XXL Nutrition

Sticky Het Moppen Topic

Sinds dit topic er is maak ik de gains van mijn leven.

Deze mop vertel ik al sinds groep 5 van de basisschool...

Jantje gaat met zijn vader naar het naakt strand. Zijn vader helemaal naakt en Jantje in zijn zwembroek. Zijn vader gaat ergens zitten en opeens vraagt Jantje aan zijn vader ''Wat is dat langwerpig ding bij jouw middel met die haartjes erom heen?'', Nou, zegt zijn vader, dat is het vogeltje met daaromheen zijn nestje. ''En die 2 balletjes dan, papa?'' ''Dat zijn de eitjes van het vogeltje''.
Een paar uur later ligt Jantje in het ziekenhuis.
Zijn vader komt naar hem toe en vraagt ''wat is er gebeurd?!''. Jantje zegt ''Ik liep over het naaktstrand en keek een beetje rond en opeens keek mijn vogeltje omhoog en spuugde in mijn gezicht! Dus ik heb zijn nek omgedraaid, het nestje in de fik gestoken en zijn eitjes plat gestampt''

Ik ken een mop
twee t**ten in een envelop
doe er nog 2 bij
heb je vier op een rij

Tis 5 december en Sinterklaas neemt een 10 jarig meisje op schoot. Sint vraagt: Nou nou, wat zou jij van Sinterklaas willen hebben. Meisje: Ik zou graag wat haartjes tussen mijn benen willen.... Zegt de Sint: Wat dacht je van een hele baard

Waarom hebben vrouwen de morgen na coïtus moeite met plassen? Ooit wel eens geprobeerd een kaastosti uit elkaar te trekken?

krijg er altijd in mijn junk-mailbox. Hier eentje voor jullie:
Op de fiets

Er zitten 2 Belgen op een fiets. Zegt de ene Belg tegen de andere:
"Wist je al dat er een bobbel in je fiets zat?"
Zegt de andere:
"Ja dat weet ik, want mijn fiets is zwanger. Zullen we even ergens gaan zitten en wachten tot er een klein fietsje wordt geboren?"
Even later zijn ze op een bankje gaan zitten en zitten maar te wachten.

Dan komt er een derde Belg bij en vraagt wat ze aan het doen zijn.
"Nou", zeggen ze, "we zijn aan het wachten tot de kleine fiets geboren wordt."
Dan begint de derde Belg erg hard te lachen en zegt:
"Dat kan toch helemaal niet, want dit is een herenfiets!"

en

Petrus

Staat Petrus bij de hemelpoort alle nieuwe leden van de hemel te ontvangen, komt er een man. Petrus vraagt:
"Wat ben je van beroep geweest?"
De man zegt:
"Ober."
"Nou kom maar binnen," zegt Petrus.

Staat de volgende te wachten, dus Petrus vraagt:
"Wat bent u van beroep geweest?"
De man zegt:
"Ik ben een leraar geweest."
Petrus zegt:
"Is goed kom maar binnen."

Komt er op een gegeven moment een prostituee aan. Petrus vraagt:
"Wat bent u van beroep geweest?"
De prostituee zegt:
"Nou, ik ben een prostituee geweest."
Petrus zei toen:
"Jij komt hier niet in!"

Dus de prostituee gaat op een bankje zitten. Komt er even later een kerel aan met een jutte zak op zijn rug en hij zei:
"Ach meisje wat is er?"
De prostituee zei snikkend:
"Nou, ik mag van Petrus niet naar binnen."
De man zei:
"Niet getreurd, ik los het voor je op spring maar in de jutte zak."
"Oke," zei ze, "Ik heb toch niets te verliezen."

De man loopt naar Petrus en Petrus vraagt:
"Wat ben je van beroep geweest?"
"Kleermaker," zei de man.
"En wat heb jij daar in die zak?" vroeg Petrus.
De man lachte en zei:
"Ach, een ouwe naaimachine."

In de humo heb je ook wel goede mopjes, als ik ze onthoud post ik ze!

