Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over mijn hormoonstelsels weet ik het ook wel ... toch maar gewoon onverantwoord op gewaagd , maar heb er goede resultaten mee behaald dus ben er gelukig mee, En arnold is een goede vb , op 14-15 beginnen kuren, is toch ook goed afgelopen met hem![]()
dat lijkt nog heel ver weg.
Over mijn hormoonstelsels weet ik het ook wel ... toch maar gewoon onverantwoord op gewaagd , maar heb er goede resultaten mee behaald dus ben er gelukig mee, En arnold is een goede vb , op 14-15 beginnen kuren, is toch ook goed afgelopen met hem![]()

Hey man!...je gaat jezelf hier toch geen OPA noemen
Je bent in de 40!...
Straks gaan ze hier iedereen die in de 40 is opa noemen...
En ja...daar ben ik dan niet blij mee.
Werdt laatst hier al ouwe tegen me gezegt, pffffffff...

Talking to me snotneus?...waar maak je uit op dat ik niet rustig ben?
Maarre wat de neuk doe jij hier in de aas sectie?
Sodemieter op naar de tienersectie, dat jullie bijdehandjes hier KUNNEN meelezen is al erg genoeg...maar ook nog even hier de wijsneus komen uithangen, pffffff..![]()
sorry man op de gym noemen ze hardcore opa omdat ik harder train en
groei als de jonkies ...maar ik voel me 20 hoor![]()

Dit soort dingen bedoel ik dus....GEEN antwoord op dit soort gasten,....gewoon negeren. Geen aandacht of vragen aan stellen,gewoon nix.
? kun je iemand die onder 21 is ik bedoelde serieus met trainen, ik keek alleen rond in dit topic en zag toevallig dat het over tieners ging, calm down dude.

ok, nog 1 ding :
het zou in mijn ogen de taak moeten zijn van gym-uitbaters zulke dingen ook in de gaten te houden.
In onze gym kan een jongen beneden de 18j zich enkel inschrijven als er een ouder meekomt. De baas praat dan uitvoerig met die ouders, ook bv aan welke symptomen je vermoedelijk AAS-gebruik kan zien, enz., vind dat een goede houding van hem
is zeker een anders zijn schuld he...Talking to me snotneus?...waar maak je uit op dat ik niet rustig ben?
Maarre wat de neuk doe jij hier in de aas sectie?
Sodemieter op naar de tienersectie, dat jullie bijdehandjes hier KUNNEN meelezen is al erg genoeg...maar ook nog even hier de wijsneus komen uithangen, pffffff..![]()
Kun je zo'n mensen niet weigeren uit een subforum ofzo?
Reageer gewoon niet meer en blijf weg..
Trouwens, het is al half 7 geweest, dus jij hoort allang in je bed te liggen!![]()
ja en arnold schwarzenegger heeft daarom ook hoop operaties gehad he![]()

Je kunt zijn hartproblemen niet bij betrekken, hij had al hartproblemen zonder AAS ...
Maarja, komaan tis mijn lichaam e![]()

Pfff kuurgrens blabla okeej... waarom zou een -21jarige niet mogen kuren? Tja niet volgroeid oke... Maar er zijn er zovelen die het toch doen en waarom zouden ze geen info mogen vragen. ALs ze het willen doen laat ze eht goed doen! Ik ben er zeker van dat hier op dbb mensen advies geven over producten die ze zelf nog nooit gebruikt hebben... Ben je dan een kuurguru? Neeeee!
Pfff kuurgrens blabla okeej... waarom zou een -21jarige niet mogen kuren? Tja niet volgroeid oke... Maar er zijn er zovelen die het toch doen en waarom zouden ze geen info mogen vragen. ALs ze het willen doen laat ze eht goed doen! Ik ben er zeker van dat hier op dbb mensen advies geven over producten die ze zelf nog nooit gebruikt hebben... Ben je dan een kuurguru? Neeeee!
Niet geziend at dit aas forum is dam maar effe tip alsje echt wilt geen aas onder 21 op dbb maak soort sub forum waar de ingevulde leeftijd 21moet zijn?
Is een topic voor simpele zielen dit, dus jij zegt eigenlijk dat bv een dokter alle medicijnen heeft gebruikt die hij voorschrijft..
Yeah right![]()

Ik wil aas 
Rot op jochie met je 30 kilo bench, ga je haartjes op je pikkie tellen en ruk je af op de buurvrouw...