XXL Nutrition

Het Guildwars 2 topic

pc_gamer_gloury.jpg

Ehh. Dit soort games draaien heel slecht op een Mac toch?!

iemand die het al speelt aangezien de " release" vandaag is begonnen...

Weinig reacties.. Dan moet het een goed spel zijn :P niemand meer de tijd om op dbb te komen?
Ben hem nu aan het installeren, ben benieuwd.

is het spel al uit?

Vandaag is de normale release dag, sommige konden de 25e al spelen.

pff lvl 10 mesmer maandag begonnen met spelen.. maar servers liggen er constant uit :(

Welke server spelen jullie?

heb em op wowhd bestelt voor 30 euro
zeggen ze dat ik nog 2 week moet wachten...

vandaag even snel langs de bart smit gegaan, niks gevonden...

Ik heb vandaag effe gespeeld met mijne maat ze account, ik zal eerst een betere laptop aan moeten schaffen om dit te kunnen spele, want alles op zijn laagst spelen ziet er nou ook niet echt bepaald uit;p

Maar twijfel nog of ik dit wel ga spelen et is allemaal wel vet he enzo maar gaat weer zoveel tijd inzitten in dit soort spellen.. en zo veel tijd heb ik ook weer niet naast school/werk/trainen/uitgaan/vrienden.

Iemand die weet met wat voor laptop ik dit spel op high soepel zou kunnen draaien? aan welke prijs moet dan denke?

*@Calyptus je kunt em ook gewoon online download kopen heb je em meteen:)

Ik heb vandaag effe gespeeld met mijne maat ze account, ik zal eerst een betere laptop aan moeten schaffen om dit te kunnen spele, want alles op zijn laagst spelen ziet er nou ook niet echt bepaald uit;p

Maar twijfel nog of ik dit wel ga spelen et is allemaal wel vet he enzo maar gaat weer zoveel tijd inzitten in dit soort spellen.. en zo veel tijd heb ik ook weer niet naast school/werk/trainen/uitgaan/vrienden.

Iemand die weet met wat voor laptop ik dit spel op high soepel zou kunnen draaien? aan welke prijs moet dan denke?

dat is er zo leuk aan het is geen wow dat je eerst lvl 80 moet zijn om echt fun te hebben....

Het iemand misschien idee hoe ik via school netwerk online kan spelen? Want waarschijnlijk is dat geblockt of iets?

En hoe bevalt het spel? Zelf heb ik hem nog niet en weet ook niet of ik er wel mee ga beginnen.

Is een leuke game, maar mijn hardware kan het duidelijk niet aan.
Speel dus voorlopig alleen PvE.
Je hebt geen subscritie, dus koop het en speel wanneer je wil.

Ik heb zelf de Asus G74Sx, hier draait hij perfect op! Heb er een half jaar geleden rond de 1800 voor betaald.

Krijgen jullie trouwens ook van die emails dat je om een password change hebt gevraagd?
Ik klik er maar niet op omdat ik het niet vertrouw. Weet dat ik door wow ook altijd van die fake mails binnen kreeg.

Ik heb zelf de Asus G74Sx, hier draait hij perfect op! Heb er een half jaar geleden rond de 1800 voor betaald.

Krijgen jullie trouwens ook van die emails dat je om een password change hebt gevraagd?
Ik klik er maar niet op omdat ik het niet vertrouw. Weet dat ik door wow ook altijd van die fake mails binnen kreeg.
!!! guild wars 2 heeft bevestigt dat er fake mails van hackers
Current hot topics include:

Email validation on the game launcher; please be aware that this is currently not active, you are able to play as normal (just by clicking the red “Play” button)

If you have been emailed regarding a reset request for your password, but you haven’t requested it, as always please be ever vigilant when it comes to emails sent to you in regard to your game account. If you didn’t request the email, do not click the link, just ignore it. Alternatively you can change your email by following these instructions: [Link niet meer beschikbaar]

Is een leuke game, maar mijn hardware kan het duidelijk niet aan.
Speel dus voorlopig alleen PvE.
Je hebt geen subscritie, dus koop het en speel wanneer je wil.

Dat is ook weer zo, voor op een saaie zondag zou Guidlwars 2 wel leuk tijdverdrijf kunnen zijn.

Terug
Naar boven