- Waardering
- 4.832
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
De goedkoopste voor de hoogst mogelijk prijs

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De goedkoopste voor de hoogst mogelijk prijs

HHaha ja deze ken ik ook, ooit bijbaantje gehad bij the Sting. Van die naarlingen die alle shirts overhoop trekken waardoor je na sluitingstijd nog een halfuur als een zielloze staat te vouwen.Retweet, overal hetzelfde. Appie was drama, vooral op de avonden dat je juist vroeg weg wil... Moet zeggen dat de kledingwinkel nog erger was, mensen die de hele zaterdag vrij zijn, vervolgens besluiten om een kwartier voor sluitingstijd nog een dikke teringzooi te maken, verschrikkelijk. Waren vooral oude mensen, wil ik niks mee zeggen, maar het viel me wel op. Het feit dat alle uren na sluitingstijd ook niet meer betaald werden bij die werkgever speelde natuurlijk ook mee, a-relaxte bedoeling.

dat zijn ook altijd de mensen die bij mij de minste korting krijgen. en als ze erom vragen. tja maar ik ben er nu ook nog he

Heerlijk die verkoop clichésdat zijn ook altijd de mensen die bij mij de minste korting krijgen. en als ze erom vragen. tja maar ik ben er nu ook nog he![]()
HHaha ja deze ken ik ook, ooit bijbaantje gehad bij the Sting. Van die naarlingen die alle shirts overhoop trekken waardoor je na sluitingstijd nog een halfuur als een zielloze staat te vouwen.![]()
sales is wel een prachte baan. vooral als je goed zit qua kennis.
Ja als je eenmaal het spel beheerst kan je bijna bij iedere sales gerelateerde baan aan de slag. Het product wat je verkoopt moet je toch leren kennen d.m.v. tijd en trainingen. Ga de komende jaren de sales echt nog niet uit, mag als 23 jarige ook niet klagen over mijn arbeidsvoorwaarden namelijksales is wel een prachte baan. vooral als je goed zit qua kennis.

Die mensen gun ik ook ofcourse als ze bijvoorbeeld geen brood thuis hebbenIs ook een verschil of je om 21.55u nog gauw even een blikje tonijn komt kopen of met een boodschappenkar aankomt om de grote boodschappen te doen.
Mensen soms...Ook tot 22:00 hier. Weetje wat mij ergert, wanneer mensen om 21:55 komen en verwachten dat wij ze nog binnenlaten

Klopt maar niet een heel boodschappenwagentje vol weetjewel, brood of ontbijt weetikveel kan je nog wel halen. Wij mensen willen ook gewoon naar huis. 22:00 uur = 22:00 uurAls je 5 minuten voor sluitingstijd nog je boodschappen wilt halen heb je daar toch alle recht toe?
Blijf je 5 minuutjes langer, krijg je toch gewoon voor betaald? What's next, 10 minuten voor tijd de deur dichtgooien zodat je precies op einde diensttijd de deur uit kunt lopen?Klopt maar niet een heel boodschappenwagentje vol weetjewel, brood of ontbijt weetikveel kan je nog wel halen. Wij mensen willen ook gewoon naar huis. 22:00 uur = 22:00 uur
Fucking Bolshevik!Blijf je 5 minuutjes langer, krijg je toch gewoon voor betaald? What's next, 10 minuten voor tijd de deur dichtgooien zodat je precies op einde diensttijd de deur uit kunt lopen?
Nee
Welk filiaal werk jij kom ik 5 min voor sluitingstijdKlopt maar niet een heel boodschappenwagentje vol weetjewel, brood of ontbijt weetikveel kan je nog wel halen. Wij mensen willen ook gewoon naar huis. 22:00 uur = 22:00 uur

Het lijkt me wettelijk verboden om iemand te laten werken en hem daar niet voor te betalen.
Wij stonden 15 minuten niets te doen alvorens uit te klokken.Het lijkt me wettelijk verboden om iemand te laten werken en hem daar niet voor te betalen.
Logisch toch? Nog even boodschapjes doen, peukie in de kantine en die nieuwe caissière lastigvallen. Andere redenen om na je 16e in een supermarkt te blijven werken zijn er niet echt.Wij stonden 15 minuten niets te doen alvorens uit te klokken.
Dat is makkelijk gezegd ja, maar in de praktijk werkt het niet zo.Het lijkt me wettelijk verboden om iemand te laten werken en hem daar niet voor te betalen.