XXL Nutrition

Het Kippen Topic!

• Topic Starter Topic Starter
Is je haantje dan nog zo jong?

Misschien even langs de dierenarts ermee, maar is wel veel moneys voor zo'n beestje... Of kan je het zelf proberen te verhelpen?

haha leuk topic zeg! Moet je dit plaatje zien van een lachende kip die ik tegen kwam, geweldig!

hehehehehe_duck.gif

Is je haantje dan nog zo jong?

Misschien even langs de dierenarts ermee, maar is wel veel moneys voor zo'n beestje... Of kan je het zelf proberen te verhelpen?

Hij is net een jaar oud, dus ja best jong. Naja staat op internet dat het niet te behandelen is..

Eten de kippenliefhebbers kip?

• Like
Waarderingen: mat
hoop voor je haantje dat het dat niet is. Lees net dat de gevolgen niet zo tof zijn en het nog eens besmettelijk is ook.

Hoop het ook niet, zou een triest einde zijn. We wachten het nog een paar dagen af.

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Ja dan kun je hem toch laten inslapen?

Weet niet zeker dat hij dood gaat..

Enige wat die nog doet is liggen zowat, hij probeerde te kukelen vanochtend maar klonk van geen meter. Als je hem oppakt voelt die ook enorm slap aan. Alle kipjes staan er maar een beetje stomverbaasd omheen.

Enige wat die nog doet is liggen zowat, hij probeerde te kukelen vanochtend maar klonk van geen meter. Als je hem oppakt voelt die ook enorm slap aan. Alle kipjes staan er maar een beetje stomverbaasd omheen.
Klinkt alsof ie enkel maar achteruit gaat. Het moeilijke is natuurlijk dat hij niet kan zeggen of hij echt pijn heeft, anders was de beslissing snel gemaakt... :(

Denk dat ik nog een dagje zou afwachten, maar da's jouw keuze uiteraard.

Klinkt alsof ie enkel maar achteruit gaat. Het moeilijke is natuurlijk dat hij niet kan zeggen of hij echt pijn heeft, anders was de beslissing snel gemaakt... :(

Denk dat ik nog een dagje zou afwachten, maar da's jouw keuze uiteraard.

Naja hij scharrelt nu beetje in de tuin, op z'n dooie gemakje. Hij ziet er niet uit alsof die pijn heeft. Als die eten vindt geeft die het ook gewoon aan de andere kipjes.

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Op een of andere wonderbaarlijke manier is die weer beetje tot leven gekomen. Hij ging weer geluid maken en overal op springen zoals eerst. Daarnaast worden onbekenden ook weer aangevallen :o

Op een of andere wonderbaarlijke manier is die weer beetje tot leven gekomen. Hij ging weer geluid maken en overal op springen zoals eerst. Daarnaast worden onbekenden ook weer aangevallen :o
Jeeeeeeeeeuj, hij valt mensen aan! :D

Hoop dat ie weer helemaal de oude wordt en weer van stoelen dondert en zo.

leuk topic, waar kopen jullie je kippen? zit er aan te denken om ook een ren in elkaar te timmeren en wat kippen te nemen. Lijkt me wel leuk verse eitjes enzo.

:(

Terug
Naar boven