- Waardering
- 21.437
Jij doet het af als een non argument. Waarom eigenlijk?Zeker, maar is vaak het non-argument van voorstanders van vogel- en insectenhakselaars.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij doet het af als een non argument. Waarom eigenlijk?Zeker, maar is vaak het non-argument van voorstanders van vogel- en insectenhakselaars.
Dan moet je niet onder een boom parkeren en hebben we eigenlijk teveel bomen.Katten schijten niet op m’n auto, vogels wel, voorlopig hebben we nog veel te veel vogels
) nu zijn er dus maar weer mee gestoptAls je geen corona wilt moet je het virus maar vermijden.Dan moet je niet onder een boom parkeren en hebben we eigenlijk teveel bomen.
Wanneer (toekomstige) eigenaren die een kat nemen vanaf dag 1 de kat gedurende de nacht binnenhouden zou dat al veel schelen volgens de berichtgeving. Gedragsverandering begint bij de eigenaar. Daar gaan jaren over heen maar goed het zou een begin kunnen zijn. Bijkomend voordeel is dat de kat geleerd wordt om op de kattenbak te schijten en niet overal en nergens buiten met alle gevolgen van dien. Er zijn vast veel katten die vrijwel niet binnenkomen, enkel voor vreten, die kan je niet zomaar binnenhouden. Wat de lol is van een kat die zelden thuis is en eigenlijk alleen voor het vreten thuiskomt heb ik overigens nooit begrepen, mede uit eigen ervaringen met allerlei opvang katten die mijn moeder dan opving.![]()
Er komt geen 'katten-straatverbod', is dat maar goed ook?
Minister Schouten wil niet dat er een verbod komt op het naar buiten laten van katten, zoals vanochtend door twee wetenschappers werd bepleit.nos.nl
Kan mij ontgaan zijn, maar waarom is je kat steeds aan de leiband?
Omdat het eigenlijk een huiskat is.Kan mij ontgaan zijn, maar waarom is je kat steeds aan de leiband?