AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

Echt een aanrader. Ze hebben hem nu allebei volledig in gebruik en het is echt een verademing. Bijna 600 euro voor een fucking kattenbak is natuurlijk wel belachelijk, maar als je hem eenmaal hebt kun je niet meer zonder. Enige spijt die ik heb is dat ik hem niet eerder had gekocht.

Echt een aanrader. Ze hebben hem nu allebei volledig in gebruik en het is echt een verademing. Bijna 600 euro voor een fucking kattenbak is natuurlijk wel belachelijk, maar als je hem eenmaal hebt kun je niet meer zonder. Enige spijt die ik heb is dat ik hem niet eerder had gekocht.
Alleen het beste voor men kinderen

Bizar... Zelfs in Looper had men dit vreemd gevonden. De katten accessoires industrie is veruit één van de grootste zwendels aller tijden.

Bizar... Zelfs in Looper had men dit vreemd gevonden. De katten accessoires industrie is veruit één van de grootste zwendels aller tijden.
Waarom is het zwendel? Het is echt een geniaal product. En imo elke cent waard. In eerste instantie dacht ik ook dat het onzin was maar als je hem eenmaal hebt wil je niet meer zonder. Tenzij je echt buitenkatten hebt, want dan zal die bak ook nooit zo vol zijn vermoed ik.

20210523_211127.jpg

Elk luxe product dat je huishoudelijk werk uit handen neemt is toch ideaal. De eerste wasdroger en magnetron vonden veel mensen ook onzin of te duur.

De magnetron is voor homo's.

Terug
Naar boven