AndroidHealthClinic

Het jank/klaag topic

Retweet, overal hetzelfde. Appie was drama, vooral op de avonden dat je juist vroeg weg wil... Moet zeggen dat de kledingwinkel nog erger was, mensen die de hele zaterdag vrij zijn, vervolgens besluiten om een kwartier voor sluitingstijd nog een dikke teringzooi te maken, verschrikkelijk. Waren vooral oude mensen, wil ik niks mee zeggen, maar het viel me wel op :roflol:. Het feit dat alle uren na sluitingstijd ook niet meer betaald werden bij die werkgever speelde natuurlijk ook mee, a-relaxte bedoeling.
HHaha ja deze ken ik ook, ooit bijbaantje gehad bij the Sting. Van die naarlingen die alle shirts overhoop trekken waardoor je na sluitingstijd nog een halfuur als een zielloze staat te vouwen. :emo:

HHaha ja deze ken ik ook, ooit bijbaantje gehad bij the Sting. Van die naarlingen die alle shirts overhoop trekken waardoor je na sluitingstijd nog een halfuur als een zielloze staat te vouwen. :emo:

Wij hadden daar van die grote bakken met badslippers en waterschoentjes voor kinderen, dat soort shit, dat moest altijd kaarsrecht liggen bij de opening. Vooral die rubberen waterschoentjes die helemaal in elkaar gaan zitten, vechten om wie dat moest doen 🤣

sales is wel een prachte baan. vooral als je goed zit qua kennis.
Ja als je eenmaal het spel beheerst kan je bijna bij iedere sales gerelateerde baan aan de slag. Het product wat je verkoopt moet je toch leren kennen d.m.v. tijd en trainingen. Ga de komende jaren de sales echt nog niet uit, mag als 23 jarige ook niet klagen over mijn arbeidsvoorwaarden namelijk :)

3418A7E3-D557-4EA8-984F-7AC9ECA42DD6.jpeg

Als je 5 minuten voor sluitingstijd nog je boodschappen wilt halen heb je daar toch alle recht toe?

Als je 5 minuten voor sluitingstijd nog je boodschappen wilt halen heb je daar toch alle recht toe?
Klopt maar niet een heel boodschappenwagentje vol weetjewel, brood of ontbijt weetikveel kan je nog wel halen. Wij mensen willen ook gewoon naar huis. 22:00 uur = 22:00 uur

Klopt maar niet een heel boodschappenwagentje vol weetjewel, brood of ontbijt weetikveel kan je nog wel halen. Wij mensen willen ook gewoon naar huis. 22:00 uur = 22:00 uur
Blijf je 5 minuutjes langer, krijg je toch gewoon voor betaald? What's next, 10 minuten voor tijd de deur dichtgooien zodat je precies op einde diensttijd de deur uit kunt lopen?

GSM-providers...

Wanneer je overstapt naar een andere provider heb je altijd de keuze om jouw nummer te behouden of een nieuw willekeurig nummer te verkrijgen. Nu, ik vroeg me af waarom het niet mogelijk is om zelf de kiezen uit de ellenlange lijst nummers dat al jaren uit roulatie moet zijn.

Na diepgaand onderzoek ben ik erachter gekomen dat ze het zelf niet weten. #2020
Blijf je 5 minuutjes langer, krijg je toch gewoon voor betaald? What's next, 10 minuten voor tijd de deur dichtgooien zodat je precies op einde diensttijd de deur uit kunt lopen?
Fucking Bolshevik!

Wij stonden 15 minuten niets te doen alvorens uit te klokken.
Logisch toch? Nog even boodschapjes doen, peukie in de kantine en die nieuwe caissière lastigvallen. Andere redenen om na je 16e in een supermarkt te blijven werken zijn er niet echt.

• Like
Waarderingen: Saus
Terug
Naar boven