MuscleMeat

Het mooie van geloof, alles kan

Lol? Want alleen haat gezaai draagt bij aan deze discussie. Was dat even vergeten. Je hele reactie droeg niet bij man met alle respect. Ik vroeg je waarom je tot geweld zou moeten overgaan en hoe je dat dan voor je ziet bij die "lui" en vervolgens plaats je iets dat geloof belachelijk maakt, mag jij me uitleggen waarom dat wel bijdraagt dan.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 15:24 ----------

Met een terechtwijzend vingertjr en agressieve houding ga je er niet komen. Drijf je mensrn tegen jet harnas mee in. Wat wil je gaan doen ? Ze allemaal omleggen? Weet je als wie je klinkt als je dat soort dingen zegt? Ik denk dat het vreedzaam opgelost kan worden, als er reapect is van beide partijen, de wereld behoort ons ook niet als enige toe. Het is arrogant om dat te denken.

We zullen het ermee moeten doen

Laatst bewerkt:
Moet je ook maar net bij de hand hebben en je weet natuurlijk ook niet hoe snel zoiets gaat.
Dus vind het niet zo vanzelfsprekend dat zoiets opgenomen word.

Je hebt mij ook nooit horen zeggen dat het vanzelfsprekend is toch ;)

Vroeg gewoon of er al pics of video (long shot, I know!) waren.

Jij maakt wel overal een discussie van he :)

Hoe vaak komt de islam - lees moslims - positief in het nieuws?
In het Midden-Oosten zijn dit soort praktijken de normaalste zaak van de wereld.
Ik pretendeer niet dat westerlingen heilig zijn maar achtelijkheden in naam van het geloof of "omdat het mag" van het geloof, daar hebben moslims patent op. Christenen zijn daar na de Middeleeuwen toch wel redelijk mee gestopt dacht ik zo.
Jij zegt dat dit soort zaken niet binnen de religie horen? Hoe kan het dan dat het op zo'n grote schaal gebeurt?

Hoe vaak is er überhaupt positief nieuws?
Binnen elke gemeenschap zitten rotten appels, maar bij de ene gemeenschap komt daar meer over naar buiten dan bij anderen.
Naar jouw idee zijn dit soort praktijken wellicht de normaalste zaak van de wereld in het Midden-Oosten, maar wat hoor jij allemaal over het midden-oosten behalve x aantal mensen opgehangen in Iran en een vrouwtje hier en een vrouwtje daar gestenigd (iets wat bij mijn weten een groot deel van de gemeenschap, zeker in het westen, afkeurt)?

De reden waarom 'dit soort' dingen op grote schaal zoals jij claimt gebeurt is omdat 1 op de zoveel mensen gewoon niet spoort, en er zijn nou eenmaal heel veel moslims. Daarnaast wilt het niet zeggen dat als iemand moslim is ook de islam praktiseert.
Ik als Nederlander heb mij aan de Nederlandse wet te houden, maar ik kan ook besluiten dat dat niet hoeft en mn buurvrouw verkracht, zijn dan Nederlanders een stel vieze achterbakse lijers, of ben ik dat dan en ben ik toevallig ook een Nederlander..

Daarom is het ook zo'n ontzettende k*nk*rzooi in het land, zo denken onze politici helaas ook al 20 jaar lang.
De enige taal die dat volk spreekt is de taal van de vuist. Naar een mede-moslim luisteren ze wel maar naar een ongelovige westerling dus echt niet.
Naar een mede-moslim luisteren ze/we wel? Hoe kom je daarbij?
Als ik wellicht in de toekomst een vrouw heb, en zij heeft niet de behoefte om een hoofddoek dan wel meer bedekkende kleding te dragen dan noodzakelijk en mijn broeders zeggen. Ehhj sahbi, je vrouw, ze moet niqab dragen, wat is dit?!?! Denk je dat zij dat dan gaat doen enkel omdat andere moslims dat zeggen?

Ja, ies schaamtecultuur hè

...

Laatst bewerkt:
Ik heb een hekel aan religie, maar dit gaat wat te ver imo. Iedere daad van een idioot afkeuren is wel veel gedoe.
Zo vaak gebeurd dit nu ook weer niet, en hebben ze iets beters te doen dan? Ik vind het niet meer dan logisch als leider van een religie om dit publiekelijk af te keuren. Maar je hoort ze gewoon nooit.

Amen. Ik heb in het verleden zat van die lui om me heen gehad maar nog nooit een kwaad woord uit hun smoel gehoord over dit soort zaken, zelfs niet met 9/11.
Wat ook mijn vermoeden sterkt dat dat zogenaamde gematigde vaak maar een schapenpakje is...

...

Laatst bewerkt:
Als een Nederander (ik prefereer Hollander, Nederlander is niks meer) en vrouw verkracht verschuilt hij zich niet achter een religie.
Waarom vallen marokaanse teringlijertjes alleen Hollandse meisjes lastig? Waarom pakken loverboys Hollandse meisjes? Waarom schelden die lui blonde Hollandse meisjes uit voor h**r?
Omdat het teringlijertjes zijn en waarschijnlijk geen tot amper opvoeding hebben gekregen. En wanneer ze dat soort grappen flikken bij Marokkaanse meisjes dan verbouwd de familie van het meisje het teringlijertje. Daarnaast denk ik dat ze het niet alleen op Hollanders hebben gemunt, ook Groningers, Zeeuwen etc.

Positief nieuws is er niet vaak maar ik lees zo vaak nieuwsberichten met zaken die te bizar voor woorden zijn. Voor misdrijven, invalide vrouwen uit hun rolstoel duwen, dat soort zaken. Alleen die moslims flikken dat.
Oh das heel niet waar hoor, het dorp waar ik ben opgegroeid, en om aan te tonen hoe de bevolking er daar uit ziet, in mijn klas van 28 zaten 2 gekleurde kinderen, en die waren geadopteerd, werden ook invalide, geestelijke zowel als fysieke, mishandeld op straat. Kwam geen moslim aan te pas.

Dus haatbaardje, bij mij hoef je niet aan te komen met dat schijnheilige gelul want daar hebben ze ook patent op. Zodra de vinger word gewezen kruipt men weer in de slachtofferrol. Misschien ben jij anders maar als jij ontkent dat hordes van je volk alleen maar ellende veroorzaken heb je een dikke staalplaat voor je kop.

Hier moet ik je wellicht teleurstellen want mijn wortels zijn waarschijnlijk nog oer-Germaanser dan dat jij je Hollander kan noemen.
Maar toegegeven, er zijn een boel tuig onder wat men moslim noemt. Al dat tuig zie ik dan ook niet als mijn broeders en verdient een welgemeende schop onder de kont en een ticket naar een heropvoedkamp.
Zelfde geldt voor al die zogenaamde Hollanders die zich voordoen alsof ze mr. Drugkingping zijn met te kleine petjes en al die andere losers die zich schamen voor hun afkomst en huidskleur daarom altijd maar een zonnebankje moeten pakken.

Haha neehoor, neem gerust een zonnebankje, de WP tijd ligt ver achter mij.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt mij ook nooit horen zeggen dat het vanzelfsprekend is toch ;)

Vroeg gewoon of er al pics of video (long shot, I know!) waren.

Jij maakt wel overal een discussie van he :)

Ligt aan je eigen formulering, maar wat jij wil.
En voor discussie zijn er minimaal 2 mensen nodig, dus de pot verwijt de ketel.

Ligt aan je eigen formulering, maar wat jij wil.
En voor discussie zijn er minimaal 2 mensen nodig, dus de pot verwijt de ketel.

Ik verwijt je niks en we zijn nog niet in discussie omdat ik daarin nog niet met je mee ben gegaan.
Ik kwam tot mijn conclusie door de manier waarop je reageerde/ het toch gelijk willen hebben.
Het viel me gewoon op, meer niet, no hard feelings :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik verwijt je niks en we zijn nog niet in discussie omdat ik daarin nog niet met je mee ben gegaan.
Ik kwam tot mijn conclusie door de manier waarop je reageerde/ het toch gelijk willen hebben.
Het viel me gewoon op, meer niet, no hard feelings :)

Duidelijke zaak el Hombre.

En wat je zelden of nooit ziet is een religieus leider die gebruik maakt van de situatie om dit soort daden publiekelijk af te keuren, en zo een signaal te sturen naar andere gelovigen. Helaas blijft het meestal oorverdovend stil vanuit die hoek... Je weet wat ze zeggen: zwijgen is toestemmen.

