- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is je haantje dan nog zo jong?
Misschien even langs de dierenarts ermee, maar is wel veel moneys voor zo'n beestje... Of kan je het zelf proberen te verhelpen?
hoop voor je haantje dat het dat niet is. Lees net dat de gevolgen niet zo tof zijn en het nog eens besmettelijk is ook.Hij is net een jaar oud, dus ja best jong. Naja staat op internet dat het niet te behandelen is..
Hij is net een jaar oud, dus ja best jong. Naja staat op internet dat het niet te behandelen is..
hoop voor je haantje dat het dat niet is. Lees net dat de gevolgen niet zo tof zijn en het nog eens besmettelijk is ook.
Klinkt alsof ie enkel maar achteruit gaat. Het moeilijke is natuurlijk dat hij niet kan zeggen of hij echt pijn heeft, anders was de beslissing snel gemaakt...Enige wat die nog doet is liggen zowat, hij probeerde te kukelen vanochtend maar klonk van geen meter. Als je hem oppakt voelt die ook enorm slap aan. Alle kipjes staan er maar een beetje stomverbaasd omheen.

Klinkt alsof ie enkel maar achteruit gaat. Het moeilijke is natuurlijk dat hij niet kan zeggen of hij echt pijn heeft, anders was de beslissing snel gemaakt...
Denk dat ik nog een dagje zou afwachten, maar da's jouw keuze uiteraard.

Jeeeeeeeeeuj, hij valt mensen aan!Op een of andere wonderbaarlijke manier is die weer beetje tot leven gekomen. Hij ging weer geluid maken en overal op springen zoals eerst. Daarnaast worden onbekenden ook weer aangevallen![]()

leuk topic, waar kopen jullie je kippen? zit er aan te denken om ook een ren in elkaar te timmeren en wat kippen te nemen. Lijkt me wel leuk verse eitjes enzo.
Jeeeeeeeeeuj, hij valt mensen aan!
Hoop dat ie weer helemaal de oude wordt en weer van stoelen dondert en zo.

haha leuk topic zeg! Moet je dit plaatje zien van een lachende kip die ik tegen kwam, geweldig!
![]()