Laatst bewerkt:
Een Nederlander, Belg en Congolees worden door het ziekenhuis gebeld dat ze snel moeten komen. Ze zijn namelijk alledrie vader geworden, maar het ziekenhuis heeft door enkele fouten de baby's verwisseld en vraagt dus aan de vaders of ze hun eigen kind er uit kunnen kiezen. Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis vraagt de verpleegster aan de Nederlander: Als jij al weet welke je eigen kind is, mag je hem al halen. De Nederlander komt terug met een zwarte baby en zegt dat het zijn baby is. Zegt de verpleger: Maar hee, dit kan jouw baby helemaal niet zijn, want dun deze is zwart! Zegt de Nederlander: Dat klopt, maar dan ben ik in ieder geval zeker dat ik geen Belg mee naar huis krijg!

Ik ken een mop
twee t**ten in een envelop
doe er nog 2 bij
heb je vier op een rij

deze is leuk

marokkaan heeft een nieuwe baan ... komt thuis na eerste dag .. vrouw vraagt.. goed gaat 1e dag ...

marrokaan .. goed gaat eerste dag.. baas zegt mag mee op vakantie .... vrouw vraagt .. waarom ?..

marrokaan zegt ...baas zegt jij doet zo doorgaan wij gaan naar .. fillistijnen ....

amen

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 13:38 ----------

Tis 5 december en Sinterklaas neemt een 10 jarig meisje op schoot. Sint vraagt: Nou nou, wat zou jij van Sinterklaas willen hebben. Meisje: Ik zou graag wat haartjes tussen mijn benen willen.... Zegt de Sint: Wat dacht je van een hele baard

Waarom hebben vrouwen de morgen na coïtus moeite met plassen? Ooit wel eens geprobeerd een kaastosti uit elkaar te trekken?

+100 ze worden steeds beter

Waarom moet Stevie Wonder altijd lachen?
hij weet niet dat hij een n*ger is

Waar ligt een vrouw na de coïtus??

In de weg :cool:

Wat is een n*ger met een glazen oog?

Stront aan de knikker!

Er kwam eens een vis bij de dokter.
Zegt die dokter "Ah, ik zie het al! Uit de kom!"

Ooit eens gehoord op café van een zatte kerel van 60 ofzo. Stomme mop, maar we lagen echt dubbel :p

sugar lee hooper gaat naar het ziekenhuis voor een schaamlip verkleining,
na de operatie wort ze wakker en ziet ze tot haar verbazing een bos bloemen op het nachtkastje staan.

ze ziet er een kaartje bij zitte en besluit deze te lezen:

bedankt voor de nieuwe oren

nicky lauda

Er kwam eens een vis bij de dokter.
Zegt die dokter "Ah, ik zie het al! Uit de kom!"

Ooit eens gehoord op café van een zatte kerel van 60 ofzo. Stomme mop, maar we lagen echt dubbel :p

komt een man de kroeg in en gaat naast jou zitten besteld een biertje ... en zegt tegen jou .. heb je zin

in een triootje ... jij kijkt verbaasd ... en zegt waarom niet .... zegt hij ...

moet je nu naar huis gaan ....

amen

Wat is het verschil tussen een n*ger en een fiets?

Op een fiets hoef je niet zo hard te trappen (no racist)

er is een boer in groningen die de laatste tijd steeds last heeft van laagvliegende straaljagers over zijn weiland. de boer heeft daar last van en dient een klacht in.
een straaljagerpiloot heeft als oplossing gevonden dat de boer een ritje mee mocht maken in een straaljager. de boer ging daar mee akkoord.

dus de boer stapt de straaljager in en de piloot vliegt het vliegtuig weg. na een tijdje maakt de piloot een duikvlucht waarop de boer zegt: da had ik wel verwacht. even later maakt de piloot een salto gevolgd door een schroef waarop de boer weer zegt: dat had ik verwacht.

als ze het vliegtuig uitstappen vraag de piloot: wat was dat dat had ik wel verwacht en dat had ik niet verwacht nou?

waarop de boer antwoordt: dat ik in mijn broek zou schijten had ik wel verwacht. maar dat het in mijn nek terecht zou komen had ik niet verwacht.

een marokkaan, 2 turken en een zwarte zitten in een busje.. wie rijdt er??

de flikken (no racist)

Waarom moet Stevie Wonder altijd lachen?
hij weet niet dat hij een n*ger is

..
72ros5.jpg

wat is de overeenkomst tussen de ruitenwissers en vrouwen?

ze piepen allebei niet meer als ze nat zijn.

Terug
Naar boven