MuscleMeat

Het mijn god wat haat ik dit nummer topic

leander112

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
0
idd, al die klote pop muziek die ze grijs grijs draaien. En dan heb ik nog een ex die daarvan fan is en mij constant die clips deelt

Anouk, vooral modern world, wat een slecht tyfusnummer is dat zeg, en dan nog in de top 40 staan ook, en voorderest gewoon een beetje de standaard 538 muziek.

Dat disco volante van ida engberg is ook echt dikke slingerstront, slaat nergens op dat nummer.

http://nl.youtube.com/watch?v=I7GtUxdrrR0

Alphabeat-fasination

Ik krijg zo een ongelovelijke slappe van dit nummer, luister nu al weken Arrow classic rock omdat je alleen daar veilig bent voor deze rukplaat :mad:

[insert every hardstyle number ever made]

Dom topic trouwens, dan haat je bepaalde muziek of een bepaald nummer en dan ga je ook nog eens 10 seconden van je leven opofferen om het te zoeken op youtube en de clip hier te plaatsen, en dan nog even een klein stukje luisteren omdat je zeker wil zijn dat ie het hier ook doet.

IQ van een Telegraaflezer dus.

Dom topic trouwens, dan haat je bepaalde muziek of een bepaald nummer en dan ga je ook nog eens 10 seconden van je leven opofferen om het te zoeken op youtube en de clip hier te plaatsen, en dan nog even een klein stukje luisteren omdat je zeker wil zijn dat ie het hier ook doet.

Hmm, interessant. Laten we hierover nog wat uitwijden!

• Topic Starter Topic Starter
Jij neemt een paar minuten de tijd om te reageren dus wie is er nou dom wijneus? :rolleyes:

Moeilijk, moeilijk... Er is zovéél klotemuziek en zovéél kloteliedjes. :S

99.99 % van de nummers op q-music
jawel deze zender hoor ik 8 uur per dag.. kga voornamelijk van werk veranderen om deze reden..

ongeveer 95% van de commerciële troep van tegenwoordig..

met toppers als shakira anastasia christina aguilera .. en andere verkrachte stemmen..
maar zeker ook zowat alle r&b nummers zoals jeanpaul, brahim , kenny west.. of wat is et..
kortom alle negermuziek..

Muziek gaat er zwaar op achteruit..

Ok vroeger hadden ze ook slechte nummers.. maar toch niet zo irritant als ze nu zijn !?

99.99 % van de nummers op q-music
jawel deze zender hoor ik 8 uur per dag.. kga voornamelijk van werk veranderen om deze reden..

ongeveer 95% van de commerciële troep van tegenwoordig..

met toppers als shakira anastasia christina aguilera .. en andere verkrachte stemmen..
maar zeker ook zowat alle r&b nummers zoals jeanpaul, brahim , kenny west.. of wat is et..
kortom alle negermuziek..

Muziek gaat er zwaar op achteruit..

Ok vroeger hadden ze ook slechte nummers.. maar toch niet zo irritant als ze nu zijn !?

Vroeger was alles beter. Vooral de muziek. :(

Rtd

Terug
Naar boven