MuscleMeat

Het jank/klaag topic

3418A7E3-D557-4EA8-984F-7AC9ECA42DD6.jpeg
Hahaha hiervan lopen er bij mij zoveel rond eh, van die gasten met belt, straps , knee sleeves, elbow sleeves echt heel de rambam. En dan vervolgens met al die wraps en belt 80 kg gaan liggen bankdrukken of nog geen 140 kg deadliften. Hou ff op met me

Waarom blijven supermarkten niet langer op 's avonds? Nou? Zeg dan! Nu! ....of anders!

Daar wil ik geeneens dood gevonden worden.

20u is het langste voor zover ik weet. Wat als ik een Kong Strong wil om 3u? Het is de schuld van nachtwinkels en tankstations. :mad:
Hier in Hoensbroek zijn de meeste supermarkten dagelijks open van 07.00-22.00u en op zondag van 09.00-20.00u. Geen idee in welk dorp jij woont maar Hoensbroek is nou niet bepaald een wereldstad ook al noem ik het wel eens Hoensbrooklyn.

Ook tot 22:00 hier. Weetje wat mij ergert, wanneer mensen om 21:55 komen en verwachten dat wij ze nog binnenlaten
Ik ben zelf niet zo want ik doe mijn boodschappen meestal voor werk, however.. jullie zijn toch tot tien uur open, dan kan je verwachten dat klanten zich tot tien uur welkom voelen lijkt me.

Ik ben zelf niet zo want ik doe mijn boodschappen meestal voor werk, however.. jullie zijn toch tot tien uur open, dan kan je verwachten dat klanten zich tot tien uur welkom voelen lijkt me.
Is ook een verschil of je om 21.55u nog gauw even een blikje tonijn komt kopen of met een boodschappenkar aankomt om de grote boodschappen te doen.

Is ook een verschil of je om 21.55u nog gauw even een blikje tonijn komt kopen of met een boodschappenkar aankomt om de grote boodschappen te doen.
Als je je niet bezwaard voelt om na 10 uur nog in die winkel aanwezig te zijn ben je ook gewoon een pauper. Ik doelde inderdaad ook meer op nog even snel wat pakken en zorgen dat je voor sluitingstijd weer weg bent :p

Als je je niet bezwaard voelt om na 10 uur nog in die winkel aanwezig te zijn ben je ook gewoon een pauper. Ik doelde inderdaad ook meer op nog even snel wat pakken en zorgen dat je voor sluitingstijd weer weg bent :p
Ik heb zelf 10 jaar bij Albert Heijn gewerkt en zijn nog zat mensen die dan om 21.55u nog met een winkelwagen binnen komen lopen. Die liet ik dan gewoon niet meer binnen. Dat was overigens nog voor de tijd dat een winkelwagen verplicht was.

zijn ook echt de grootste paupers die er rondlopen.
dat is hetzelfde bij ons op het werk. 5u gesloten. maar 10 voor 5 nog even proberen een volle kar met bouwmaterialen mee te krijgen.
op zaterdag gooi ik altijd vroeg de deur dicht. zodat ik daadwerkelijk met sluitingstijd buiten sta.

zijn ook echt de grootste paupers die er rondlopen.
dat is hetzelfde bij ons op het werk. 5u gesloten. maar 10 voor 5 nog even proberen een volle kar met bouwmaterialen mee te krijgen.
op zaterdag gooi ik altijd vroeg de deur dicht. zodat ik daadwerkelijk met sluitingstijd buiten sta.
Bekend probleem, ik werk zelf als verkoopadviseur in een keuken showroom. Van dat volk wat 5 minuten voor sluitingstijd nog binnen komt ... opzich niet erg als je even komt oriënteren maar het zijn altijd die mensen die koste wat kost een offerte moeten hebben, iets wat de nodige tijd kost. Heb er daardoor wel echt een sport van gemaakt om alles op alles te zetten om juist die mensen een keuken te verkopen :p

Ik heb zelf 10 jaar bij Albert Heijn gewerkt en zijn nog zat mensen die dan om 21.55u nog met een winkelwagen binnen komen lopen. Die liet ik dan gewoon niet meer binnen. Dat was overigens nog voor de tijd dat een winkelwagen verplicht was.

Retweet, overal hetzelfde. Appie was drama, vooral op de avonden dat je juist vroeg weg wil... Moet zeggen dat de kledingwinkel nog erger was, mensen die de hele zaterdag vrij zijn, vervolgens besluiten om een kwartier voor sluitingstijd nog een dikke teringzooi te maken, verschrikkelijk. Waren vooral oude mensen, wil ik niks mee zeggen, maar het viel me wel op :roflol:. Het feit dat alle uren na sluitingstijd ook niet meer betaald werden bij die werkgever speelde natuurlijk ook mee, a-relaxte bedoeling.

Bekend probleem, ik werk zelf als verkoopadviseur in een keuken showroom. Van dat volk wat 5 minuten voor sluitingstijd nog binnen komt ... opzich niet erg als je even komt oriënteren maar het zijn altijd die mensen die koste wat kost een offerte moeten hebben, iets wat de nodige tijd kost. Heb er daardoor wel echt een sport van gemaakt om alles op alles te zetten om juist die mensen een keuken te verkopen :p
#omdenken. De duurste wel dan toch?

Terug
Naar boven