Serieus? Ik vind die echt t*ring goor. Lijkt beetje op je balzak als je die kaal hebt geschorenMaak er een sphynx van 🤣. Vind die altijd wel schattig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieus? Ik vind die echt t*ring goor. Lijkt beetje op je balzak als je die kaal hebt geschorenMaak er een sphynx van 🤣. Vind die altijd wel schattig.
Damn wel heftig. Sneu. Doet altijd pijn als dieren pijn hebben. Bij mensen maakt niet uitHier ook een piratenpoes sinds december. Is 17, maar nog heel kwiek. Ergens tegenaan gelopen of gevochten wsl.
Voor:
![]()
Net na de operatie (niet klagen als je klikt);
![]()
Was voordien al heel lief, maar sinds z'n ongelukje niet bij ons weg te slaan. Superaanhankelijk geworden.
We waren twee weken eerder onze oudste kat (18j) verloren, dus bang dat er bij hem ook complicaties zouden zijn. Heb toen een drietal dagen bijna 24/7 over hem gewaakt.Damn wel heftig. Sneu. Doet altijd pijn als dieren pijn hebben. Bij mensen maakt niet uit

Hoop dat t goed blijft gaan met hem.We waren twee weken eerder onze oudste kat (18j) verloren, dus bang dat er bij hem ook complicaties zouden zijn. Heb toen een drietal dagen bijna 24/7 over hem gewaakt.
Best gestoord wat zo'n beestjes bij je kunnen losmaken. Hoop dat ie nog lang mag rondlopen.
Bij mensen die belangrijk voor me zijn maakt het ook veel uit![]()
Cute !
Wat een leukerd!!🥰
Die van mij gaat de hele tijd achter m'n telefoon zoeken.
Pic?Die van mij gaat de hele tijd achter m'n telefoon zoeken.