Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

Die van ons had telkens kapotte plekken op der koppie en die bleef ze maar openkrabben. Bleek uiteindelijk dat ze een vlooienallergie heeft en dat ze daarom telkens jeuk had. Dus moest ze de cone of shame om. Zoooo zielig, ze moest er ook super lang aan wennen, als ik op de bank zat en ze liep rond hoorde ik constant: Tok, tok, tok. Dan liep ze weer tegen een tafelpoot ofzo. Ze wist haar zielige staat overigens wel prima uit te buiten door extra aanhankelijk te zijn.

s48daf.jpg

Mooi stel heb je Sjors!
Ik hoop dat je, tegen de verwachting in, nog lang plezier met ze mag hebben.
(Moest erg lachen om je Duitser vergelijking en de poes onder de bladeren, heb je daar foto's van?)

Op de eerste foto die ik gepost heb op de vorige pagina zie je goed hoe hij altijd in de zon ligt.
Altijd op zijn rug.

Zoals hier:

29byao1.jpg

voor het meisje moet ik ff zoeken

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

TRUE natural bodybilder :heart:

Op de eerste foto die ik gepost heb op de vorige pagina zie je goed hoe hij altijd in de zon ligt.
Altijd op zijn rug.

Zoals hier:

29byao1.jpg

voor het meisje moet ik ff zoeken

Hahaha wat een fantastische foto! Als ik zo al die kattenfoto's zie dan mis ik de mijne wel weer heel erg :( Katten zijn awesome, wel grappig dat er best veel rooie langskomen.

Geen zielige foto's plaatsen aub :( :(

Deze komt er altijd bijliggen als ik achter mn laptop zit:
2nx20.png

Vond deze ook wel het delen waard :D
dmqhb7.jpg

Laatst bewerkt:
:D ^

Je kunt in een lekker mandje liggen maar het is natuurlijk veel lekkerder om half op de grond/op de sporttas van het baasje te gaan liggen :roflol:

2cd7eqq.jpg

2621qhi.jpg

Zooooooo herkenbaar YOGI! Altijd maar op tassen liggen.

2e1ra0n.jpg

En ze was ook super eigenwijs, we hadden een mandje voor der. Daar keek ze echt zo naar van: meh...
vervolgens lag ze altijd in die ene stoel waar al haar haar op bleef liggen, dus wij dachten slim te zijn door haar mandje op de stoel te leggen. Toen deed ze dit:

10p6jcp.jpg

Wat een genieters xD

2zggneu.jpg

iepaif.jpg

mj1fz4.jpg

Ach gossie! Je ziet ze ook echt genieten!

:):):):) ik heb ook een rood poesje.Eigenlijk is ze ooit aan komen wandelen, maar weet nog steeds niet van wie ze is :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yogi, Die voetjes hahaha. Zo schattig!

2zggneu.jpg

Katten: de enige wezens in staat om zelfs de meest stoere mannen te ontroeren haha

En super mooie foto's Robbie, wat heeft die poes mooie pootjes, groot vergeleken met haar lichaam.

Katten: de enige wezens in staat om zelfs de meest stoere mannen te ontroeren haha

En super mooie foto's Robbie, wat heeft die poes mooie pootjes, groot vergeleken met haar lichaam.

Ja klopt hahaha, mijn vriendin komt dan ook op plaats 2 :cool: :p

Dank je, ben geen dieren fotograaf, maar vind het soms wel leuk.
Ja daar was ze ook nog erg jong, haar pootjes zijn nu normaal in mijn ogen.
Gisteren zat ze ergens hoog in een boom, kon die trut er niet meer uit, dus ik klimmen maar ik heb het besef niet dat niet elke tak bestand is tegen 110 kilo :D:D dus boem, ik lag beneden, uiteindelijk toch poes eruit gevist, beetje vent gaat door het vuur voor zijn poesje :cool:

Ja klopt hahaha, mijn vriendin komt dan ook op plaats 2 :cool: :p

Dank je, ben geen dieren fotograaf, maar vind het soms wel leuk.
Ja daar was ze ook nog erg jong, haar pootjes zijn nu normaal in mijn ogen.
Gisteren zat ze ergens hoog in een boom, kon die trut er niet meer uit, dus ik klimmen maar ik heb het besef niet dat niet elke tak bestand is tegen 110 kilo :D:D dus boem, ik lag beneden, uiteindelijk toch poes eruit gevist, beetje vent gaat door het vuur voor zijn poesje :cool:

Haha wat een held ;)

20131030_215452.jpg

Op z'n troon zoekend hoe hij nog hogerop kan :)

Super foto's! Ik wil jullie allemaal karma geven maar dat kan niet op m'n telefoon :(

Als ik al die foto's zie dan mis ik echt m'n poes :( die is achtergebleven bij m'n ex...

kcdzi9.jpg

6ef5op.jpg

• Like
Waarderingen: YOGI
Leuk portret van een aantal jaar terug. Inmiddels 17jr en voor 95% blind.
Erg sneu om zo'n beest achteruit te zien gaan, stoot constant z'n kop tegen van alles.

2ik6po9.png

Leuk portret van een aantal jaar terug. Inmiddels 17jr en voor 95% blind.
Erg sneu om zo'n beest achteruit te zien gaan, stoot constant z'n kop tegen van alles.

2ik6po9.png

Wat een Coole foto! Alsof ie glimlacht!
En vervelend, gewoon goed verwennen.

Poes leeft de goede leven.

Het beestje begint trouwens wel erg irritant te worden gedurende de nacht. Zit er aan te denken om haar uit de slaapkamer te weren zonder al teveel kabaal,iemand ideeën?

Terug
Naar boven