Ik heb je dit al vaker horen zeggen in dergelijke topics als ik me niet vergis.
Het vreemde is dat
1) de islamitische gemeenschap dergelijke daden constant afkeurt maar dit door haters nooit wordt gehoord.
2) hier denk ik aan "am i my brothers keeper"? Waarom zou een moslim zich moeten uitspreken over deze daden? Ik heb een christelijke opvoeding genoten en toen ik nog gelovig was, voelde ik geen nood om het christendom te verdedigen als een christelijke gek zijn volgelingen in de VS vermoordde.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 23:24 ----------

Er steekt een oud vrouwtje de weg over en er komt een moslim aan die roept Allah Akbar en helpt zijn medemens oversteken zou een mooi voorbeeld zijn van geloof dan een inspiratie kan zijn voor goede daden, Moet toegeven dat ik dit niet zo vaak gezien of gelezen heb in de krant als Allah Akbar en ledematen die in het rond vliegen. Goede daden mogen verbonden worden aan het geloof, zieke daden evengoed. anders is geloof selectief blind voor haar eigen zwarte bladzijde.

Dit is niet de eerste vrouw die verminkt of vermoord wordt, dit gebeurd vrijwel dagelijks in landen als Pakistan maar ook in berlijn dus. Allah akbar en daar gaat het zoutzuur over de vrouw die niks misdaan heeft. Dit is geen incident dit is stelselmatig en heel vaak met de oproep van Allah is groot. Geen moslim die dit Godslastering noemt wat het onmiskenbaar is. als het handig uitkomt is de meneer in de war en wordt het een en ander snel losgekoppeld van geloof. Geen groep moslims die ten stijde trekken tegen de groepen gelovige gekken die radicaal zijn en misdaden tegen de menselijkheid plegen in naam van het geloof en hun god. Nee als je in naam van het geloof een spotprent maakt heb je de religekken jaren later nog op je krantenredactie staan met moordplannen maar misdadige moslim radicalen blijven wel broeders in geloof. Zoals BigT schrijf, het is altijd zo oorverdovend stil! Geen moslim die kijkt naar de koran en de hadith en waar die gekken toch de inspiratie vandaan halen en of anno 2012 het niet eens tijd wordt die zieke zaken te schrappen uit de herdruk.

Als ik katholiek zou zijn en ik zie het verdriet van het seksueelmisbruik teweeg bracht dan was ik geen katholiek meer voordat er hele grote aanpassingen in de kerk plaatsvinden.

Ik plaats geen mensen in een hok. Ik plaats een geloof in een hok en een grote hoeveelheid mensen nemen geen afstand van dat hok/die delen uit hun geloof. Maar je moet mij niet kwalijk nemen dat ik ze in dat hok zet waar ze zelf vrijwillig in plaatsnemen. Geloven is een keuze.

Man, wat een onzin. In India, gooit men ook zuur in het gezicht van het meisje die niet met de dader wil huwen. Zullen we dan zeggen dat het komt door het hindoeïsme??
Wat een achterlijke redeneringen hier op dit forum/ Sommige mensen zouden beter een cyanidepil innemen.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 23:26 ----------

Je bent zo goed in oordelen dat je niet alleen de daad van 1 persoon beoordeeld maar vervolgens die daad door generaliseerd naar niet alleen alle mensen die in de islam geloven, maar direct alle geloven. Ik begrijp niet hoe je niet kan inzien hoe achterlijk en kortzichtig dit is, het is kort door de bocht even gezegd dat iedereen die gelooft zich als moordenaar kan profileren. Ik heb nog nooit zoiets achterlijks gehoord, maar als ik nu eens kijk naar jou postverleden is het enige wat jij opzoekt negativiteit en ben je een nogal haatdragende persoon met uitermate lange teentjes. Al dit gedrag maakt je niet alleen moeilijk in de omgang maar is ook nog eens schadelijk voor jezelf. Is het soms te moeilijk voor je om positief te zijn. Als je 1 daad projecteerd op miljoenen mensen zodat je oo ze neer kan kijken/ze kan haten, mag jij van mij je wel is afvragen waar jij je tijd aan besteed en of dat het echt waard is. Ik vind in je veel opzichten nogal kortzichtig en alles wat niet in jou straatje past of je niet begrijpt is meteen slecht, maar je moet eens relativeren patrick, niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen denkt hetzelfde zo ook met geloof maar dat betekent niet dat geloof opzichzelf staand een slecht iets is. Wat jij doet is anderen geen ruimte gunnen en dan zul je inderdaad oorlog tegemoet gaan zien en gezien je houding lijkt het wel alsof je naar zoiets opzoek bent

Karma! Er is nog hoop voor de mensheid.

Ik heb genoeg ervaring met dat volk om te weten dat 99% schorem is.

