- Waardering
- 12.701
als ik de ruimte had dan bedacht ik me geen moment.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt een gezellige meet 19 september.Eigenlijk erger ik me aan iedereen in de sportschool.

Respect 🤛True en daar wil ik niet mee geassocieerd worden dus ik loop niet in gs. Kleding die ik erg mooi vind i te bestellen vanuit Amerika en daar heb ik een creditcard voor nodig... en die heb ik niet.
Sportkleding hier in nl is om te janken![]()
Ik voel deze!!!!!!!!mensen die bij een 20kg squat al hun knieesleeves,wraps,belt en wat nog meer uit hun tas toveren.
Gastje die serieus de hele training met een belt loopt.
Gastje die niet kon trainen want ze pre workout werkte nog niet.
Eigenlijk erger ik me aan iedereen in de sportschool.

Omdat ik dat zeg
Te veel irritante vrouwen bij mij in de garage.als ik de ruimte had dan bedacht ik me geen moment.
@betelgeuseEen van mij die ik veelte vaak zie laatste tijd in m'n gym.
Eind twintig/begin dertigers die bodypumpen supersetten met 2kg dumbell curls TERWIJL ze een polo dragen en handdoek om hun nek hebben. Wie the f**k traint er nou in een polo.
Ftfy
Dat zijn nog enigszins gelijk gestemde mensen, de meerderheid bij mij in de sportschool kan net zo goed niet trainen want ze zien er over 10 jaar nog precies hetzelfde uit.
Dat stond er eerst ook
Herkenbaar. Hier zelfs mét dress watch om.Een van mij die ik veelte vaak zie laatste tijd in m'n gym.
Eind twintig/begin dertigers die bodypumpen supersetten met 2kg dumbell curls TERWIJL ze een polo dragen en handdoek om hun nek hebben. Wie the f**k traint er nou in een polo.
Noem me gerust blond hoor maar wat is een odlo?
Ontzettend dikke o nee dat was wat anders
Een kleding merk.
IkWie heeft er nu überhaupt een polo, een kraag op een t-shirt slaat op niks
Heb het zitten googlen idd. Ik hou niet van unisex. Maar leuk geprobeerd

Wow, dan snap ik wel dat je hier komt janken

Hoezo is dat een waanidee, jij sport toch ook met golfbroekjes? Is hetzelfde level als trainen met polo's@th0maz zie jij mij met polo's door de waanideeën van een anabolenoverdosis ofzo?
je denkt wel erg veel aan mij he?