XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Pino(19) met haar dochter Dodo(15?):
2xV8SxL.jpeg


Meneer poes aka downie aka bollie hij is aan komen lopen en was eerst van andere buren die katten hebben om muizen te vangen enzo, niet echt als huisdieren, hij wou niet wakkerworden:
R8UauAr.jpg
 
Laatst bewerkt:
Onze MC vandaag 7 maanden oud. Groeit nog steeds als kool en begint nu echt die volle look te krijgen van een Maine Coon.
Lieveheersbeestjes in de tuin zijn wel mega interessant!
IMG_5503.jpeg
IMG_5658.jpeg
IMG_5764.jpeg
 
kutbeest pist de hele tijd op mijn vloer, zelfs zet ik zijn bak er neer.. nadat ze uit de pijp zijn neem ik nooit meer een kat
De vloer zeker met chloor schoongemaakt? Of miauwt ze heel overdreven op de bak? Of heb je een ander soort grint?
Kat doet dat nooit zonder reden. Alleen de redenen zijn (net als bij vrouwen 😋) niet altijd even logisch.
 
De vloer zeker met chloor schoongemaakt? Of miauwt ze heel overdreven op de bak? Of heb je een ander soort grint?
Kat doet dat nooit zonder reden. Alleen de redenen zijn (net als bij vrouwen 😋) niet altijd even logisch.

Nope, heb zo'n urinereiniger wat wel werkt tegen geur.

Grint niet veranderd, er is niets veranderd.

Huisdieren zijn geweldig, maar ben het gesloop, de haren en het rekening houden best wel zat. Ook kost het behoorlijk wat geld. Hierna niets meer, maar dat duurt nog wel een jaar of tien :roflol::mad:
 
Nope, heb zo'n urinereiniger wat wel werkt tegen geur.

Grint niet veranderd, er is niets veranderd.

Huisdieren zijn geweldig, maar ben het gesloop, de haren en het rekening houden best wel zat. Ook kost het behoorlijk wat geld. Hierna niets meer, maar dat duurt nog wel een jaar of tien :roflol::mad:
Voor de haren kan je gewoon een furminator gebruiken. Als je daar handigheid in hebt, heb je drie maand amper haar (een bejaarde maine coon hier).

Met gesloopt bedoel je krabben aan de bank? Zet eens een krabpaal op een plek waar veel nieuwe geurtjes komen (bv bij de deuropening van je kamer of keuken. Of gooi bij de voordeur binnen een mat neer. Zon dier wil krabben aan nieuwe luchtjes).

Urinereiniger is waarschijnlijk gewoon schoonmaakazijn maar dan met een duurder kaartje 😉

Maar zonder dollen, kat heeft altijd een reden daarvoor. Is voor jezelf ook fijner als je die kan achterhalen.
 
Voor de haren kan je gewoon een furminator gebruiken. Als je daar handigheid in hebt, heb je drie maand amper haar (een bejaarde maine coon hier).

Met gesloopt bedoel je krabben aan de bank? Zet eens een krabpaal op een plek waar veel nieuwe geurtjes komen (bv bij de deuropening van je kamer of keuken. Of gooi bij de voordeur binnen een mat neer. Zon dier wil krabben aan nieuwe luchtjes).

Urinereiniger is waarschijnlijk gewoon schoonmaakazijn maar dan met een duurder kaartje 😉

Maar zonder dollen, kat heeft altijd een reden daarvoor. Is voor jezelf ook fijner als je die kan achterhalen.

Heb al 14 jaar katten, ken het spelletje wel..Het is geen schoonmaakazijn, dat word zelfs afgeraden. Ik had 3 katten en twee honden, nu 2 katten en 2 honden. Furminator ken ik nog niet, uiteraard worden ze wel geborsteld. Thanks!
 
Voor de haren kan je gewoon een furminator gebruiken. Als je daar handigheid in hebt, heb je drie maand amper haar (een bejaarde maine coon hier).

Met gesloopt bedoel je krabben aan de bank? Zet eens een krabpaal op een plek waar veel nieuwe geurtjes komen (bv bij de deuropening van je kamer of keuken. Of gooi bij de voordeur binnen een mat neer. Zon dier wil krabben aan nieuwe luchtjes).

Urinereiniger is waarschijnlijk gewoon schoonmaakazijn maar dan met een duurder kaartje 😉

Maar zonder dollen, kat heeft altijd een reden daarvoor. Is voor jezelf ook fijner als je die kan achterhalen.
Klopt, die furminator is echt een goede toevoeging. Heeft goed geholpen om die onderlaag weg te halen.

Tijd om te cutten.
NO U
 
20200919_165158.jpg
20200919_165603.jpg


Het ging een uurtje goed maar toen ik naar binnen wilde gaan met Snuffeltje werd de kat van de buren agressief, zo die hebben even vies gedaan tegen elkaar, grommelende beren waren er niks bij.
 
Ondertussen zijn ze weer vriendjes maar Snuffeltje is op roadtrip naar zijn vakantieverblijf.

IMG-20200921-WA0000.jpg

IMG-20200920-WA0003.jpg
 
Back
Naar boven