AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

Deze kat blijft mij amuseren :roflol:

IMG_1746.jpeg

Die grotere zou zo het broertje/zusje van mijn jongere kunnen zijn, en wat leuk die kleine

Zit te twijfelen om er een kitten erbij te nemen. Weet niet of mevrouw dat leuk vindt. Ze is 13.
Ik denk dat het alleen maar goed is, zeker als ze eerst altijd een maatje had.

Bij ons was het 2/3 dagen territoriaal doen, hissen en grommen etc.
Dag 3/4 stond ie over hem heen tijdens het drinken em helemaal te wassen

We hadden het overigens wel beter aan kunnen pakken qua gescheiden houden, wennen en geur etc. maar het was de eerste x voor ons

Heb je z'n eten niet op tijd bijgevuld ofzo? Voor de zekerheid vannacht met een oog open slapen
Tis een fucking gek. Hij vreet 3 vakjes vlees per dag weg. Maar hij is een echte Hood-final-boss. Iedereen die op zn muurtje op schuurtje komt beukt ie eraf(veel buitenkatten bij ons in het boerendorpje)
Screenshot_20250704_133306_Gallery.jpg
. Hij is ook fucking huge en sterk.

Maar superlief. Wel eenkennig. Als er bezoek komt naait ie meteen naar buiten. Hij heeft al weleens dreigend voor een hondje gaan staan en bijna aangevlogen die voorbij onze voortuin liep. Toen was het tijd voor castratie, sindsdien wel iets kalmer geworden maar hij is zeker niet voor de poes.🤣

Ik denk dat het alleen maar goed is, zeker als ze eerst altijd een maatje had.

Bij ons was het 2/3 dagen territoriaal doen, hissen en grommen etc.
Dag 3/4 stond ie over hem heen tijdens het drinken em helemaal te wassen

We hadden het overigens wel beter aan kunnen pakken qua gescheiden houden, wennen en geur etc. maar het was de eerste x voor ons
Ze zijn ook zo leuk. Neig er wel naar.
Hoop dat mevrouw nog even wat langer meegaat.

Hij is terug van dedierenarts, hopelijk is alles nu opgelost
1751635294570.png

nog een beetje waus
Wat was er loos?

Wat was er loos?
Hij gaf steeds over en at weinig, bleek dat zn hele darmen vol zaten en hij poepte dus niet, gister al naar de huisarts geweest en 2 spuitjes en een clisma gehad, hielp niet dus vanochtend onder narcose gebracht en het probleem grotendeels opgelost.

Nu moet ie nog pijnstilling en laxeermiddel

Wat was er loos?
volgens mij kan je ook bij het asiel soms kiezen om een soort proefperiode te doen (denk dat fokkers/random mensen met een nestje dit niet zomaar doen) dan zijn ze ook beide al wat ouder.

Als het dan niks wordt met je huidige kat kan die terug naar het asiel maar heeft die kat wel een (hopelijk) leuke periode gehad waar hij niet in het asiel zit

Hij gaf steeds over en at weinig, bleek dat zn hele darmen vol zaten en hij poepte dus niet, gister al naar de huisarts geweest en 2 spuitjes en een clisma gehad, hielp niet dus vanochtend onder narcose gebracht en het probleem grotendeels opgelost.

Nu moet ie nog pijnstilling en laxeermiddel

volgens mij kan je ook bij het asiel soms kiezen om een soort proefperiode te doen (denk dat fokkers/random mensen met een nestje dit niet zomaar doen) dan zijn ze ook beide al wat ouder.

Als het dan niks wordt met je huidige kat kan die terug naar het asiel maar heeft die kat wel een (hopelijk) leuke periode gehad waar hij niet in het asiel zit
Gelukkig gaat het beter, en hopelijk snel de oude.

Hoe oud is je kat?

Ik moet er nog goed over nadenken.

Terug
Naar boven