ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Domino'sIk zelf ook niet, vind het té machtig. Waar ga je 'm halen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Domino'sIk zelf ook niet, vind het té machtig. Waar ga je 'm halen?
Zo jammer dit 😝Nee want al krijg ik 3 likes dat haal ik zelfs nietb![]()
Is toch onbegonnen werk. Dan krijgt het 20+ likes en dan?
Kut. Guilty

Maar alsJa ik vraag wel een week ban aan @Sanca Saxon kan dat![]()

Goh waarom zou dat nou komen. Afgezien van je hele situatie gebruik je test/tren en zeg je dat leg press voldoende is voor je benen terwijl je reigerpoten hebtMijn topic heeft meer jank/klaag
![]()
Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.
Update: TRT 200 mg test-e en cut log. Trainingschema: 2-3 x per week Highbar Squat oly shoes 3 x 6-10 Deadlift 1 x 5-8 Bench Press 3 x 6-10 Weighted Chinup 3 x 6-10 DB Overhead Press 3 x 8-12 DB Row 3 x 8-12 Dieet: 1800-2000 kcal. 150+ gram eiwit.forum.bodybuilding.nl

Mijn topic heeft meer jank/klaag
![]()
Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.
Update: TRT 200 mg test-e en cut log. Trainingschema: 2-3 x per week Highbar Squat oly shoes 3 x 6-10 Deadlift 1 x 5-8 Bench Press 3 x 6-10 Weighted Chinup 3 x 6-10 DB Overhead Press 3 x 8-12 DB Row 3 x 8-12 Dieet: 1800-2000 kcal. 150+ gram eiwit.forum.bodybuilding.nl
Ik ga alleen test-e gebruiken.Goh waarom zou dat nou komen. Afgezien van je hele situatie gebruik je test/tren en zeg je dat leg press voldoende is voor je benen terwijl je reigerpoten hebt![]()
Zorgen? Ik wordt alleen maar belachelijk gemaakt. En door mensen die mijn ziektebeeld niet eens snappendoe wat je wilt doen maar waardeer ook de zorgen en twijfels van forumgenoten
Zorgen? Ik wordt alleen maar belachelijk gemaakt. En door mensen die mijn ziektebeeld niet eens snappen