- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ready to Drink

OT: Kaye Styles ...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@ TS : Hoe kan je "my hips don't lie" haten ? Dat mensch is kkgeil.
Mijn nummer 1 van dit moment; Rihanna-Take a bow, alleen dat simpele synthesizer deuntje en dat gejammer van dat mens maakt mij gek!
Geniet;
http://nl.youtube.com/watch?v=B8XC7idFyvE

@ TS : Hoe kan je "my hips don't lie" haten ? Dat mensch is kkgeil.

Dennis "why's my life so boring" en een nieuwe met "mother****er" oid![]()

Dennis "why's my life so boring" en een nieuwe met "mother****er" oid![]()
Dit is gewoon een zeer goed nummer. Simpel maar toch geniaal. En de muziek gaat er zeker niet op achteruit, je moet gewoon mee kunnen met je tijd en niet blijven vasthangen aan muziek van enkele decennia geleden. Muziek van vroeger klinkt vaak beter dan de huidige, maar moest je er toen in leven zou je het waarschijnlijk ook crap gevonden hebben.

Onzin muziek van toen heeft staying power. Generatie na generatie ontdekt die muziek opnieuw. Ik kan de toekomst niet voorspellen maar 10 tegen 1 dat nummers als dit zeer snel vergeten zijn. En gelukkig maar.
Dit nummer heeft nu misschien wat minder "staying power" (alhoewel het wss wel in de jaar top 100 van 2008 zal staan), maar ik ben er zeker van dat andere nummers (van rihanna of ik zeg nu maar: leona lewis, justin timberlake, gwen stefani, mariah carey..) binnen 20 jaar even populair en bekend zullen zijn als alle grote hits uit bv de jaren 80..
Binnen 20 jaar draaien ze geen muziek van de jaren 80 meer op de radio, net zoals ze nu bijna geen muziek uit de jaren 60, 70 meer draaien, is gewoon te ouderwets geworden.
Dit nummer heeft nu misschien wat minder "staying power" (alhoewel het wss wel in de jaar top 100 van 2008 zal staan), maar ik ben er zeker van dat andere nummers (van rihanna of ik zeg nu maar: leona lewis, justin timberlake, gwen stefani, mariah carey..) binnen 20 jaar even populair en bekend zullen zijn als alle grote hits uit bv de jaren 80..
Binnen 20 jaar draaien ze geen muziek van de jaren 80 meer op de radio, net zoals ze nu bijna geen muziek uit de jaren 60, 70 meer draaien, is gewoon te ouderwets geworden.
Ik hoor toch echt regelmatig stairway to heaven, hotel california, etc en diverse beatles en stones songs op de radio voorbijkomen.
Het grote verschil met toen en nu is dat er nu maar enkele producers zijn die het geluid bepalen. Het is een grote eenheidsworst geworden. Producties van nu zijn ook letterlijk platgedrukt waardoor er geen enkele dynamiek meer in de muziek aanwezig is.
Als ik ook een stukje voorspelling mag doen gaat deze periode de geschiedenis in als de meest fantasieloze periode in de popmuziek ooit.
it.