XXL Nutrition

test of toets doen voor aas-gebruikers

Over mijn hormoonstelsels weet ik het ook wel ... toch maar gewoon onverantwoord op gewaagd , maar heb er goede resultaten mee behaald dus ben er gelukig mee, En arnold is een goede vb , op 14-15 beginnen kuren, is toch ook goed afgelopen met hem :)

Kun je zo'n mensen niet weigeren uit een subforum ofzo?

Over mijn hormoonstelsels weet ik het ook wel ... toch maar gewoon onverantwoord op gewaagd , maar heb er goede resultaten mee behaald dus ben er gelukig mee, En arnold is een goede vb , op 14-15 beginnen kuren, is toch ook goed afgelopen met hem :)

Precies...je hebt het er onverantwoord op gewaagd, en de gevolgen die dit kan betekenen op je zeg 23e heb je je niet gerealiseerd.

Dus je voelt je NU gelukkig met een lullige 2 kilotjes en je 23e lijkt nog heeeel ver weg, nou dat ben je voor dat je het weet...

Maar ook dat realiseer je dan pas.

En Arnold heeft toch vroeg in de 50 een zware hartoperatie ondergaan, al dan niet door as gebruik...wie zal het zeggen.

Maar 50:eek: dat lijkt nog heel ver weg.:D

prima post, rene!
idd is ook uit schrik voor eventuele gevolgen bij ouder worden, dat ik er als veertiger niet meer durf aan beginnen, heb voor-en nadelen afgewogen, en blijf er liever af, grote wedstrijdatleet worden gaat toch neit als je pas na je 40 begint, en aarom dan riskeren minder gezond te zijn op je 65?

ja en arnold schwarzenegger heeft daarom ook hoop operaties gehad he ;);)

• Topic Starter Topic Starter
Hey man!...je gaat jezelf hier toch geen OPA noemen???

Je bent in de 40!...

Straks gaan ze hier iedereen die in de 40 is opa noemen...:rolleyes:

En ja...daar ben ik dan niet blij mee.;)

Werdt laatst hier al ouwe tegen me gezegt, pffffffff...

sorry man op de gym noemen ze hardcore opa omdat ik harder train en
groei als de jonkies ...maar ik voel me 20 hoor :)

Talking to me snotneus?...waar maak je uit op dat ik niet rustig ben?

Maarre wat de neuk doe jij hier in de aas sectie?

Sodemieter op naar de tienersectie, dat jullie bijdehandjes hier KUNNEN meelezen is al erg genoeg...maar ook nog even hier de wijsneus komen uithangen, pffffff..:rolleyes:

ik bedoelde serieus met trainen, ik keek alleen rond in dit topic en zag toevallig dat het over tieners ging, calm down dude.

Dit soort dingen bedoel ik dus....GEEN antwoord op dit soort gasten,....gewoon negeren. Geen aandacht of vragen aan stellen,gewoon nix.

he beste kriel moet je bij registratie op dit forum niet al je juiste gegevens
invoeren incl. leeftijd - e-mail etc.???? kun je iemand die onder 21 is
gelijk bannen ... maar ja over je leeftijd kun je liegen he ....

ik bedoelde serieus met trainen, ik keek alleen rond in dit topic en zag toevallig dat het over tieners ging, calm down dude.

Reageer gewoon niet meer en blijf weg..

Trouwens, het is al half 7 geweest, dus jij hoort allang in je bed te liggen! :mad:

ok, nog 1 ding :
het zou in mijn ogen de taak moeten zijn van gym-uitbaters zulke dingen ook in de gaten te houden.
In onze gym kan een jongen beneden de 18j zich enkel inschrijven als er een ouder meekomt. De baas praat dan uitvoerig met die ouders, ook bv aan welke symptomen je vermoedelijk AAS-gebruik kan zien, enz., vind dat een goede houding van hem

goed van die gym- eigenaar wat als dat jochie van 14 straks allemaal
problemen heeft gyno -groei problemen etc wat zegt hij dan tegen zijn
ouders ??? is zeker een anders zijn schuld he...

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Talking to me snotneus?...waar maak je uit op dat ik niet rustig ben?

Maarre wat de neuk doe jij hier in de aas sectie?

