AndroidHealthClinic

Het Guildwars 2 topic

!!! guild wars 2 heeft bevestigt dat er fake mails van hackers
Current hot topics include:

Email validation on the game launcher; please be aware that this is currently not active, you are able to play as normal (just by clicking the red “Play” button)

If you have been emailed regarding a reset request for your password, but you haven’t requested it, as always please be ever vigilant when it comes to emails sent to you in regard to your game account. If you didn’t request the email, do not click the link, just ignore it. Alternatively you can change your email by following these instructions: [Link niet meer beschikbaar]

Gelukkig niet gedrukt dan :D

Ik heb zelf de Asus G74Sx, hier draait hij perfect op! Heb er een half jaar geleden rond de 1800 voor betaald.

Krijgen jullie trouwens ook van die emails dat je om een password change hebt gevraagd?
Ik klik er maar niet op omdat ik het niet vertrouw. Weet dat ik door wow ook altijd van die fake mails binnen kreeg.

Dat is nou niet echt het bedrag wat ik er voor uit wil geven.. dan draait die maar op medium heb ik hiervoor iets met een budget van 600-750 euro

Ik heb gemerkt dat Guild Wars 2 echt erg massive is.
Je verdwaalt snel vind ik in de mogelijkheden.
Dit gaat tijd kosten.

ik heb deze game 2 augustus gepre ordered op wowhd.nl voor 30 euro
nu heb ik een e-mail verstuurd omdat ik hem nog niet heb.
toen kreeg ik dit :
Thank you for your email.

Firstly, I am sorry for the delay in dispatching your order.

I checked and have been advised that it will be shipped in 2-3 weeks after the release due to the source issue.
Please contact us at your convenience should you have any further queries.
Kind Regards,
nu zie ik op hun site dat er dit staat: Momenteel niet verkrijgbaar
mijn vraag is krijg ik de spel nog wel?

ik heb deze game 2 augustus gepre ordered op wowhd.nl voor 30 euro
nu heb ik een e-mail verstuurd omdat ik hem nog niet heb.
toen kreeg ik dit :
Thank you for your email.

Firstly, I am sorry for the delay in dispatching your order.

I checked and have been advised that it will be shipped in 2-3 weeks after the release due to the source issue.
Please contact us at your convenience should you have any further queries.
Kind Regards,
nu zie ik op hun site dat er dit staat: Momenteel niet verkrijgbaar
mijn vraag is krijg ik de spel nog wel?

Zoals het daar staat versturen ze pas over 2 of 3 weken dat spel naar je toe.
Misschien kan je het geld terug krijgen zodat je het spel ergens anders koopt?

ik ben nu een lvl 25 guardian, echt een topspel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb vandaag effe gespeeld met mijne maat ze account, ik zal eerst een betere laptop aan moeten schaffen om dit te kunnen spele, want alles op zijn laagst spelen ziet er nou ook niet echt bepaald uit;p

Maar twijfel nog of ik dit wel ga spelen et is allemaal wel vet he enzo maar gaat weer zoveel tijd inzitten in dit soort spellen.. en zo veel tijd heb ik ook weer niet naast school/werk/trainen/uitgaan/vrienden.

Iemand die weet met wat voor laptop ik dit spel op high soepel zou kunnen draaien? aan welke prijs moet dan denke?

*@Calyptus je kunt em ook gewoon online download kopen heb je em meteen:)

Ik heb zelf de Asus G74Sx, hier draait hij perfect op! Heb er een half jaar geleden rond de 1800 voor betaald.

Dat is nou niet echt het bedrag wat ik er voor uit wil geven.. dan draait die maar op medium heb ik hiervoor iets met een budget van 600-750 euro

Heb zelf rond een euro of 600 neergelegd voor mn asus aspire 5750G, 2,3Ghz i5, nvidia geforce gt540M, 4g ddr3, draait heerlijk.

Speel sinds de headstart en heb voor de release al zo'n 150 uur in betaweekends en stresstests gespeeld. Op het moment hangt mn elementalist tussen level 50 en 60 ergens, niet superveel tijd om de spelen op het moment. Als jullie vragen hebben; schiet maar ^^

Kan na de laatste update niet meer inloggen :\ Meer mensen met dat probleem?
Eerst code 42 en nu 34

Heb zelf rond een euro of 600 neergelegd voor mn asus aspire 5750G, 2,3Ghz i5, nvidia geforce gt540M, 4g ddr3, draait heerlijk.

Speel sinds de headstart en heb voor de release al zo'n 150 uur in betaweekends en stresstests gespeeld. Op het moment hangt mn elementalist tussen level 50 en 60 ergens, niet superveel tijd om de spelen op het moment. Als jullie vragen hebben; schiet maar ^^

Speel je dan op low? medium?

Ik heb gemerkt dat Guild Wars 2 echt erg massive is.
Je verdwaalt snel vind ik in de mogelijkheden.
Dit gaat tijd kosten.

Ach, paar uurtjes spelen en je hebt t wel door. Je moet er wel ff in komen voordat t leuk is imo. Ben nu lvl 22 asura mesmer.

de moeite om te kopen ? ben bored op wow dus

lvl 60 guardian hier :P net zo'n big-ass draak verslagen!

Heb het spel toch maar gekocht. Ben een Norn Ranger level 13 nu.

Balen dat het spel nu overal uitverkocht is :S... wil ook graag beginnen met spelen! :(

Ik had hem woensdag gewoon in een Bart Smit winkel gehaald. Op webshops is die idd uitverkocht.

ben benieuwt wanneer ik em eindelijk binnen krijg .... :(

Terug
Naar boven