MuscleMeat

Het ideeën topic

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Omdat ik er dan patent op aan kan vragen.

Chocolade kaas of iets in die richting

heb wel wat dingen, maar die ga ik hier natuurlijk niet vertellen

Telefoon in mijn prothese, dan vergeet ik hem nooit.

Ik had een keer idee, een soort spul gel wat je in schoenen kan doen aan de voorkant om op te vullen. Kinderen die nog met hun voeten groeien kunnen dan te grote schoenen kopen, en opvullen met vloeibare kneedbare gel of iets anders.

Wou nog insturen naar beste id van nederland, maar ik dacht achter fuk it, wint toch nooit,

Ik had een keer idee, een soort spul gel wat je in schoenen kan doen aan de voorkant om op te vullen. Kinderen die nog met hun voeten groeien kunnen dan te grote schoenen kopen, en opvullen met vloeibare kneedbare gel of iets anders.

Wou nog insturen naar beste id van nederland, maar ik dacht achter fuk it, wint toch nooit,
Jij snapt blijkbaar het hele concept van stabiliteit niet.

Een geurtje die vrouwen voor je doet smelten, hoe lelijk je ook bent. Alleen werkt die niet bij mij :(

Jij snapt blijkbaar het hele concept van stabiliteit niet.

wat stabiliteit, nee dat was ook niet de goede uitwerking met dat gel vooraan schoen, kan ook iets anders dat je voet wel goed strak zit in de schoen.
En heb niet over 5 maten te groot, 3 ofzo.

wat stabiliteit, nee dat was ook niet de goede uitwerking met dat gel vooraan schoen, kan ook iets anders dat je voet wel goed strak zit in de schoen.
En heb niet over 5 maten te groot, 3 ofzo.

Wat is daar het nut van dwaas :roflol: wie wie wil er nou zo lang met dezelfde schoenen lopen, tegen de tijd dat je ze aan kan zijn ze kats verrot. Kan je dat met alles wel doen, broeken opvullen met kranten en truien met schuim, lijk je ook nog eens buffer!

Wat is daar het nut van dwaas :roflol: wie wie wil er nou zo lang met dezelfde schoenen lopen, tegen de tijd dat je ze aan kan zijn ze kats verrot. Kan je dat met alles wel doen, broeken opvullen met kranten en truien met schuim, lijk je ook nog eens buffer!

dat laatste doe ik wel serieus.

iemand hier op het forum verzint heel veel

MB :trollface:

De ideeën die ik weleens had waren onhaalbaar, onhandig of markttechnisch niet interessant. Heb ze dan ook niet echt onthouden.

mijn idee is om gewoon te wachten tot een teletijdmachine op de markt komt, vervolgens neem ik de plannen mee in de machine en vind ik het zelf uit voor de "echte" uitvinder.

McDonalds die aan huis bezorgt

Artikelen die gebruik maken van zwarte gaten:

Een boodschappentas met een zwart gat, daar kan veel in jonghu!
Zwart gat op een stok, te gebruiken als paraplu.

Ik zie potentie.

Bij mij in het dorp heeft blijkbaar iemand (ken hem niet goed) de 'kruisjes' uitgevonden
die tegelzetters tussen de tegels doen waardoor er overal een even grote afstand zit
tussen de tegels.... Die vent is echt focking rijk trouwens xD

Een liter melk die eigenlijk 5 liter melk is!

Terug
Naar boven