MuscleMeat

Het jank/klaag topic

Staan nu alweer op mp
$_84.jpg

Dit is ook wel biechttopic-waardig

Echt weer iets voor een Nederlander om iets wat hij of zij graag kreeg te verkopen.

OP Chad denkt bij zichzelf ook dat beta cuck gewauwel in mn topic

:emo:

• tristangakk€ 100,00 30 jul. '20
:lol:

Ik had net een bankje nodig en vroeg dus aan iemand hoelang hij het bankje nog nodig had: gaat nog wel even duren. Heb toen een hele training gedaan en die vent zat nog steeds op het bankje. Wat deed hij? 10 minuten pauze met duim training op insta terwijl hij tussendoor 8kg curlde. Toen ik hem erop aansprak zei hij dat iedereen verschillende lengtes van pauze nodig heeft... 8 kg curls, geen druppel zweet, geen moeite, 10 minuten rust:headbang:

In de snackbar werken en direct uit het werk gaan trainen zonder te douchen (of andere kleding aan te doen) en dat daardoor halve gym naar de snackbar ruikt.

Dat is ook mijn grootste ergernis, brr wat een lucht. Sinds de heropening niet meer geroken gelukkig.

• Topic Starter Topic Starter
@th0maz zie jij mij met polo's door de waanideeën van een anabolenoverdosis ofzo?

je denkt wel erg veel aan mij he?
Weet ik veel het leek op een chim/fuckboi outfit lmao. Wie the f**k gaat er nou zo naar de gym. Of is dit ook een troll? :roflol:

1596527021495.png

Just trollin breh 🤷‍♂️

Hoezo spoor ik dan niet leg uit
Hoe voelt het om mogged te worden door @Saus

Op een dag kom je er wellicht achter dat vrouwen meer zoeken dan waar jij nu belang aan hecht.
Vrouwen hebben meestal belang bij een mentaal/fysiek sterke man waar ze niet overheen kunnen lopen en beetje veilig bij voelen.

Beide ontbreken bij hem.

Laatst bewerkt:
Weet ik veel het leek op een chim/fuckboi outfit lmao. Wie the f**k gaat er nou op zo naar de gym. Of is dit ook een troll? :roflol:

1596527021495.png

Just trollin breh 🤷‍♂️

Hoe voelt het om mogged te worden door @Saus

Vrouwen hebben meestal belang bij een mentaal/fysiek sterke man waar ze niet overheen kunnen lopen en beetje veilig bij voelen.

Beide ontbreken bij hem.
Vrouwen willen zich idd vrouw voelen bij een man, niet andersom :roflol:

Waar ik me aan erger: mensen die tijdens je set tegen je praten. Wtf, wacht gewoon ff mofo

Terug
Naar boven