AndroidHealthClinic

Het jank/klaag topic

• Topic Starter Topic Starter
True en daar wil ik niet mee geassocieerd worden dus ik loop niet in gs. Kleding die ik erg mooi vind i te bestellen vanuit Amerika en daar heb ik een creditcard voor nodig... en die heb ik niet.
Sportkleding hier in nl is om te janken:(
Respect 🤛

mensen die bij een 20kg squat al hun knieesleeves,wraps,belt en wat nog meer uit hun tas toveren.

Gastje die serieus de hele training met een belt loopt.

Gastje die niet kon trainen want ze pre workout werkte nog niet.

Eigenlijk erger ik me aan iedereen in de sportschool.
Ik voel deze!!!!!!!!:roflol::roflol::roflol:

Omdat ik dat zeg

En oja, mensen die mijn powerrack of bench bezet houden. Met name van die groepjes die vooral komen om te ouwehoeren. Kut is dat.

Laatst bewerkt:
mensen met t*fus veel parfum in de gym erger ik mij aan. Veel Mensen in de gym ook.

Een van mij die ik veelte vaak zie laatste tijd in m'n gym.
Eind twintig/begin dertigers die bodypumpen supersetten met 2kg dumbell curls TERWIJL ze een polo dragen en handdoek om hun nek hebben. Wie the f**k traint er nou in een polo.
Herkenbaar. Hier zelfs mét dress watch om.

Mensen die:
Nog maar 2 setjes moeten maar daar 15min mee bezig zijn vanwege het praten met andere of appen tussen door

Nog geen 3maanden trainen maar denken dat ze alles al weten en je graag tips komen geven.

In de snackbar werken en direct uit het werk gaan trainen zonder te douchen (of andere kleding aan te doen) en dat daardoor halve gym naar de snackbar ruikt.

Gelukkig sinds Corona een homegym dus geen last meer van

@th0maz zie jij mij met polo's door de waanideeën van een anabolenoverdosis ofzo?

je denkt wel erg veel aan mij he?

• Sad
Waarderingen: Saus
Terug
Naar boven