killingmen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder toegang tot deze forum sectie zijn er net zoveel idioten die AAS misbruiken. Het enige verschil is dat jij er niets van mee krijgt. Een voorbeeld functie, zoals jij dat zo mooi stelt, is totaal niet aan de orde en overigens ook niet relevant. Wie ben jij overigens om te bepalen aan wat of wie een voorbeeld gesteld moet worden? Moeten we soms een voorbeeld aan jou nemen? Wil jij je werkelijk bemoeien met of zorgen maken om jongeren die een voorbeeld nemen aan te jonge AAS gebruikers? Ik denk dat er juist via een platform als deze sectie informatie uitgewisseld moet worden over dit soort kwesties.
Begrijp me niet verkeerd ik erger me net als iedereen ook aan (te jonge) mensen met de meeste bizarre kuurvoorstellen of vragen. Natuurlijk zijn er grenzen aan wat wel of niet gepost kan of mag worden. Dit staat momenteel duidelijk verwoord in de boardregels en deze worden gehandhaafd door moderators. Verbieden of aan banden leggen lijkt me heel prettig want onbewust erger ik me soms ook aan topics zeker als dezelfde vraag vier keer gesteld wordt. Maar ik erger me ook welleens aan mensen met een gebrek aan kennis over AAS, deze figuren zijn er van alle leeftijden, zullen we alle mensen met domme vragen ook maar gelijk bannen? Nee. Vragen zijn er om beantwoord te worden en als mensen zich niet aan boardregels houden dan kun je ze hierop wijzen. Verder wisselt iedereen lekker kennis en ervaring uit. Als je niet gediend bent van AAS gerelateerde topics van jonge mannetjes kijk je maar even de andere kant op totdat een moderator het oplost.
Haha Lean, volgens mij pak je tren ipv bold.. Maar goed, ik ben het wel met je eens. Als ze dan toch willen gebruiken, kunnen ze beter invullen dat ze 21 zijn en hun vragen stellen, dan met de verkeerde info beginnen..
moesten onwetende jochies hier niet kunnen posten, zouden ze simpelweg meelezen en genoeg kennis vergaren om eens een flinke spuit in hun kont te doppen met alle gevolgen van dien.
Als ze niet door hebben dat ze onwetend zijn en ze openen een mong*len topic, zie je direct genoeg...
Laat hun posten, en laat ons massaal met zoveel mogelijk volk zeggen dat ze te jong zijn, voor ze hun gedachten er permanent opzetten, de beste manier om hun gedachtengang om te keren imo...
Rot op jochie met je 30 kilo bench, ga je haartjes op je pikkie tellen en ruk je af op de buurvrouw...
Incline Bench Press
12x30
6x35
ai, failure!
12x35
12x30
dat was met last van schouder.Ik snap eigl niet goed waarom je dat zegt...
Moest ik nu zeggen: 'laat hun posten en laat ons massaal bruikbaar advies geven' NOUJA dan zou ik je opmerking snappen, maar ik zei dus:
'Laat hun posten, en laat ons massaal met zoveel mogelijk volk zeggen dat ze te jong zijn, voor ze hun gedachten er permanent opzetten, de beste manier om hun gedachtengang om te keren imo...'
Dus ofwel kan je die opmerking maken door mn post ofwel door mn fotos? kweetni oor jonge watr in jouw hoofd omgaat, allesinds de fotos die er nu op staan zijn results die ik behaalt heb door meer dan 5 jaar naturel te trainen met aangepast voedingsschema...
Eeeeenja , theoretisch gezien heb je gelijk vent, ik kuurde voor mijn 21 want 2 maand voor ik 21 werd begon ik aan een 9 weken durende masteron kuur die me niets opleverde...
DUUUUUZZZJA? kan je me even uitleggen op wat je zin sloeg?
Grtz
Niet als er en REGEL is die dat tegenspreekt,en dan een heel FORUM in discredit of gevaar kan zetten. Wat denk je wat er gebeurd als er uitlekt dat 14-15 jarige hier gewoon alle info weg kunnen slepen,en hier bronnen vinden.
Bye Bye DBB
Ik zeg gewoon dat je niet het hielige boontje moet afhangen en roepen van je mag niet onder 21blabla goed voor sommige 21+ is het niet verantwoord om te kuren en sommige van 18-19 zijn perfect toe aan kuren. Je moet keuzes maken in het leven en alsje deze keuze maakt voor je 21ste dien je goed info te krijgen en het recht op degelijk advies.