AndroidHealthClinic

Het jank/klaag topic

Noem me gerust blond hoor maar wat is een odlo?
Het merk met goede sportkleding. Duur, maar goede stofjes en zit lekker enzo. Eigenlijk hardloop kleding. Wel echt goed spul. Ik heb allerlei merken, ik kies altijd de odlo spulletjes.

• Like
Waarderingen: Saus
Oh ja, nu weet ik waarom ik op de avond niet graag train.

allemaal debielen die in vieze hemdjes aan het trainen zijn en tussen de sets door allemaal geluiden nadoen van hun favoriete hond.

zou het de tren zijn?

Hoezo spoor ik dan niet leg uit
Gebaseerd op verschillende posts van jou hoop ik soms dat je een troll bent. Op een dag kom je er wellicht achter dat vrouwen meer zoeken dan waar jij nu belang aan hecht.

Maar goed, het menselijk brein is pas volgroeid tussen 20 en 25 jaar. Er is nog hoop!

Gebaseerd op verschillende posts van jou hoop ik soms dat je een troll bent. Op een dag kom je er wellicht achter dat vrouwen meer zoeken dan waar jij nu belang aan hecht.

Maar goed, het menselijk brein is pas volgroeid tussen 20 en 25 jaar. Er is nog hoop!

Deze reactie en jouw inzicht in mijn manier van reageren zegt genoeg over je.

Mensen met petjes

Take your hat off!

Toevallig wel van de week bij 2 lipton ijsthees een geel vishoedje gratis gekregen bij total. Handig als je bovenhands aan het heggensnoeien bent. Geen rotzooi in mn weelderige haarbos

Staan nu alweer op mp
$_84.jpg

Terug
Naar boven