Jij bent een racistisch ventje.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 23:33 ----------

Hoe vaak komt de islam - lees moslims - positief in het nieuws?
In het Midden-Oosten zijn dit soort praktijken de normaalste zaak van de wereld.
Ik pretendeer niet dat westerlingen heilig zijn maar achtelijkheden in naam van het geloof of "omdat het mag" van het geloof, daar hebben moslims patent op. Christenen zijn daar na de Middeleeuwen toch wel redelijk mee gestopt dacht ik zo.
Jij zegt dat dit soort zaken niet binnen de religie horen? Hoe kan het dan dat het op zo'n grote schaal gebeurt?

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 11:00 ----------

Daarom is het ook zo'n ontzettende k*nk*rzooi in het land, zo denken onze politici helaas ook al 20 jaar lang.
De enige taal die dat volk spreekt is de taal van de vuist. Naar een mede-moslim luisteren ze wel maar naar een ongelovige westerling dus echt niet.

Hier toon je aan dat je heel onwetend bent. Denk maar eens aan de Spaanse inquisitie.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 23:37 ----------

Als een Nederander (ik prefereer Hollander, Nederlander is niks meer) en vrouw verkracht verschuilt hij zich niet achter een religie.
Waarom vallen marokaanse teringlijertjes alleen Hollandse meisjes lastig? Waarom pakken loverboys Hollandse meisjes? Waarom schelden die lui blonde Hollandse meisjes uit voor h**r?

Positief nieuws is er niet vaak maar ik lees zo vaak nieuwsberichten met zaken die te bizar voor woorden zijn. Voor misdrijven, invalide vrouwen uit hun rolstoel duwen, dat soort zaken. Alleen die moslims flikken dat. Nergens is er een volk met zo weinig respect voor zaken als de moslims.
Hollandse vrouw doodgereden in 020 west. Op straat werd er gezegd "Maakt niet uit voor die blonde Hollandse h**r."

Dus haatbaardje, bij mij hoef je niet aan te komen met dat schijnheilige gelul want daar hebben ze ook patent op. Zodra de vinger word gewezen kruipt men weer in de slachtofferrol. Misschien ben jij anders maar als jij ontkent dat hordes van je volk alleen maar ellende veroorzaken heb je een dikke staalplaat voor je kop.

Oh.. Maxiamento? Ik klink als wie? Ben ik wel benieuwd naar.
Samen oplossen, respect van beide kanten. Gelul van Job Cohen. Respect moet je verdienen. Al probeer je keer op keer te denken, ze zijn niet allemaal hetzelfde weten ze het gewoon keer op keer weer keihard te verkankeren. Het volk is voor geen enkele reden vatbaar.
De wereld behoort niet alleen aan ons toe zeg je.. Maar ik zit niet op dit tuig te wachten. Dat belachelijke middeleeuwse geloof praktiseer je maar in je verlepte zandbak.

Ik geloof niet dat je een Nederlander bent. Je schrijft nog slechter dan een een vingerloze chimpansee.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 23:39 ----------

Zo vaak gebeurd dit nu ook weer niet, en hebben ze iets beters te doen dan? Ik vind het niet meer dan logisch als leider van een religie om dit publiekelijk af te keuren. Maar je hoort ze gewoon nooit.

Wat ook mijn vermoeden sterkt dat dat zogenaamde gematigde vaak maar een schapenpakje is...

http://en.wikipedia.org/wiki/Yusuf_al-Qaradawi

Terrorism
After the September 11 attacks, al-Qaradawi urged Muslims to donate blood for the victims and stated,[61]
Islam, the religion of tolerance, holds the human soul in high esteem, and considers the attack against innocent human beings a grave sin; this is backed by the Qur'anic verse which reads:
Who so ever kills a human being for other than manslaughter or corruption in the earth, it shall be as if he has killed all mankind, and who so ever saves the life of one, it shall be as if he had saved the life of all mankind," (Al-Ma'idah:32).
The Prophet, peace and blessings be upon him, is reported to have said, 'A believer remains within the scope of his religion as long as he doesn't kill another person illegally' Islam never allows a Muslim to kill the innocent and the helpless.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 23:40 ----------

Ja. Zoals ik al eerder aangaf gedragen ze zich allemaal heel tam.. Ik heb een tijd lang met een aantal van die lui gewerkt. Maar als ze samen zijn en ze komen los wil je niet weten wat er uit die bek komt.
Inderdaad, dat commentaar leveren vanuit de gemeenschap gebeurd nooit. Zelf op 9/11 werd er in Europa door van die lui gefeest.
Zoveel generalisaties, man wat ben jij een triestig ventje. Filip de Winter zoekt nog een campagneleider. Leer dus snel Nederlands en ga speeches schrijven.

er zijn fatwa's tegen terrorisme:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/8544531.stm

Deze religieuze leiders worden in de islamitische gemeenschap gerespecteerd. Ze hebben bijna dezelfde status als de Paus bij de katholieken.
Zowat alle religieuze leiders hebben zeer expliciet gereageerd op terrorisme. Gemakshalve wordt dit hier weer eens genegeerd.

