- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Lol? Want alleen haat gezaai draagt bij aan deze discussie. Was dat even vergeten. Je hele reactie droeg niet bij man met alle respect. Ik vroeg je waarom je tot geweld zou moeten overgaan en hoe je dat dan voor je ziet bij die "lui" en vervolgens plaats je iets dat geloof belachelijk maakt, mag jij me uitleggen waarom dat wel bijdraagt dan.
---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 15:24 ----------
Met een terechtwijzend vingertjr en agressieve houding ga je er niet komen. Drijf je mensrn tegen jet harnas mee in. Wat wil je gaan doen ? Ze allemaal omleggen? Weet je als wie je klinkt als je dat soort dingen zegt? Ik denk dat het vreedzaam opgelost kan worden, als er reapect is van beide partijen, de wereld behoort ons ook niet als enige toe. Het is arrogant om dat te denken.
We zullen het ermee moeten doen
---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 15:24 ----------
Met een terechtwijzend vingertjr en agressieve houding ga je er niet komen. Drijf je mensrn tegen jet harnas mee in. Wat wil je gaan doen ? Ze allemaal omleggen? Weet je als wie je klinkt als je dat soort dingen zegt? Ik denk dat het vreedzaam opgelost kan worden, als er reapect is van beide partijen, de wereld behoort ons ook niet als enige toe. Het is arrogant om dat te denken.
We zullen het ermee moeten doen
Laatst bewerkt: