AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

Wanneer je gaat beffen maar eigenlijk geen zin hebt.

a9b25041-669b-4696-abe4-72bca6af699d.jpg

Toevallig mensen hier die zo'n fontein voor de kat hebben? Of een andere tip?

Dat oude dementerende monstertje van mij, maakt er ineens een gewoonte van om in zijn waterbak te gaan graven.Hij verkloot niet alleen de vloer daarmee.... Maar aangezien hij nierproblemen heeft, en dus best veel water moet drinken, gaat hij zo wel heel hard achteruit :(

Het gekke is... Met het vogelbadje wat buiten staat, doet hij dat niet. Maar de laatste keer dat die sukkelt alleen buiten was, kwam hij terug met een gebroken ellepijp en spaakbeen.

Ik zou toch ook even contact opnemen met de DA om het voor te leggen. Plotse gedragsveranderingen kunnen wijzen op een probleem en aangezien hij al sukkelt met de nieren...

Anderzijds kan het best dat hij gewoon een leuk spelletje ontdekt heeft. Twee van onze rakkers maken er dagelijks een zwembad van. Ik heb er geen moeite mee om dat snel even op te ruimen en geregeld bij te vullen als ze er plezier aan hebben. Katten hebben nu eenmaal dienaars.

Toevallig mensen hier die zo'n fontein voor de kat hebben? Of een andere tip?

Dat oude dementerende monstertje van mij, maakt er ineens een gewoonte van om in zijn waterbak te gaan graven.Hij verkloot niet alleen de vloer daarmee.... Maar aangezien hij nierproblemen heeft, en dus best veel water moet drinken, gaat hij zo wel heel hard achteruit :(

Het gekke is... Met het vogelbadje wat buiten staat, doet hij dat niet. Maar de laatste keer dat die sukkelt alleen buiten was, kwam hij terug met een gebroken ellepijp en spaakbeen.
Schijnt dat die keramieken dingen wel prima zijn. Of gewoon de Cat Mate. Wellicht zit hier iets tussen; https://www.zooplus.nl/shop/katten/voerbak/kattendrenkplaats

Screenshot_20201111-195003_Instagram.jpg

Mooie karakteristieke pose net poëzie

• Like
Waarderingen: mat
Past niet echt bij je imago maar lief zijn ze zeker.

Wat past wel bij zn imago dan?

Dacht eerder aan two pitbulls.

Je hebt er pittige tussen zitten. ( Daddy van Redman/Cesar Millan)

Terug
Naar boven