Was gewoon een psychopaat jongens, moslims smoslims
Gewoon een of andere tyfusgek met een mentale aandoening die moslim was, vorige.maand toch ook zoiets met een gast die zn vrouw doodschoot, was zo blank als wat maar ook een *k mafkeesnmrt mentale aandoening...
Jammer dat dit.soort.figuren njet op tijd worden.gediagnosticeerd...

Terrorism
After the September 11 attacks, al-Qaradawi urged Muslims to donate blood for the victims and stated,[61]
Islam, the religion of tolerance, holds the human soul in high esteem, and considers the attack against innocent human beings a grave sin; this is backed by the Qur'anic verse which reads:
Who so ever kills a human being for other than manslaughter or corruption in the earth, it shall be as if he has killed all mankind, and who so ever saves the life of one, it shall be as if he had saved the life of all mankind," (Al-Ma'idah:32).
The Prophet, peace and blessings be upon him, is reported to have said, 'A believer remains within the scope of his religion as long as he doesn't kill another person illegally' Islam never allows a Muslim to kill the innocent and the helpless.
Zoiets bedoel ik ja, en dan wat vaker.

Al is citeren uit de Bijbel of Koran natuurlijk altijd gratuit, er staat altijd wel ergens wat in wat je kan cherry picken. En dan de vele gewelddadige/achterlijke stukken maar even vergeten. :o

Maar we mogen natuurlijk niet alle gelovigen als gevaarlijke extremisten zien, dat zou ook weer overdreven zijn.

Ik heb je dit al vaker horen zeggen in dergelijke topics als ik me niet vergis.
Het vreemde is dat
1) de islamitische gemeenschap dergelijke daden constant afkeurt maar dit door haters nooit wordt gehoord.
2) hier denk ik aan "am i my brothers keeper"? Waarom zou een moslim zich moeten uitspreken over deze daden? Ik heb een christelijke opvoeding genoten en toen ik nog gelovig was, voelde ik geen nood om het christendom te verdedigen als een christelijke gek zijn volgelingen in de VS vermoordde.

Volgens mij heb ik dat nog niet eerder gezegd, of toch zeker niet vaak eerder.

1) Dat 'constant afkeuren' valt nogal mee, ik denk dat je nu een beetje overdrijft. Het is eerder zelden dan vaak.

Verder is 'haters' nogal een vreemd woord. Ik ben zelf iig geen 'hater'. Haten is meer iets voor extremisten. Helaas vaak gelovige extremisten.

2) Ik had het niet over zomaar 'een moslim' dus geen stromannen aanvallen. Ik had het over de leidersfiguren. Die mogen gerust hun mond een keer opendoen om geweld door gelovigen af te keuren. Dat is wel het minste wat ze kunnen doen. Maar blijkbaar vind jij van niet. Anderzijds post je dan weer wel citaten als ze dat toch doen. Beetje dubbel.

ies koeltoer

2) Ik had het niet over zomaar 'een moslim' dus geen stromannen aanvallen. Ik had het over de leidersfiguren. Die mogen gerust hun mond een keer opendoen om geweld door gelovigen af te keuren. Dat is wel het minste wat ze kunnen doen. Maar blijkbaar vind jij van niet. Anderzijds post je dan weer wel citaten als ze dat toch doen. Beetje dubbel.

Ja inderdaad. Er wordt constant gezaagd dat de leiders dit meoten afkeuren, en dat doen ze ook, en vaak , maar blijkbaar wordt daar maar al te vaak vergeten door "haters". (ja inderdaad, haters. Is in jouw geval een beetje sterk uitgedrukt maar er zijn hier een paar individuen in dit (of is het "deze") topic op wie dat woord wel van toepassing is.