Sodemieter op naar de tienersectie, dat jullie bijdehandjes hier KUNNEN meelezen is al erg genoeg...maar ook nog even hier de wijsneus komen uithangen, pffffff..:rolleyes:

+ 1 bannen die gup van 14 zijn luier is nog niet eens droog...

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Kun je zo'n mensen niet weigeren uit een subforum ofzo?

dat was ook mijn idee voordat ze iets kunnen vragen weg ermee
klaar onder 21 heb je hier niks te zoeken

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Reageer gewoon niet meer en blijf weg..

Trouwens, het is al half 7 geweest, dus jij hoort allang in je bed te liggen! :mad:

hahahahaha dit is de beste quote van vandaag oja maar eerst even
sesamstraat kijken

Je kunt zijn hartproblemen niet bij betrekken, hij had al hartproblemen zonder AAS ...

Maarja, komaan tis mijn lichaam e ;)

Oh dus hij had voor zijn 15e al hartklachten? En dat zn prostaat geschilt moest worden had ook niets met AAS te maken?

Vreet jezelf vol zou ik zeggen, maar val ons er niet mee lastig.. Tegen de tijd dat je 21 bent kan je vrolijk topics openen over je klachten door tevroeg kuren..

:hello:

Pfff kuurgrens blabla okeej... waarom zou een -21jarige niet mogen kuren? Tja niet volgroeid oke... Maar er zijn er zovelen die het toch doen en waarom zouden ze geen info mogen vragen. ALs ze het willen doen laat ze eht goed doen! Ik ben er zeker van dat hier op dbb mensen advies geven over producten die ze zelf nog nooit gebruikt hebben... Ben je dan een kuurguru? Neeeee!

Niet geziend at dit aas forum is dam maar effe tip alsje echt wilt geen aas onder 21 op dbb maak soort sub forum waar de ingevulde leeftijd 21moet zijn?

Laatst bewerkt:
Pfff kuurgrens blabla okeej... waarom zou een -21jarige niet mogen kuren? Tja niet volgroeid oke... Maar er zijn er zovelen die het toch doen en waarom zouden ze geen info mogen vragen. ALs ze het willen doen laat ze eht goed doen! Ik ben er zeker van dat hier op dbb mensen advies geven over producten die ze zelf nog nooit gebruikt hebben... Ben je dan een kuurguru? Neeeee!

i (l) you

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet geziend at dit aas forum is dam maar effe tip alsje echt wilt geen aas onder 21 op dbb maak soort sub forum waar de ingevulde leeftijd 21moet zijn?

Is een topic voor simpele zielen dit, dus jij zegt eigenlijk dat bv een dokter alle medicijnen heeft gebruikt die hij voorschrijft..

Yeah right :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Is een topic voor simpele zielen dit, dus jij zegt eigenlijk dat bv een dokter alle medicijnen heeft gebruikt die hij voorschrijft..

Yeah right :thumb:

Dit zeg ik niet... maar ik bedoel gewoon dat veel te veel mensen hier knip en plak werkjes doen. Het is beter dat je real deal info kijgt.

Op mn 17e zat ik al "lekker" aan de coke.. :rolleyes:

Ik wil geen toets! :mad: Ik wil aas :mad:

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Rot op jochie met je 30 kilo bench, ga je haartjes op je pikkie tellen en ruk je af op de buurvrouw...

:D :roflol:

Ik heb ook 2 wapens en geen vergunning. Geen rijbewijs wel een auto,...... Waar maakt iedereen zich druk om. Reed op mijn tiende brommer. Stemde op mijn 14de.... Maak ik toch allemaal zelf uit.

haha, kriel weet het altijd grappig op te vatten he.
maar eigenlijk is dit een goed topic geworden, zo meot het zijn, de jonge nieuwsgierigaards wat afschrikken, ze met hun neus op eventuele gevolgen van te jong gebruik wijzen,enz.
je ziet , het is idd jammer dat het zo moeilijk is op een forum de AAS sectie af te sluiten voor al wie te jong is.
Zoals we nu vanavond hadden met die ene jongen van 14 : " ik heb me erin gemengd omdat ik zag dat het over tieners ging", maar ondertussen kunnen ze elders in deze sectie van alles lezen wat niet voor hen bestemd is

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven