MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als een kat onder de motorkap kruipt, is het omdat dat lekker warm is. Zo warm is dat in de ochtend niet meer. En als jij op je gemakje de ruitenkrabber uit de auto pakt, motor aanzet, de auto gaat krabben en vervolgens instapt, dan wordt die kat toch echt wel wakker. Zo niet dan wordt die vast ook niet meer wakker.

    Je hoort wel vaker dat een kat honderden kilometers is meegereden. Bijvoorbeeld wanneer mensen terug rijden van wintersport, en onderweg even stoppen om te tanken enzo. Aangezien de motor dan nog warm is, je sneller instapt omdat je niet hoeft te krabben, heeft de kat veel minder tijd. Aan zijn oortjes te zien (typische zonnebrand randjes) zou dat hier maar zo kunnen zijn.
    Ik weet niet wat je er dan overdreven aan vindt. Deze tekst en foto komt van een dierenkliniek dacht ik, wel meer waarschuwen daarvoor rond deze tijd. Katten kunnen misschien ook een warme motor opzoeken en er vervolgens blijven zitten als er winterse buien zijn, zit toch enigszins uit de wind. Of verstoppen zich wellicht als ze worden opgejaagd. Heb katten nooit geïnterviewd maar als klinieken ervoor waarschuwen zal er wel een kern van waarheid in schuilen. Zelf niet meegemaakt, hoop dat ook zo te houden. Toch vervelende ontdekking, kleine moeite. Check wel regelmatig op en rond woonerf of er geen kat onder of achter de auto zit.
     
    Ik weet niet wat je er dan overdreven aan vindt. Deze tekst en foto komt van een dierenkliniek dacht ik, wel meer waarschuwen daarvoor rond deze tijd. Katten kunnen misschien ook een warme motor opzoeken en er vervolgens blijven zitten als er winterse buien zijn, zit toch enigszins uit de wind. Of verstoppen zich wellicht als ze worden opgejaagd. Heb katten nooit geïnterviewd maar als klinieken ervoor waarschuwen zal er wel een kern van waarheid in schuilen.
    Omdat ruim tien jaar van alles voor een opvangcentrum gedaan heb, en nog nooit zoiets van dichtbij gehoord heb. Er word ieder jaar panisch voor gewaarschuwd, simpelweg omdat die dingen het altijd goed doen. Het is meer iets voor de landen waar nog wel eens sneeuw ligt.


    Zo te zien komt het plaatje daar ook vandaan.
     
    Omdat ruim tien jaar van alles voor een opvangcentrum gedaan heb, en nog nooit zoiets van dichtbij gehoord heb.
    Ik schrijf je net dat ik er sowieso 1 ken, en van een ander hier heb gehoord. Net als dat katten worden doodgereden bij verlaten van een parkeerplaats. Ik zou dan denken dan loopt zo'n kat toch weg (zoals je verwacht dat een kat doet bij zitten in motor ruimte), hoevaak het voorkomt geen idee, toch komt het voor. Toch lullig, een gewaarschuwd mens telt voor twee nietwaar, ook al blijkt het overdreven te zijn.
     
    Ik schrijf je net dat ik er sowieso 1 ken, en van een ander hier heb gehoord. Net als dat katten worden doodgereden bij verlaten van een parkeerplaats. Ik zou dan denken dan loopt zo'n kat toch weg (zoals je verwacht dat een kat doet bij zitten in motor ruimte), hoevaak het voorkomt geen idee, toch komt het voor. Toch lullig, een gewaarschuwd mens telt voor twee nietwaar, ook al blijkt het overdreven te zijn.
    Mijn fout, had je edit gemist denk ik. Dan begrijp ik wel dat je er anders tegenaan kijkt ja
     
    Mijn fout, had je edit gemist denk ik. Dan begrijp ik wel dat je er anders tegenaan kijkt ja
    Eerlijk is eerlijk, tot die tijd dacht ik met boerenverstand dat een kat echt niet zou blijven zitten. Als ik zie hoe snel onze katten konden reageren, ongekend. Misschien kwestie van verstijven geen idee. Die kat van de buurvrouw bleek in een bestelbus te zitten, 2017 meen ik (misschien 2016). De bestuurder was wel fucked want die kwam er pas achter nadat ie terugkwam met een spoedklusje. Ben even vergeten waarom die de motorkap opende, maar er was iets.
     
    487B8D2F-E1E3-4F64-ABBA-F2FFB72CFBA0.jpeg

    baas :heart:

    CA28644A-110D-4C08-BB3D-956D2CB88C10.jpeg

    Floki ging er ook nog even voor zitten haha :heart:
     
    Back
    Naar boven