XXL Nutrition

Het..."Hoe te injecteren topic"

Let the needle chill in the muscle for 30-60 sec to let the test move away from the injection site....Dit is nieuw voor mij..
Op het moment van prikken draai ik gelijktijdig alsof je als het ware een schroef erin draait . In mijn beleving gaat dit soepeler als alleen maar duwen.

Ik denk dat die line verkeerd interperteerd? Nadat je de olie volledig uit de spuit hebt, wacht je een tijdje voordat je de naald uit je spier trekt.

Denk dat het zo bedoeld wordt (heb het niet opgezocht in het filmpje!) want als je hem instant uit je spier haalt loopt er vaak nog wat olie uit de "wond".

Goed topic, zat er ook al een tijd mee hoe ik moest injecteren.

Zit inmiddels door vannacht op de 2de injectie.

Tip. zoals ymer al had aangegeven doe het liever voor het slapen gaan, vannacht 4ml voor het slapen gezet en een warme douche.. Slaapt perfect en minder stijfheid en pijn bij de injectie plaats

;) Altijd voor het slapen injecteren, dan heb je veel minder last van stijfheid. Als ik nog veel ga staan en lopen na de injectie heb ik veel meer last dan wanneer ik meteen ga liggen. Ik injecteer direct naast mijn bed en ga meteen liggen.

Zo zie je maar injecteren is nogal persoonlijke voorkeuren.

Maar die kramp in rug snap ik niet, kramp als gevolg van teveel pomp dat je van AAS kan krijgen? Dan helpt taurine en voedsel met veel kalium, anders snap ik niet wat je bedoelt.

Verder heb ik nog twee puntjes die nog niet genoemd zijn; de 0.7x40mm (zwart) naald geeft mij veel minder last dan 0.8x40mm (groen). En in tegenstelling van hoe ik heb leren IM prikken bevalt me als ik mezelf prik het heel goed als ik heel langzaam de naald erin duw inp plaats van het er snel inprikken "darten" zoals ik het geleerd heb.

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

De truc waarmee ik een spier ontspan is na inspanning. Dat werkt bij yoga achtige ontspanningsoefeningen en dat werkt met prikken. Span die quad of bilspier eens maximaal aan en laat die maximale spanning dan helemaal los. Mij lukt het dan beter een spier te ontspannen.

Dit vind ik een goeie, zit je net in een zenuw haal je hem er uit en prik je net op een andere plek hoe korter in een zenuw (ook minder beweging ) hoe minder last.
Ik ben altijd wel extreeeeem steriel, maar je hebt er al mee geprikt dus doe er wel een nieuw naaldje op.
Je hebt meer gevoel dat je goed zit met prikken dan heb je meer rust (relaxed) kan je de spier meer ontspannen injecteert je langzamer etc.
waar ik alleen niet mee eens ben is het volgende de verspreiding van olie word dus beter bij langzaam injecteren en ontspanning en OOK beweging zal daardoor voor een betere verspreiding zorgen en niet op een kleine plek kunnen terug kristalliseren).

Bij mij werkt het zo beweging zorgt er bij mij voor : het eerste uur pijn maar, maar daaarna veeeel minder last.
Maar liggend geen pijn maar sta dan maar eens gelijk op ;)

Wat wel zo is, is dat spierherstel en de genezende werking weer sneller is als alles ontspant.

Laatst bewerkt:
Hier is goed overzicht. Deze site wordt hier vaker aangehaald.

http://www.spotinjections.com/

niet vergeten te roteren tussen de verschillende spots. Zeker bij veel frequent gebruik.

Leerzaam topic dit. Mag idd wel een sticky van gemaakt worden.

Amfetamines dien je in tegenstelling tot AAS wel in een ader te injecteren moet ik nog toevoegen.
Neem me niet kwalijk als jullie dit niet relevant genoeg vinden, dan mag dit gewoon weg.
(vermeld dit er even bij omdat dit ook nog steeds veel gedaan wordt in de sportwereld).

Amfetamines dien je in tegenstelling tot AAS wel in een ader te injecteren moet ik nog toevoegen.
Neem me niet kwalijk als jullie dit niet relevant genoeg vinden, dan mag dit gewoon weg.
(vermeld dit er even bij omdat dit ook nog steeds veel gedaan wordt in de sportwereld).
Die kunnen ook gewoon im of subcultaan.

Denk dat volume van het aantal mls ook wel meespeelt. Als je constant 3ml in je delt prikt is de kans groter op ellende dan je strikt 1ml prikt en rouleert.

Amfetamine deed ik in mijn arm meestal

Terug
Naar boven