Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

IMG_20210610_213503.jpg

Katten schijten niet op m’n auto, vogels wel, voorlopig hebben we nog veel te veel vogels

Katten schijten niet op m’n auto, vogels wel, voorlopig hebben we nog veel te veel vogels
Dan moet je niet onder een boom parkeren en hebben we eigenlijk teveel bomen.

Nu moet ik oppassen, het gaat al snel weer richting een sneer naar de klimaatredders.

ik heb een oprit waar 8 auto’s kunnen staan en heb geen boom in mijn tuin.
wel 50m verderop bomen van de gemeente en buren hebben ook bomen.
linker buur heeft lopen voeren, we hebben nu echt honderden mussen. Maar gelukkig trok hun voer ook reigers en die hebben hun vijver leeg gevist (500€ vis weg :D ) nu zijn er dus maar weer mee gestopt
maar laag overvliegende vluchten van 20-50 vogels zijn hier echt een probleem in de polder. Meeuwen ook.
had gister nog een geringde duif die naar binnen was gevlogen, hij was net op tijd weg anders was het wel een gebraden duif geworden.

Wanneer (toekomstige) eigenaren die een kat nemen vanaf dag 1 de kat gedurende de nacht binnenhouden zou dat al veel schelen volgens de berichtgeving. Gedragsverandering begint bij de eigenaar. Daar gaan jaren over heen maar goed het zou een begin kunnen zijn. Bijkomend voordeel is dat de kat geleerd wordt om op de kattenbak te schijten en niet overal en nergens buiten met alle gevolgen van dien. Er zijn vast veel katten die vrijwel niet binnenkomen, enkel voor vreten, die kan je niet zomaar binnenhouden. Wat de lol is van een kat die zelden thuis is en eigenlijk alleen voor het vreten thuiskomt heb ik overigens nooit begrepen, mede uit eigen ervaringen met allerlei opvang katten die mijn moeder dan opving.

Weet er iemand welk ras de kat van mijn broertje is? (De bovenste)

IMG-20210621-WA0004.jpg

20210625_220037.jpg
20210625_220006.jpg
FB_IMG_1624697256343.jpg

Terug
Naar boven