MuscleMeat

Robke's trainingslog

Who the hell is Rob?!

:roflol: as usual Hummer, you're running way ahead :roflol:
Ik zag je al zitten op je bankje. ;)
Verbeten smoeltje, allemaal bultjes en bobbeltjes op je benen, de ene rep na de andere er uit wringend. :cool:
Je meisje gillend en schreeuwend met de camera in d'r handjes alles aan het opnemen, helemaal "nat" van de opwinding! :D

Ik voorzag al sponsor aanbiedingen waar de gemiddelde voetbal international jaloers op zou zijn.
Vrouwen en mannen(?!) aan je voeten, als was je Keizer in de Romijnse tijd! :trio:
Hele bevolkingsgroepen je naam scanderend op de Nationale feestdagen die we hebben leren kennen als "Robkesdag" en "Robbiesday" :D

Het was ook te mooi om waar te zijn... :mad:
Dat ik later tegen mijn kleinkinderen had kunnen zeggen:
"Ik heb Rob nog gekend, toen hij nog sterfelijk was..."
"Ik heb Rob een keer bijna ontmoet in St.Niklaas in 2009..."
"Vroeger woonde Rob hier maar een uurtje vandaan..."

Hummer, out. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.702
OMG Hummer :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

hahahaha

• #4.704
Na wat Google werk ... voor de mensen die willen interval lopen en zelf hun muziek, biepjes
willen regelen ... deze How To:

[Link niet meer beschikbaar]

:hahaha: Ik heb een humor o.d. van jullie :roflol:

en idd, Robke voor super ABS!!!

• #4.712
Ik zag je al zitten op je bankje. ;)
Verbeten smoeltje, allemaal bultjes en bobbeltjes op je benen, de ene rep na de andere er uit wringend. :cool:
Je meisje gillend en schreeuwend met de camera in d'r handjes alles aan het opnemen, helemaal "nat" van de opwinding! :D

Ik voorzag al sponsor aanbiedingen waar de gemiddelde voetbal international jaloers op zou zijn.
Vrouwen en mannen(?!) aan je voeten, als was je Keizer in de Romijnse tijd! :trio:
Hele bevolkingsgroepen je naam scanderend op de Nationale feestdagen die we hebben leren kennen als "Robkesdag" en "Robbiesday" :D

Het was ook te mooi om waar te zijn... :mad:
Dat ik later tegen mijn kleinkinderen had kunnen zeggen:
"Ik heb Rob nog gekend, toen hij nog sterfelijk was..."
"Ik heb Rob een keer bijna ontmoet in St.Niklaas in 2009..."
"Vroeger woonde Rob hier maar een uurtje vandaan..."

Hummer, out. :rolleyes:
:roflol:

Na wat Google werk ... voor de mensen die willen interval lopen en zelf hun muziek, biepjes
willen regelen ... deze How To:

[Link niet meer beschikbaar]
Held!

Haha, Hummer.. Wat een geweldige humor heb je toch! :D

Goed bezig nog steeds Robby :thumb:

Terug
Naar boven