.
Ik voel nu dat ik 50 euro heb weggegooit, want als ik zo snel gehacked wordt... Kan ik er donder op zeggen dat dat nog een keer gaat gebeuren. Hiermee raad ik het van mijn persoonlijke eraring af om dit spel te kopen. Ik ben nog nooit gehacked en heb onderandere 3 jaar WoW en 2 jaar GW1 gespeeld, en heb nu al zo snel problemen met GW2.
al mn maten die de game speelden zijn al gestopt(en terug naar d3 voor de patch). End-game is onbestaande en pvp is leuk maar niet om heel de game te dragen.

helemaal niet, maar d3 heeft die geartreadmill op het eind(die in feite het grootste deel van de game is), gw2 niet.
Is het spel nog wat of niet? Hoor er nooit meer iets over...
Wilde 'm voor € 40,- halen