- Waardering
- 7.382
Heb Louise net naar de kippetjeshemel moeten sturen.
Moest de hele dag werken en ze lag ergens in een hoekje halfdood toen ik thuiskwam.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest de hele dag werken en ze lag ergens in een hoekje halfdood toen ik thuiskwam.

Innige deelneming... Enig idee wat de oorzaak is geweest?
thx.

Wou het jullie besparen, maar ze had het blijkbaar vandaag opnieuw en aangezien kippetjes echt alles oppikken wat ze tegenkomen...Innige deelneming... Enig idee wat de oorzaak is geweest?

Onze kip sinds vanmiddag
Françoise, een zijdehoender.
): 1 

Blijkbaar leggen ze maar om de paar dagen en een stuk kleinere eitjes dan gewone kippeeeeieeeren. Binnen een paar weken zou er al iets uit moeten floepen. Zal dan een pic posten.
Ja hoor. De zwarte is wel al tegen het paaltje in de ren gelopenhaha supermooi mat. Kunnen die beesten uberhaupt wat zien?
Ze was een beetje in paniek toen ik haar vrijliet en aangezien ze wegliep met haar kopje naar beneden zag ze vast geen steek 
Blijkbaar leggen ze maar om de paar dagen en een stuk kleinere eitjes dan gewone kippeeeeieeeren. Binnen een paar weken zou er al iets uit moeten floepen. Zal dan een pic posten.
Update:
- Kippen die ondertussen een of andere gore aandoening hebben: 0
- Kippen overleden: 0
- Kippen die gepest werden waardoor ik een uitvlucht had om nog een zijdehoender te halen omdat die beesten eindeloos cool zijn (): 1
![]()
Ze zijn pas samen en al beste vriendinnetjes. Het lijkt alsof ze tegen elkaar praten en ze lopen elkaar constant achterna![]()

Euh... ja?

Zal het ze zeggen