Botjebouwer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Het was zaterdag ochtend dat Peoples mij overstuur aansprak over dat zijn spiegels van zijn mooie groene Alfa 33 af waren getrapt. Hij had zijn auto half op de weg neergezet waardoor het lastig werd voor andere autos om te passeren, lastig maar wel mogelijk!
Na even een sloop opgebeld te hebben stapte ik in m'n geweldadige auto en nog geen 15 minuten later bevind ik mezelf in een rode Alfa 33 "Imola", de wat luxere uitvoering van de Alfa 33
die boven op een andere auto geparkeerd was!
Na wat gesloop en geschroef had ik zo 2 geile lekkere rode spiegels in me hand, klaar voor montage op Peoples bolide. Toen liep ik richting de uitgang en dacht ik; "Zal ik gewoon betalen of gewoon weg lopen, die paar man kan ik wel aan als ze achter me aan rennen" Maar toen zag ik hoe hardhandig ze hun grote gereedschap hendelde en besloot ik toch maar die spiegels te betalen
Wat kan je verwachten, als je een auto bij hun inleverd krijg je er 30euro voor en de spiegels zijn maar 1% van een auto. Dus 30cent, laten we zeggen dat ze 5 keer over de kop gaan; 1,50. NOU MOOI NIET DUS! Die islamiet... (sorry als ik nu mensen beledig) ...durfde gewoon 30 euro voor die spiegels te vragen! Dat is net zoveel als iemand ooit voor die hele auto heeft gekregen!
Toen kwam ik op het idee om me adem in te houden, mezelf erg groot te maken, de man boos aan te kijken en te zeggen: "20euro" Maar mijn actie imponeerde hem niet! Dan maar 30 euro.
Toen kwam ik bij Peoples aan in z'n tijdelijke nieuwe huisje. Het eerste wat hij zei was: Jeumig wat ben jij gekrompen! Dit werdt gevolgd door mijn reactie: Hoi, ik ben opzoek naar Peoples die grote jongen
Ooo joh ik dacht dat je z'n kleine broertje was! Ben je afgevallen ofzo
Na een kwartiertje gezwoegd te hebben zaten de ubergeile rode spiegels er op en was de "33" weer klaar voor de race!
Daarna hebben we nog even een rondje gereden in mijn Bmw coupe en heb ik Peoples laten zien wat echt vermogen is
Was gezellig pikkie, maak maar snel een foto van je nieuwe spiegeltjes om te laten zien hoe strak hij er nu bij staat!
Na even een sloop opgebeld te hebben stapte ik in m'n geweldadige auto en nog geen 15 minuten later bevind ik mezelf in een rode Alfa 33 "Imola", de wat luxere uitvoering van de Alfa 33
die boven op een andere auto geparkeerd was!Na wat gesloop en geschroef had ik zo 2 geile lekkere rode spiegels in me hand, klaar voor montage op Peoples bolide. Toen liep ik richting de uitgang en dacht ik; "Zal ik gewoon betalen of gewoon weg lopen, die paar man kan ik wel aan als ze achter me aan rennen" Maar toen zag ik hoe hardhandig ze hun grote gereedschap hendelde en besloot ik toch maar die spiegels te betalen
Wat kan je verwachten, als je een auto bij hun inleverd krijg je er 30euro voor en de spiegels zijn maar 1% van een auto. Dus 30cent, laten we zeggen dat ze 5 keer over de kop gaan; 1,50. NOU MOOI NIET DUS! Die islamiet... (sorry als ik nu mensen beledig) ...durfde gewoon 30 euro voor die spiegels te vragen! Dat is net zoveel als iemand ooit voor die hele auto heeft gekregen!
Toen kwam ik op het idee om me adem in te houden, mezelf erg groot te maken, de man boos aan te kijken en te zeggen: "20euro" Maar mijn actie imponeerde hem niet! Dan maar 30 euro.Toen kwam ik bij Peoples aan in z'n tijdelijke nieuwe huisje. Het eerste wat hij zei was: Jeumig wat ben jij gekrompen! Dit werdt gevolgd door mijn reactie: Hoi, ik ben opzoek naar Peoples die grote jongen
Ooo joh ik dacht dat je z'n kleine broertje was! Ben je afgevallen ofzo
Na een kwartiertje gezwoegd te hebben zaten de ubergeile rode spiegels er op en was de "33" weer klaar voor de race!
Daarna hebben we nog even een rondje gereden in mijn Bmw coupe en heb ik Peoples laten zien wat echt vermogen is

Was gezellig pikkie, maak maar snel een foto van je nieuwe spiegeltjes om te laten zien hoe strak hij er nu bij staat!

Dat soort verhalen moeten we hebben, maar dan beter