- Waardering
- 7.098
Dit is ook wel biechttopic-waardig
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook op MP ben je een misterie.

In de snackbar werken en direct uit het werk gaan trainen zonder te douchen (of andere kleding aan te doen) en dat daardoor halve gym naar de snackbar ruikt.
Weet ik veel het leek op een chim/fuckboi outfit lmao. Wie the f**k gaat er nou zo naar de gym. Of is dit ook een troll?@th0maz zie jij mij met polo's door de waanideeën van een anabolenoverdosis ofzo?
je denkt wel erg veel aan mij he?

Hoe voelt het om mogged te worden door @Saus
Vrouwen hebben meestal belang bij een mentaal/fysiek sterke man waar ze niet overheen kunnen lopen en beetje veilig bij voelen.Op een dag kom je er wellicht achter dat vrouwen meer zoeken dan waar jij nu belang aan hecht.
AnAnaS
#metooIk zal even naar het biecht topic navigeren omdat ik vanochtend met een petje op heb getraind
vrouwen die ongegeneerd blijven loeren naar mijn welgevormde billen,dirty sl*ts
Vrouwen willen zich idd vrouw voelen bij een man, niet andersomWeet ik veel het leek op een chim/fuckboi outfit lmao. Wie the f**k gaat er nou op zo naar de gym. Of is dit ook een troll?
![]()
Just trollin breh 🤷♂️
Hoe voelt het om mogged te worden door @Saus
Vrouwen hebben meestal belang bij een mentaal/fysiek sterke man waar ze niet overheen kunnen lopen en beetje veilig bij voelen.
Beide ontbreken bij hem.

Jij bent gewoon jelly omdat hij is gecast in Top Gun III.Weet ik veel het leek op een chim/fuckboi outfit lmao. Wie the f**k gaat er nou zo naar de gym. Of is dit ook een troll?
![]()
Just trollin breh 🤷♂️
Waar ik me aan erger: mensen die tijdens je set tegen je praten. Wtf, wacht gewoon ff mofo