MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

Onze poes Tigresse is dus bevallen van 5 kittens, en heb zonet 1 kitten voor de derde maal gevoed via een sonde. Ze heeft namelijk een gespleten gehemelte. Ze zijn zondagochtend geboren, maar ik merk dat het gevoede katje nu veel minder mobiel is. Is hij eindelijk in staat te slapen nu hij een volle buik heeft, of is hij aan het sterven?

77AAA9EF-3D65-416B-A60B-5F94112C7824.jpeg
Even de kat opladen
Wat lijkt die sprekend op mijnn Siamees Toulouse!

Onze poes Tigresse is dus bevallen van 5 kittens, en heb zonet 1 kitten voor de derde maal gevoed via een sonde. Ze heeft namelijk een gespleten gehemelte. Ze zijn zondagochtend geboren, maar ik merk dat het gevoede katje nu veel minder mobiel is. Is hij eindelijk in staat te slapen nu hij een volle buik heeft, of is hij aan het sterven?
Het is zonet overleden.

Nooit leuk zoiets

Verschrikkelijk, wel petje af dat je je nog zo hebt in gezet voor het diertje. De kans op overleving was helaas niet heel erg aanwezig, als er iets mis is met een kat/kitten is het vaak al einde oefening. Ze kunnen wat dat betreft niet heel veel hebben.

Sterkte, en nogmaals, erg lief dat je je zo hebt ingezet voor het diertje. Er zijn tegenwoordig niet veel mensen meer die dusdanig om huisdieren geven.

• Like
Waarderingen: Vonk
Lijkt wel een margay.

Onze kleinste. Dora, komt ook steeds op papieren of boeken ofzo liggen. Ofwel kopjes geven maar met gans haar lijfje :)

Als ik thuis kom van de gym willen de katten ook altijd nog een "post workout snack"...
WB1.jpg

En als ze nog honger hebben creepen ze op de vensterbank (ze hoopte waarschijnlijk dat mijn bord met kip voor haar was) :D

B2.jpg

:heart::heart::heart::heart::heart:

@Punjab

Wij hebben toch ook nog wel plek voor 1 extra?!!??!?!?!?!?!?!

Terug
Naar boven