EN inderdaad, ik vind niet dat de "gewone " gelovige (en dan heb ik het dus niet over hun leiders, of imams, priesters, paus,...) zich iedere keer weer moet uitlaten over die andere "mede-gelovige" die weer eens iets fout gedaan heeft. Want de gelovige vindt vaak, terecht trouwens, dat hij niet geassocieerd moet worden met die andere, met wie hij niks gemeen heeft.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 01:42 ----------

Zoiets bedoel ik ja, en dan wat vaker.

Al is citeren uit de Bijbel of Koran natuurlijk altijd gratuit, er staat altijd wel ergens wat in wat je kan cherry picken. En dan de vele gewelddadige/achterlijke stukken maar even vergeten. :o

.

Ja maar het tegenovergestelde mag dan weer wel?? En dat is dan niet gratuit?? Zo vaak wordt er een "gewelddadige passage" geciteerd.

WAt jammer is of eerder, intellectueel oneerlijk" is dat verzen uit hun context worden gerukt. Extremistische taliban doet dat om hun gewelddadige smeerlapperij goed te praten, islamofoben doen het om hun haat verder te verspreiden en hun wereldbeeld bevestigd te zien.
Ik wil hier geen religieus debat over de vredelievende boodschap van de islam gaan voeren. Wel wil ik nog kwijt dat, in de 7 de eeuw, de Koran bepaalde handelingen aanmoedigde die bijna nergens ter wereld werden aangemoedigd.
Voorbeelden: krijgsgevangenen moesten behandelt worden en gevoed worden als "je eigen broeder". Slaven moesten vrijgekocht worden indien je kon. Oog om oog tand om tand werd nog steeds toegepast maar "het is beter te vergeven,...
Het is wel zo dat in de 11de eeuw een groep binnen de islamitische wereld het interne oorlogje won en toen werd de islam veel conservatiever, geslotener, en werd de islam armer.

Onlangs een reportage over geweest, waar ze uitzochten waarom mensen van vreemde origine altijd fluiten en obscene dingen roepen naar chicks.
Ze hadden een lekker wijfie ingehuurd, en mooi aangekleed (niet sletterig) en gekeken wat onze geintigreerde Belgen zoal roepen.

Bij de eerste groepje turken/marrokanen begon het al.. Zichzelf opdringen, obscene gebaren, fluiten,.. Het kwam telkens op hetzelfde neer.

Daarna ging diezelfde chick te raadde bij die groepjes om te weten waarom ze dat nu precies deden. Omdat de dames in hun land allemaal gesluierd rondlopen zien ze weinig tot niets van 'vlees' en als ze dan hier komen gaat er een nieuwe wereld voor hun open waardoor ze zich tot pubers gedragen - dit is wat zij zelf zegden (+/-).

Onlangs een reportage over geweest, waar ze uitzochten waarom mensen van vreemde origine altijd fluiten en obscene dingen roepen naar chicks.
Ze hadden een lekker wijfie ingehuurd, en mooi aangekleed (niet sletterig) en gekeken wat onze geintigreerde Belgen zoal roepen.

Bij de eerste groepje turken/marrokanen begon het al.. Zichzelf opdringen, obscene gebaren, fluiten,.. Het kwam telkens op hetzelfde neer.

Daarna ging diezelfde chick te raadde bij die groepjes om te weten waarom ze dat nu precies deden. Omdat de dames in hun land allemaal gesluierd rondlopen zien ze weinig tot niets van 'vlees' en als ze dan hier komen gaat er een nieuwe wereld voor hun open waardoor ze zich tot pubers gedragen - dit is wat zij zelf zegden (+/-).

Ik heb de documentaire gezien. Wat je zegt klopt niet.
Het ging niet om een ingehuurde dame. Het ging om een actie van vier "sterke vrouwen die het beu waren.
De mannen zeiden dat ze geen "gebrek aan respect " hadden maar dat ze het normaal vonden dat men vrouwen op dergelijke manier benaderd omdat dat in hun land ook zo gedaan wordt en dat daar geen pris. dat het daar normaal is.

Natuurlijk gaat het hier om handelingen die ook ik niet aanvaardbaar vind. Maar het gaat hier dus ook voor een deel om selectie: het was overag dus alle losers die geen werk hebben lopen daar dan op dat moment rond. De anspachlaan te Brussel is nu ook niet representatief voor heel Brussel, nietwaar.
Dus Rubberen Ronny, als je een documentaire aanhaalt, vertel de zaken dan juist ok?!

de documentaire waarvan sprake:
http://www.een.be/programmas/koppen/cherie-ca-va-tu-es-vraiment-charmante.

Terug
Naar boven