AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Poes leeft de goede leven.

Het beestje begint trouwens wel erg irritant te worden gedurende de nacht. Zit er aan te denken om haar uit de slaapkamer te weren zonder al teveel kabaal,iemand ideeën?

Zilverfolie voor de deur leggen.

Coole katten komen hier voorbij!

Wij hebben ook 2 monsters rondlopen hier,

• Like
Waarderingen: YOGI
Eén van mijn vijf katten, toen die een paar maanden oud was.

2m26pva.jpg

En dan dezelfde, maar wat ouder.

105qvl2.jpg

• Like
Waarderingen: YOGI
Die 2 eikels van mij,
112.jpg

Bachuss(rood) en minoe(zwart wit)...

Poes leeft de goede leven.

Het beestje begint trouwens wel erg irritant te worden gedurende de nacht. Zit er aan te denken om haar uit de slaapkamer te weren zonder al teveel kabaal,iemand ideeën?
Jij hebt maar 1 kat toch? Dan kan ik me voorstellen dat ze graag bij je ligt of je snachts wakker maakt om te spelen..... misschien tijd voor een vriendje erbij :D. Dan kun je denk ook makkelijker de slaapkamerdeur dicht doen want met 2e vervelen ze zich veel minder

Ja is dat altijd aan te raden? 2 katten
Als ik straks bij m'n vriend woon willen we ook een kat, maar die groeit dan op met een hond, of is het dan niet nodig aangezien m'n hond dan het speelkameraadje is.

Ja is dat altijd aan te raden? 2 katten
Als ik straks bij m'n vriend woon willen we ook een kat, maar die groeit dan op met een hond, of is het dan niet nodig aangezien m'n hond dan het speelkameraadje is.

Hond en kat gaat vaak ook prima, dit is bij vrienden van me :D (al denk ik zelf dat 2 katten "optimaler" is, maar sowieso veel beter een kat + hond dan een kat alleen):

Jij hebt maar 1 kat toch? Dan kan ik me voorstellen dat ze graag bij je ligt of je snachts wakker maakt om te spelen..... misschien tijd voor een vriendje erbij :D. Dan kun je denk ook makkelijker de slaapkamerdeur dicht doen want met 2e vervelen ze zich veel minder

Tja een tweede, ik kan nu soms als niet over de bende heen zien dus dat zit er nu niet in.

Wat een leuk stel!
Mijn hond (Engelse bull) is al gewend aan een kat en met de vorige speelde hij ook maar ik dacht, misschien is t beter voor de toekomstige kat om een soortgenoot te hebben.

Kat uit de slaapkamer weren? 's nachts is mijn kat gewoon in de woonkamer hoor. Kan dit bij jou niet?

Ben stiekum asielkatjes aan t kijken :o

Verliefd:
http://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/dierenasielen/hargahoeve-schiedam/kat/58721

Maar ook weer zo oud en medicijnen etc. :(

shiiiiet die is mooi :o

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Kat uit de slaapkamer weren? 's nachts is mijn kat gewoon in de woonkamer hoor. Kan dit bij jou niet?
Ze kan door heel het huis maar ze pakt bij voorkeur de enige vierkante meter waar ik lig :(
Had het mandje ook al in de slaapkamer gezet maar dat haalt niets uit.

Ben stiekum asielkatjes aan t kijken :o

Verliefd:
http://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/dierenasielen/hargahoeve-schiedam/kat/58721

Maar ook weer zo oud en medicijnen etc. :(

Juist dankbaar! Kan nog prima lang meegaan. Die kater van mij is ook ziek gekomen en is nu 18.
Ze is wel prachtig hoor :heart:

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Ik zie dat dat beest donkere vlek in haar oog heeft. Die van mij heeft dat ook alleen stukken groter, weet iemand wat dat is?

Dat kan 2 kanten op; of het is pigmentatie of een melanoom. Moet je altijd laten onderzoeken.

hallo kattenliefhebbers, ik heb astma en heb serieus ademhalingsproblemen door de vele haren die mijn kat verliest,vooral als ik smorgens opsta heb ik veel last.
Ik kan het niet over mijn hart krijgen om ze weg te doen,maar wat kan hier tegen doen ? Iemand enige tips ?

whoa Bacchus lijkt wel mijn oude kat....toen hij nog wel een staart had en ietwat slanker was!
zal eens op oude laptoppie fotookes zoeken van die Baas en mijn huidige twee klungels

tfw moeder allergisch voor katten
:fa::fa:

Terug
Naar boven